1 Mayıs 2017 Pazartesi

Seyyahın Kırgızistan Macerasi






Bu gün Kırgızistan a doğru yola çıktık.  Bu satırları uçakta yazıyorum. Ayrı bir heyecan var içimde. Ekip olarak 12 kişiyiz . Hepsi hizmet aşkı ile yanan gönüllüler.  Doktorlarımız var gönüllülerimiz var.
Daha uçakta başladılar hizmet etmeye Ümraniye kermes inde adanalı gönüllümuz 150 tane sıkma yaptirmis başladılar uçakta dağıtmaya yiyenlere şifa olsun diye .(PEGASUSUS un bundan çok memnun  kaldığını zannetmiyorum ama kimin umurunda)



Biraz sonra bir baktım Doktorlarımız uçaktaki çocuklu anneleri ziyaret etmeye başladılar. Biz sünnet yapmaya geldik yarın gelin sizi  evlatlarınızı da sünnet edelim dediler.  Telefon numaraları alındı
Kırgızistan da sünnet çok çok önemli.  Anneler evlatlarına sünnet oldun demiyorlar evladım sen müslüman oldun diyorlar .
Şu anda duygularım çok yoğun.
Yanımızda Kırgız bir bayan var. Bize bazı bilgiler veriyor. Rusların elinden neler çektiklerini anlatıyor.
Hadi bir kaç kelime söyle de yazayım dedim .
Yok dedi yarın ben geleyim sizin kermesinizde biraz hizmet eedeyim sonra konuşuruz.  Şimdi kendimi konu mankeni gibi hissederim dedi .
Yarın bizi neler bekliyor hiç fikrim yok.
Görelim mevla neyler neylerse güzel eyler 😍






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu