6 Haziran 2016 Pazartesi

TÜP MİDELİ SEYYAH'TAN HABERLER :)




Uzun zamandır before & after yapmak istediğim bir şeydi. Kısmet bu güneymiş. Ameliyatın üzerinden 6 ay geçti. Ne mi değişti ? Neler değişmediki her şey
Öncelikle her gün sabah namazından sonra yürüyüşe çıkıyorum deniz kenarında. Bunu özellikle belirtiyorum çünki yürüyüş için deniz kenarı olmazsa olmazım. Bu işi biraz keyifli hale getirmem lazım :)
Her geçen gün biraz daha huzurlu biraz daha mutluyum. İnsanın yapamadığı şeyleri tekrar yapabilmesi kadar güzel bir şey yok dünyada.
Hep derdim benim ruh yaşım 17 yaşım 47 beden yaşım 77 diye. Giden 40 kilo ile bu orantıda biraz değişiklik oldu galiba öncelikle ruh yaşımı 27  yapmaya karar verdim 3 çocuk annesi olarak hala 17 yaş ruhu biraz abartı galiba anca 27 ye çekebildim :)
beden yaşımda zannediyorum şimdi 47 ile 57 arasında bir yerlerde. Çok matematiksel oldu galiba.Siz ne demek istediğimi anladınız.


İnsan resimlere bakmadan ne kadar değiştiğini farkedemiyor. Daha doğrusu eskiyi çabuk unutuyor.Belkide unutmak istiyor.Aslına bakarsanız unutmamak lazım.İnşallah bir daha o günlere geri dönmem. Bunun için elimden gelen gayreti gösteriyorum. Ameliyat olmak sihirli değnek değil. İş yine sizde bitiyor. 6aydır spor ayakkabım ayağımdan hiç çıkmıyor neredeyse fırsat bulduğum her yerde yürüyorum. Ameliyatla ilgili habverlerim bu kadar.


.

Bu arada büyük bir mutluluk daha yaşadım kızım Hafızlığını bitirip tacını taktı. Bir anne için en büyük mutluluk bu olsa gerek. Benim hayalimi evladım gerçekleştirdi. Rabbim sonuna kadar muhafaza etmeyi nasip etsin inşallah.


Bunun haricinde Kayseri ,Alanya ,Manavgat ,Burdur ve Kumluca kermeslerine gittim. Yeme içme zevklerimden geriye kalan tek şey kahve. Günün en mutlu anı


Sabahları erken kalktığım için semt pazarlarını gezdim. Doğrusunu isterseniz Manavgat'taki pzarı görmenizi isterdim. Meyvelerin bile renkleri daha farklı daha canlı
Aslında sizlerle paylaşacağım çok güzel resimlerim vardı ama malesef telefonumun elimden fırlayıp tuz buz olması ile birlikte bir haftadır telefonsuzluk kabusu yaşıyorum.
Gerçi her şeyde bir hayır vardır. Nazardır diyelim.
Belki şimdi telefonum elimde olsa idi yine bu yazıyı yazmaya fırsat bulamayabilirdim.
Neyse daha fazla sıkmayayım sizleri hepinizin Mubarek Ramazanı Şerif Ayınızı tebrik ediyorum.
Dualarda buluşmak ümidi ile Allaha emanet olun

17 yorum:

  1. Allah sağlıklı sıhhatli huzur içinde bir ömür nasip etsin ablacim..
    Çok fark etmiş gerçekten.
    Emeğini korusun Rabbim.

    Hayırlı Ramazanlar ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM GÜZEL DİLEKLERİN VE DUALARIN İÇİN ALLAH RAZI OLSUN

      Sil
  2. Maasallah sımdı cok pozıtıf olduğunuz yuzunuzden belli. Dedınıgınız gıbı spor yapıp ysam seklınıze dıkkat edersenız beden saglıgı ıle bırlıkte ruh saglıgı da guzellesır ya.
    Hayırlı olsun kızınızın hafızlığı darısı benım oğlanlar buyudugunde baslarına ıns.
    benım telefonum da kırılmıştı da tamıre gondermıstım 2 ay telefonsuzdum ve es zamanlı olarak laptopun da camını kırmıştı çocuklar. 2 ay tamamen teknolojiden uzak kalmıştım. Bazen ıyı geliyor böyle aralar vermek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ALLAH RAZI OLSUN
      ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      EVET BİRAZ TELEFON DİYETİ YAPMAK İYİ OLDU
      BU VESİLE İLE BENDE BLOĞUMA TEKRAR DÖNERİM
      BAĞIMLI OLMUŞUMDA HABERİM YOKMUŞ

      Sil
  3. Ameliyat olduğunuzu bilmiyordum. Olumlu sonuçlar almanıza çok sevindim. Sağlıklı ve zinde bir yaşamınız olsun. Sevgiler, selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET TATLIM
      YENİ BİR HAYATA BAŞLADIM ALLAHIN İZNİ İLE
      GÜZEL DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKÜRLER

      Sil
  4. hakikatten gençleşmişsiniz... maşallah diyorum. sağlıklı güzel günler dileği ile hayırlı ramazanlar :

    YanıtlaSil
  5. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
    SİZEDE HAYIRLI RAMAZANLAR

    YanıtlaSil
  6. Sengülüm , Seyyahım
    Ne kadar 'ameliyat'densede bu senin azmindir zaferindir. Tebrik ediyorum seni.
    Herşey gönlünce ve hayrına olsun.
    Kızınında şansi bahtı açık , sağlık mutluluk yanı başinda olsun.
    Hayırlı ve bereketli Ramazanlar
    Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol bi tanem çok teşekkür ederim.
      seninde ramazanı şerifin mubarek olsun

      Sil
  7. Maaşallah.. çok iyi görünüyorsunuz.. Rabbim daha da güzel günler yaşatsın inşallah...

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel ve mutlu görünüyorsunuz, Maşallah, daim olsun... takipteyim :)

    YanıtlaSil
  9. 6 ayda 40 kilo! Rabbim nazarlardan korusun.

    YanıtlaSil
  10. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    YanıtlaSil
  11. feysten sana talep gönderdim kiii :)

    YanıtlaSil
  12. ne kadar güzel haberler bunlar
    öncelikle kızını tebrik ediyorum Allah ilmini artırsın inşallah
    gelelim sana muhteşem olmuşsun canım sen ya
    yeniden doğuş bu olsa gerek
    Rabbim yüzünü hep güldürsün Allah'a emanet ediyorum.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu