13 Mart 2016 Pazar

SEYYAH İZMİRDE


 Hafızlık merasimi için İzmir'e gittim. Bu sefer biraz keşif yapmak istedim; metrolar,otobüsler,vapurlar derken İzmir'i bir baştan sona gezmiş oldum.
Önce metro ile Konağ'a geldim,oradan Asansör'e kadar yürüdüm.

Asansör 1900 lü yılların başında yapılmış. İzmire kuş bakışı bakmak pek keyifli oluyor doğrusu


                                 Bu arada keyif kahvemi içmeyide unutmadım tabikide


Eskiden 1000 adım atamadığım günler Allahın izni ile gerilerde kaldı şimdiler de günde 10 bin adım atabiliyorum. ayaklarım ağrımıyormu çok ağrıyor. ama olsun. zahmet olmadan rahmet olmaz değilmi


Bu karede hafızlık merasiminden geriye kalan hoş anılar. rabbim isteyen her keze nasip etsin inşallah


İzmir'in gecesi mi gündüzümü güzel derseniz ikisi de güzel. yalnız İzmirliler darılmasın lütfen İstanbul'un yeri bi ayrı. 3 günden sonra insanın gözünde tütüyor


Kim demiş tüplüler lokanta da yemek yiyemez diye;
+ Yarım porsiyon pirzola lütfen
-Hanımefendi iki tane olur
+Olsun artıyor sonra
-Salata istermisiniz ?
+Yok kalıyor sonra
-İçecek?
+O mu ? İçecek yarım saat sonra..
Böyle bir diyalogdan sonra garsonun şaşkın bakışları arasında yemeğimi yedim
Fazla bile geldi


Bu kare de Karşıyaka keşfimden . Ben simit yiyemiyor sam da Martılar damı yemiyecek. İki tane simidi beş dakikanın içinde tükettiler :)


Kültür Park a gittiğim gün hafif yağmur yağıyordu buna rağmen yürüyüş çok zevkli geçti.Kısacası İzmir de her gün bir başka sahilde yürüyüşümü yaptım.İzmir'inde tadını çıkarttım.
Şimdilik Seyyah'tan haberler bu kadar.

    HAYIRLI AKŞAMLAR

6 yorum:

  1. Hoşgeldiniz İzmir'e ☺. Benim de İstanbul gözümde tütüyor. Minik bir latife yapayım mı; buradaki martıların yediği simit değil. Gevrek o ☺. İstanbul'un herşeyi güzel, simidi dışında. Kadıköy müstesna, orada yediğimin tadını unutamadım. Izmir'de de her fırınınki güzel değil tabi.
    Hafızlık ne mübarek bir sebep olmuş gelmeniz için. Allah o makamın hakkını vererek yaşamayı nasip etsin hafızımıza.

    YanıtlaSil
  2. Tüp midelim benim :)
    Her şey güzel. Olacak canım benim. Beden küçüldükçe. Daha rahat hareket etmeye başlayacaksın , inşallah.
    en önemlisi inanmak ve moral ben sana inanıyorum :)
    kocaman öptüm...

    YanıtlaSil
  3. Üç aylarda mı gelirsin ramazanda mı gelirsin ama Edirneye bekliyorum Selimiyede birlikte namaz kılacağız ona göre :)

    YanıtlaSil
  4. ay kıyamam yaaaa afiyet olsuuun :)

    YanıtlaSil
  5. Kuzummmm nasılsın inşAllah iyisin kendine zaman ayırdığın için gelmiyorsundur öyle umuyorum Allah'a emanet ol canım.

    YanıtlaSil
  6. canımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm iyimisin?

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu