29 Şubat 2016 Pazartesi

SEYYAHTAN HABERLER




        Öncelikle hepinizden özür dilerim bir çoğunuzu merakta bıraktım. umarım beni affedersiniz.
Ameliyatım gayet başarılı geçti. Aslına bakarsanız ilk defa bir ameliyata bu kadar huzursuz ve tedirgin girdim sebebini hala bende bilmiyorum. Ama ameliyata girmeden önce bir doktorun söylediği söz benim hayat felsefem oldu.

           BU GÜN SENİN YENİDEN DOĞUM GÜNÜN

Eve geldiğimde uzun bir süre bu sözü düşündüm ve bir karara vardım mademki ben yeniden doğdum öncelikle kendim için yaşamayı öğrenmeliyim ve daha önce yaptığım hataları bir daha yapmamalıyım dedim.
Şimdi her sabah 7de kah salacakta kah bebekte kah dragosta kah caddebostanda yürüyorum. Haftada iki gün yüzmeye gidiyorum. kısacası önceliğim kendim.


Hayatında ne değişti derseniz her şey çok değişti. Önce gittim kendime küçüçük yemek tabakları aldım. Mumlar Amerikan servisleri vs. vs her ne kadar kuş kadar yesem de yediğimi keyifli yemem lazım dı


Bunlarda benim minyatür tavam ve tencerem :) Kısacası benim için tabaklar küçüldü,öğünler küçüldü,tencere tava bile küçüldü.
Bütün bunlar bir yana duygularımı soracak olursanız gel git ler yaşıyorum. Kimi zaman çok iyiyim kimi zaman dipteyim ama buda normalmiş. Her zaman acıktığımız için yemediğimiz den akşamları vakit geçmek bilmiyor. bir bardak suyu bile kana kana içememek çok zor.
Alışkanlıkları terk etmek zor. Ama tüm gücümle Rabbimin bana verdiği bu ikinci şansı değerlendirmeye çalışıyorum.

Şimdilik benden haberler bu kadar . Kilo verdimmi diye soruyorsanız evet verdim ama henüz artistik bir poz çekilmediğim için sizlerle paylaşamıyorum.
Hepinize hayırlı akşamlar

18 yorum:

  1. hele şükürrr bir ses verdin ablam hoş geldin sefa geldin her şey gönlünce olsun öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım. Allah razı olsun

      Sil
  2. sen iyi olda gelme razıyım ses verdinya ::(

    YanıtlaSil
  3. Şengül ameliyat olduğundan haberim yoktu, çok geçmiş olsun üstelik mide ameliyatıymış:(((ama iyi gördüm seni, şimdi nekahat dönemindesin kendine iyi bak...senin kedin de mi vardı? Yoksa yanlış mı hatırlıyorum....(ben iyice unutkan oldum:( bazı şeyleri hatırlıyor, bazı şeyleri unutuyorum, bazılarını da birbirine karıştırıyorum :(((
    Tekrar geçmiş olsun...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolcanım. Tesekkür ediyorum. Evet tatlı bir kızım var karamel selam söylüyor size.

      Sil
  4. Elhamdülillah...Daha iyi olacak inşallah her şey...Âcizane çok dualar ediyorum. Sağlıklı olun, iyi olun...mutlu olun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım dualar sayesinde bu kadar iyiyim zaten. Allah bin kere razı olsun

      Sil
  5. Merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun. Dilerim herşey istediğiniz gibi olur. Bloğunuzu sitah kuğunun mim etkinliğinde gördüm ziyaret edip geçmiş oösun dileklerimi iletmek istedim. Sizi de sayfamda ağırlamakran mutluluk duyarım. Sevgilerimle.

    kurabiyecimiss.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Bende sizi takibe aldım

      Sil
  6. Uzun zaman oldu ses çıkmadı, mail göndersem rahatsız olur mu? Diye düşünürken sizden ses çıktı.
    Rabbim işlerinizi rast getirsin. Emeklerinizin karşılığını en kısa zamanda alırsınız inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım kusura bakmayın yaaa. Anca kendime geldim ama sizi merakta bıraktım. Çok iyiyim şimdi çok teşekkür ederim

      Sil
  7. Geçmiş olsun; Siyah Kuğu'nun önerisiyle buraya geldim. Bunu sadece bir hasta ziyareti değil; aynı zamanda blog dostluğu olarak kabul edin. Bu arada geçen sene ben de bir baypass geçirdim. Dört damarım birden değiştirildi. Ben de ikinci şansı kullanıyorum. İkinci bahar gibi.

    YanıtlaSil
  8. Canım Seyyahım çok geçmiş olsun hoş geldin ne zamandır seni merak ediyordum bir kaç kere geldim baktım haber yoktu.Şu an senden haber almak harika.Sağolsun kuğum haber verdi koştum geldim.Rabbim güzel sağlıklı mutlu günler geçirmeni nasip etsin sevdiklerinle bir arada canım.Çok öpüyorum hayırlı gecelerin olsun.<3

    YanıtlaSil
  9. oleeeeey kendine zaman ayırma kararına çok sevindiim. uzun zamandır lazımdı sana buuuu. yürüyüş de ne güzel bişi. yemekler de alışırsın yaaa. o zaman yeniden doğuşun kutlu olsuun :)

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı olsun. Alışkanlık ya adı üstünde zamana ihtiyacın olacak.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu