6 Aralık 2015 Pazar

İKİNCİ ŞANS



   
Hayatta her kesin ikinci bir şansı olmuyor .Benim için bu gün bundan sonraki yaşantım için bir  Dönüm noktası.Mide ameliyatı olmaya karar verdim. Belki de siz bu satırları okurken ben operasyonda Olacağım.  Bu kararı alırken çevremden çok değişik tepkiler aldım kimi tüm içtenlikleri ile Yanımda olduklarını söylerken Kiminde beni vaz geçirmek için elinden geleni yaptı.Hepsinden de Allah razı olsun.
bu öyle bir şeyki anlatılmaz yaşanır.
46 Yaşında iken bedeni 80 Yaşında ruhu da 18 ise iş gerçektende sapa sarıyor.İşte bende bunun canlı örneğiyim
aldığım bu karar ile ruhumu bedenimi ortak bir yerlerde buluşturmayı planlıyorum.
Evet bu benim için ikinci bir şans yeni bir başlangıç.

Evden çıkmadan  oğlum la öncesi resmi çekildik. Inşallah sonraki halimizde burdan paylaşmak nasip olur.
şu an duygusallık bağlamış durumdayım sözün kısası sizden dua bekliyorum çıktığım bu yeni yolda beni yalnız bırakmayın olurmu

43 yorum:

  1. Şimdiden gecmiş olsun. Allah şifa versin. Zor bir durum ins istediğiniz gibi sonuçlanır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım çok teşekkür ederim

      Sil
  2. Allah yardımcın olsun Çok sevindim inşallah sende diğer musmutlu tüp mideliler gibi olacaksın zaten çok güzeldin ay şimdi düşünemiyorum gönlü güzel ablam :) heycanla bekliyorum sonuçları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin güzelliğin tatlım. Çok teşekkür ederim

      Sil
  3. Umarım sağlıkla ,istediğiniz sonuçlarla çıkarsınız ameliyattan, acil şifalar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Allah razı olsun

      Sil
  4. Şimdiden geçmiş olsun eminim çok daha güzel olacak hersey sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ilginize. Hayırlı akşamlar

      Sil
  5. geçmiş olsun yani daha da gezgin ve hareketli olcan demek ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olacak. Hedefim bu

      Sil
  6. inşallah sağlıkla ruhunuza uyan bedeninize kavuşursunuz. Allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım inşallah

      Sil
  7. Sevgili Ablacığım, dualar ederim. Allah yardımcın olsun. Herşey yolunda gitsin inşallah. Hayırlı ve iyi haberlerini bekliyor olacağız. Muhabbetle♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim. Hberler gayet iyi
      Allaha emanet ol

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim canım benim. Hberler gayet iyi
      Allaha emanet ol

      Sil
  8. çok geçmiş olsun umarım operasyonunuz iyi geçer sağlıkla kalın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim . Allah razı olsun

      Sil
  9. Canım Seyyah'ım Rabbim yar ve yardımcın olsun ameliyatın çok başarılı geçsin.Ruhun bedenin her daim sağlık dolu olsun canım dualarımdasın şimdiden çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vişnem Allah razı olsun. Ameliyat iyi geçti. Her şey yolunda çok şükür

      Sil
  10. Geçmiş olsun acil şifalar dilerim.Herşey gönlünüzce olsun sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim . Allah razı olsun

      Sil
  11. Rabbim şifa versin. Sağlık diliyorum. Ve harika güzel haberlerinizle yine blogunuza dönmenizi dört gözle bekliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah dönüşüm muhteşem olacak. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim

      Sil
  12. Sevgili Şengül ablam...dilerim herşey yolunda gider..Rabbim yardımcın olsun..tüm samimi duygu ve dualarımla senden yeni ve güzel haberler almayı bekleyeceğim Allah şifa versin dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgim çok teşekkür edrim. Şükür her şey yolunda.
      Allah razı olsun

      Sil
  13. Bir merhaba deseniz bizlere. Sizi merak ediyorum.
    Dualarımdasınız.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABALARRRRRRRR.
      İlginize teşekkürler

      Sil
  14. Canım nasıl oldun iyi misin? aklım sen de kaldı.Sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil
  15. VERDİĞİNİZ KARAR SİZİN İÇİN HAYIRLI OLUR İNŞALLAH SAĞLIKLA DÖNÜN DUALARIMLA SEVGİLERİMİZLE BEKLİYORUZ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Şimdi gayet iyiyim

      Sil
  16. Geçmişler olsun inşAllah iyi olursun Canım Güzel haberlerini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  17. canımmmm nasılsın
    inşaAllah iyisindir merak ediyorum.
    seni yüz yüze tanımasamda hep dualarımda katıyorum birde dün kendime ble güldüm dua ederken Allahım blogcu şengül öncel için dedm güldüm kendime.

    YanıtlaSil
  18. Canım nasılsın inŞAllah çok iyisindir seni seviyor ve özluyorum dualarımdasın.

    YanıtlaSil
  19. Canım inşaAllah bu gün daha iyisindir . Dualarımdasın ...

    YanıtlaSil
  20. Selamın aleykum ablacığım boyun fıtığım tuttu çok hastayım kimseye yazamıyorum ama aklımda duamda sen inşallah iyisindir... Opuyorum dualarımdasın

    YanıtlaSil
  21. Selamun aleykum nasılsın bitanem , inşallah daha iyisindir bir akraban vardı aklıma gelmiyor arkadaşınmıydı blogcuydu bulsam onu ona soryım seni merak ediyorum hep inşallah iyisindir dualarımdasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın gayet iyiyim . seni merakta bıraktım hakkını helal et.
      her sey iyiye gidiyor. yakında resmimide koyacağım

      Sil
    2. Bir genç vardı onunda bloğu vardı aklıma gelmiyor çıldırdım aradım bulamadım resimleriniz vardı inankş bloğumdan yayın yapacaktım artık tanıyan bilen varmı diye insan çok merak ediyor her sabah namazında aklıma geldin acaba diyorum insanın aklına her şey geliyor bir daha yapma böyle giderken bir telefon adres bişey bırak iyisinya şükür. Bir gun beraber yürürüz. Belki <3

      Sil
  22. nasılsıın iyi misin şimdiiii :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu