17 Haziran 2015 Çarşamba

SEYYAH'TAN GEZİ ANILARI (1)

HACI BAYRAM VELİ HAZRETLERİ

Bu sene benim ,için gerçekten de ismime yakışır bir sene oldu.Manavgat ,Manisa ,İzmir ,Bursa ,Ankara ,Trabzon kısacası epey gezdim. Artık bir yerlerden başlamak lazım anlatmaya. Salı günü annemden aldığım bir telefonla Perşembe gecesi kendimi Ankara da buldum. Malum 24 saat gezmeye hazır kuvvet. Gece 3.30 da sabah namazını Hacı Bayram Veli Camin de kılmak üzere yola çıktık. Annem iki arkadaşı ve ben .

Çok huzurlu çok manevi bir havası var.Çevre düzenlemesi çok çok güzel olmuş. Her yer bakımdan geçmiş benim bıraktığım Hacı Bayram la hiç alakası yok. İmamı gerçektende çok güzel bir kıraati vardı.Dinlemelere doyamadım. Hatta kolundan tutup İstanbul'a getiresim geldi o derece yanii

Ankara Kalesi tüm ihtişamı ile bizi seyrediyordu.Kısacası çok çok keyif aldım. Ama Haziran ayında olmamıza rağmen çok üşüdüm acısıda sonra çıktı.

Namazdan sonra mis gibi süzme mercimek çorbası dağıttılar. Şifa niyetine çorbalarımızı içip Trabzona anacığımın memleketine doğru yola koyulduk.
Ünyede bir şehidimizin ailesini ziyaret ettik 6 aylık bebeciği var.Annem araştırmış bulmuş adresini çok duygulu anlar geçirdik. Hem ağladık hem güldük.

Akşam yemeğine Trabzona vardık. Meşhur Fevzi usta da balık yedik. Söylemesi ayıptır ama Trabzonda yediğim balıkların lezzeti çok çok farklıydı. Çok lezzetliydi.

Ordan doğruca konaklayacağımız Kayabaşı (yaylakent) yaylasına gittik. Göz gözü görmüyordu ama gittiğimizde hem dışarıda kuzine hem içerideki şömineler yanıyordu. Şöminenin keyfi de bir başka doğrusu

Her taraf sis içinde . Annemler yattı ama ben buranın keyfini çıkarmaya kararlıyım kitabımı aldığıım gibi kuzinenin başına geçip kitabımı okudum. Bir günü böylece bitirmiş oldum . Yorgun ama keyifli. Yarın muhteşem resimler gelecek