14 Mayıs 2015 Perşembe


KADER

CANDAN      ÖZER


2015 bana pek yaramadı doğrusu . Çok az kitap okuyorum daha doğrusu sebebini bilmediiğim nedenden dolayı okuyamıyorum. Her halde nazarlara geldim. Hedeflerimi tutturamıyorum.
Bizde üzerine ölü toprağımı serpildi diye bir tabir vardır. Bende aynen öyleyim işte.Ya ben 45 yaş işe yaramazlık sendromuna giriyorum yada bunun adı tembellik de olabilir henüz karar veremedim.
Neyse şeytanın bacağını kırdım ve 2015 in 5. kitabını bitirdim. Utanç verici bir durum. Bir sürüde yarım kitabım var başlayıp başlayıp uçlayamadığım.

Neyse kitabın konusu ile sizi baş başa bırakayım.

Şehrin bir ucundan, diğerine birbirlerinden habersiz yaşayan, her kesimden insanın, hiç ummadıkları bir zamanda yolları kesişiverirse ne olur?

Yarın için ne planlar kurarız kendi kendimize. Ama en ince yapılmış planlar bile kaderin önünde yerle bir olur. Kader'i okurken misafir olduğumuz kimi yerlerden, soluğumuz kesiliyormuş gibi kaçmak, kiminde de, yaşanan mutluluğun bir parçası olabilmek için hep orada kalmak isteyeceksiniz.

Bazen Zehra'yla kederlenip, bazen de Lamianımla kahkahalar atacak, gündelik yaşamımızın olağanlığı içinde olağanüstü anlar yaşayacak ve sonunda tüm çirkinliklere karşın güzelliğin kazandığına inanacaksınız.

Ve...

Dinimizin güzelliklerinin, değişik kesimlerde ne kadar farklı algılandığını bir kez daha düşüneceksiniz.


RESİM   GEZGİNAY

5 yorum:

  1. allam iyi misin ama yaaa neler yapıyooon annatsanaaa :)

    YanıtlaSil
  2. bu kadar olur bak daha yeni bende benzer bir şikayet ile güncelledim bloğu:))

    nazarlara geldik :))

    YanıtlaSil
  3. Çok gezmekten olmasın bu az kitap okuma acaba? Şaka tabii bazen insan o moda giriyor haklısın. ben de Livaneli'nin son çıkan kitabını çıktığı gün aldım ama her kitabını 2 günde okuduğum Livaneli'nin kitabı hala sürünüyor. Çok da güzel üstelik mevsimden mi acaba?

    YanıtlaSil
  4. Kitap okuma konusunda katılıyorum size, bende de performans düşüklüğü var bu sene...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu