14 Mayıs 2015 Perşembe

GEZGİNAY VE SEYYAHGÜL BULUŞMASI


Geçen hafta Ayşegül ile Maltepe parkında buluşup piknik yaptık. Hem özlem giderdik hemde güzel çekimler yaptık. Bende ilk çekim deneyimlerimi yaşadım. profosyenel açıdan tabiki.
Yoksa kendimi bildim bileli resim çekmeyi severim.


 Aslına bakarsanız resim çekmeyi çok severim ama resim çekilmekten hiç hoşlanmazdım taaaki Ayşegül resimlerimi çekinceye kadar.Sayesinde kendimi sever oldum :)



Bu arada Maltepe parkı uçsuz bucaksız bir park.Daha önce gitmemiştim hiç.Sabah 10 dan akşam 5 kadar benim aynı yerde vakit geçirmem mucize tabi bunda Gezginay ın rolü de çok fazla








Evveeeeet işte bu ilk resmim.


 Bu resimleri çekerken neler öğrendim neler. Zaman içerisinde iyi şeyler olacağına eminim


Bu resmimi ben çok beğendim. Ayşegül hocamda ışık gördü bende. Olacak diyor. Kibarlığından kaç fırın ekmek yemem gerektiğini söylemiyor sağolsun.


Bu resmide çok beğendim ben. Artık duayenler kusura bakmasın. Kuzguna yavrusu güzel gözükürmüş o hesap :)))))


Sarı lacivert lale olmadığı için mecbur bu laleyi çektim. Bir günden geriye kalanlar bunlar işte.
Çok keyifli saatler geçirdik.Profosyenel olarak resim çekmek gerçektende çok keyifli
En kısa zamanda tekrarını istiyoruuz
Bu güzel gün için tekrar tekrar GEZGİNAY a teşekkür ederim. İyiki seni tanımışım canım

4 yorum:

  1. Benden de sana yıldızlı 10. O sarı-kırmızı lale tek başına bile hakettiriyor sana bu notu. :)) Şaka bir yana bence süper fotograflar. Makinen de güzel. Biraz da yemek fotografları bekliyorum. Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sarı kırmızı laleden de olsa 10 almak güzek bir duygu. Makine arkadaşımın ama bende en kısa zamanda Nikko D300 alacağım.
    Ya o kadar güzel yemek blogları varki ben çekiniyorum her halde yemek yayınlamaya yada tembellik yapıyorum.
    Ama artık bi silkelenmek lazım haklısınız
    Hayır Akşamlar

    YanıtlaSil
  3. parkta pastane de mi var yaaa :)

    YanıtlaSil
  4. En kısa zamanda tekrarı duasıyla emanetimsin Mevlaya

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu