15 Nisan 2015 Çarşamba

AŞK-I NEBİ HAT
SERGİSİ

Diyanet İşleri Başkanlığı, 2015 Kutlu Doğum Haftası etkinlikleri kapsamında "Aşk-ı Nebi Ayasofya" sergisini bizlerle buluşturdu
Mehmet Çebi koleksiyonundan 63 hilye-i şerif  Aşk-ı Nebi Sergisi'nde
bizleri bekliyor
Bende bu hilye'lerden bir kaçını sizler için görüntüledim.Söylememe gerek yok çekimler amatörden de amatör
























BUNLAR BENİM SİZLER İÇİN ÇEKTİĞİM RESİMLERDEN SADECE BİR KAÇI. DAHA FAZLASINI GÖRMEK İSTİYORSANIZ LÜTFEN BU MUHTEŞEM SERGİYİ KAÇIRMAYIN.
AYASOFYA DA SİZLERİ BEKLİYOR

SEYYAH HAYIRLI GÜNLER DİLER

3 yorum:

  1. Ablam ne iyi ettin:)

    sensiz buralarda eksik hissedecektim kendimi:)

    YanıtlaSil
  2. Hemen not alıyorum. Bu arada Topkapı Sarayı'nda kahve sergisi var. Eski fincanlar, cezveler ve bol bolda gravürler. Eski fotoğrafları seven biri olarak objelerden çok fotograf baktım. ilginizi çekebilir.

    YanıtlaSil
  3. ay biliyon mu telli baba'ya gittim yaaa :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu