8 Ocak 2015 Perşembe

YAĞAN KAR, BİTEN KİTAP






İKİ GÜNDÜR ZORAKİ EVDE KALMANIN BOL BOL KİTAP OKUMAK GİBİ BİR FAİDESİ OLDU BANA. OCAK AYI HEDEFİMİ ÇOK RAHAT TUTTURACAĞIM ANLAŞILAN.
YAVUZ'UN ÇAMURLU KAFTANI KISA KISA HİKAYELERDEN OLUŞUYOR. OKUNMASI KOLAY BİR KİTAP BENİM ÇEREZLİK DİYE TABİR ETTİKLERİMDEN.


 DÜN AKŞAMA KADAR KAH KİTAP OKUDUM KAH ÖRGÜ ÖRDÜM.DERKEN AKŞAM 11.30 GİBİ KOMŞULARIN KIŞKIRTMASI İLE YAKINDAKİ PARKA YÜRÜYÜŞR GİTTİK. YOLDA BU SEVİMLİ KÖPEĞE RASTLADIM. AMAN ARKADAŞLAR APARTMANLARIMIZIN ÖNÜNE SU VE YİYECEK KOYMAYI İHMAL ETMEYELİM BU ÇOK ÇOK ÖNEMLİ


HER TARAF BEMBEYAZ KAR . BİR YANDAN ÇOCUKLAR KAYIYOR. VE NEFİS BİR HAVA. ANLAŞILAN ÖZLEMİŞİM BEN KAR'I.
BU GECE  KARDA  KOMŞULARIMIZLA BERABER
KESTANE PARTİSİ YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUZ. HEPİNİZİ BEKLERİZ

1 yorum:

  1. Gece kar yürüyüşü ...supper oluyor!..keyifli geçmiştir inşallah ablam..Yavaşla kitabı da çok iyidir..küçüktür incedir belki ama öyle kolay kolay bitsin istemez insan..sevgilerimi gönderiyorum öpüyorum ablam Allah'a emanet ol..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu