20 Ocak 2015 Salı

KUMLUCA'DAN SELAM GETİRDİM


HAFTA SONU YİĞENİMİN DÜĞÜNÜ İÇİN ANTALYA KUMLUCA'DA İDİM. PORTAKAL'IN EN GÜZEL ZAMANI. SOLUĞU BAHÇEDE ALDIM. TABİ ŞALVARIM AYAĞIMDA. DALINDAN PORTAKAL YEMEK KADAR GÜZEL BİR ŞEY YOK. TABİ SİZ SİZ OLUN AĞACIN GÜNEY KISMINDAN YİYİN. EN LEZZETLİ PORTAKALLAR O TARAFTA OLUR.
KUMLUCA GELİNİ OLUNCA BENDE ÖĞRENMİŞ OLDUM



BU GÜZELLİK DE KOMŞUMUZUN BAHÇESİNDEN BİZİM BAHÇEYE MİSAFİRLİĞE GELMİŞ.



HEMEN KUCAKLADIM.O KADAR SEVİMLİ O KADAR TATLIYDIKİ ANLATAMAM SİZE



ÇOK SAMİMİ ANLAR GEÇTİ ARAMIZDA



SADECE KUZUCUK MU BU GÜZEL KEÇİLERDE BAHCEDEYDİ. HER BİRİ BİRBİRİNDEN GÜZEL. ARALARINDA OYUNLARINI İNATLARI GÖRÜLMEYE DEĞERDİ.



 BUDA KOMŞUNUN KIZISI VE KUZUSU :))

video

5 yorum:

  1. Ne güzel resimler bunlar, oralara selam olsun...

    YanıtlaSil
  2. ayyyyy ne güzel geziyon ama sen yaaaa :) (son yazıma baksana amaaa )

    YanıtlaSil
  3. Bence en güzel Antalya mevsimi. Portakallar nefis, kuzular nefis. Komşunuzun kızının gülüşüne bayıldım. Postu okuyunca nedense yaz geliyor hissine kapıldım.

    YanıtlaSil
  4. Seyyahım bayıldım oralar tamda benim sevdiğim yerler doğa böyle bahçelik oyy oyyy orada olmak istedim bir an canım keyifli gezmelerin olsun.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Samimi bloğunuzun takipçisi oldum. Sizi de kahve yanı'na beklerim... :) Sevgilerle...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu