4 Ocak 2015 Pazar

İSTANBUL'U DOLU DOLU YAŞAMAK


 İSTANBULDA EN BÜYÜK KEYFİM SABAH EZANINI EYÜP SULTANDA DİNLEYİP ORADA HUZUR BULMAK.DÜN ŞEHİR DIŞINDAN MİSAFİRLERİM OLUNCA FIRSAT BU FIRSATTIR DEYİP SOLUĞU EYÜP SULTAN'DA ALDIM.
BU KÜÇÜK YARAMAZI İKİ KERE DIŞARI ATTILAR AMA O DIŞARI ÇIKMAK İSTEMEDİ BENDE KUCAĞIMDA MİSAFİR ETTİM.YASİN'İ ŞERİF DİNLENDİ NAMAZA BAŞLAYACAĞIZ AMA ONUN BENİ BIRAKMAYA NİYETİ YOK.
ŞALIMLA BERABER KENARA KOYDUM NAMAZ BİTENE KADAR BEKLEDİ SONRA HOOP YİNE KUCAĞIMA. O MEMNUN BEN MEMNUN TABİ CEMEATTE MEMNUN:)




EYÜP SULTANDAN SONRA ÖNCE FATİH SONRADA YAVUZ SULTAN SELİM CAMİİ NE GİTTİK. ASLINA BAKARSANIZ NİYETİM YAVUZUN KAFTANI NI GÖRMEKTİ AMA YİNE NASİP OLMADI. HALA BAKIMDAN GELMEMİŞ.


BURASIDA YİNE YAVUZ SULTAN SELİMİN TÜRBESİNİN YANINDA SULTAN ABDÜLMECİTİN TÜRBESİ.31. OSMANLI PADİŞAHI
DAHA ÖNCE DİKKATİMİ ÇEKMEMİŞTİ HİÇ. BU ARADA YAVUZ SULTAN SELİM CAMİNİN BAHÇESİ ÇOK HUZUR VERİCİ MANZARADA MÜKEMMEL. BİR KEREDE OLSA GİTMENİZİ TAVSİYE EDERİM


 SONRADA PANAROMA 1453 E GİTTİK. ÇOK İSTEMEME RAĞMEN BİR TÜRLÜ GİDEMEMİŞTİM.NİHAYET NASİP OLDU. ÇOK ÇOK GÜZELDİ. BEN ÇOK BEĞENDİM.



                     TÜRK DÜNYASI KÜLTÜR MAHALLESİ


 PANAROMANIN ÇOK YAKININDA TÜRK DÜNYASI KÜLTÜR MAHALESİ KURULMUŞ.ORAYA KADAR GİTMİŞKEN GEZELİM DEDİK.BU YUKARIDAKİ KARE TATARİSTAN EVİNDEN BİR ÖRNEK


                             BAŞKORTOSTAN ADINI BİLE İLK DEFA DUYUYORUM

 
                                                BU KAREDE TÜRKMENİSTAN DAN

BURASIDA KIBRIS EVİ ,DAHA BUNUN GİBİ EV EV ODA ODA ÇADIR ÇADIR GEZİYORSUNUZ. GÖRMEYE DEĞER.BEN SİZİN İÇİN GİTTİM GÖRDÜM

ZANNEDİYORSUNUZKİ BİZİM GECE 5 DE BAŞLAYAN GEZİ BURADA BİTTİ . BİTMEDİ EFENDİM ORADAN AKVARYUMA GİTTİK.SONRA TEKRAR ANADOLU YAKASINA GEÇTİK VS VS GECE 12 İDİ EVE GİRDİĞİM.
BİR SEYYAH GÜNÜ DAHA BÖYLECE KOŞTURMACA İÇİNDE GELDİ GEÇTİİİİİİİİİ
HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR

5 yorum:

  1. aaa ben eyüp sultana çok gidiyom biliyon mu. çok seviyom. yazdan beri en az beş defa gitttim. yavuz camii ve o türbeyi bilmiyom gideyim tamam. panoramaya da gitmedim. giderim :)

    (benim kitabı, kadıköyde çarşıda yayınevinin kendisi. merkezde hemen moda caddesinde. bigün geçerken alırsın nolcak)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık öyle yapayım önce kitabı alayım sonra baylan'a gidip kendime cup griye ısmarlıyayım oooh ki oooh

      Sil
    2. senin meşhur kup griyen :)

      Sil
  2. havasında bile huzur var dimi..

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu