1 Ocak 2015 Perşembe

BİR NİKAH BİR CENAZE BİR KINA


BAŞLIK HEPİNİZİ ŞAŞIRTTI HER HALDE DEĞİLMİ? GEÇTİĞİMİZ HAFTA ÇOK SEVDİĞİM BİR ARKADAŞIMIN KIZININ  KINA HAZIRLIKLARI İLE UĞRAŞTIM. OZALİTTE BASKILAR YAPTIRDIM ÇOK CİCİ OBJELER ALDIK ÇEREZLERİMİZİ ONLARA KOYUP SÜSLEDİK.BUNLARI YAPARKENDE ÇOK BÜYÜK KEYİF ALDIM.



HIZIMIZI ALAMADIK HADİ DÜĞÜN EVİ OLDUĞUMUZ BELLİ OLSUN DEDİK VE APARTMANIMIZI KAPIMIZIDA SÜSLEDİK.


BUNLARDA GELİN ALMAYA GELENLER İÇİN HAZIRLADIĞIM ÇİÇEK BUKETLERİ. ÇOK GÜZEL OLDULAR BURAYA KADAR HER ŞEY ÇOK GÜZEL VE KEYİFLİ. CUMA AKŞAMI BİRDE GÜZEL SLAYT HAZIRLADIM KINADA GÖSTERİLMEK ÜZERE. OH ARTIK GÖNÜL RAHATLIĞI İLE UYUYABİLİRİM.
CUMARTESİ GÜNÜ YİNE ÇOK SEVDİĞİM BİR KIZIMIN NİKAHI AKŞAMADA DİĞER KIZIMIZIN KINASI VAR. KINASI OLACAK KIZIMIZIN ANNESİ ÇOCUKLUK ARKADAŞIM OLDUĞU İÇİN AYNEN ONUN KADAR HEYECANLIYIM.
TAM NİKAHA ÇIKMAK ÜZERE HAZIRLANIRKEN AİLE DOSTUMUZUN BABASININ VEFAT HABERİNİ ALDIK. İŞİN EN İLGİNÇ TARAFI İSE NİKAHI OLACAK KIZIMIZ İLE CENAZE EVİ KAPI KOMŞULARI.
AYNI ANDA BİR EVDE NİKAH HEYECANI YAŞANIRKEN DİĞER TARAFTA BÜYÜK BİR ACI.
ÖNCE NİKAH SONRA CENAZE EVİ VE SONRADA ORGANİZESİNİ BEN YAPTIĞIM İÇİN ÜZÜLEREKDE OLSA AKŞAMKİ KINAYA GİTTİM.



PAZAR SABAHDA HEP BERABER ELAZIĞ KEBAN'A GİTTİK. DOĞUDA TAZİYE EVİ ÇOK YAYGINMIŞ BEN İLK DEFA GÖRÜYORUM. SABAH 8DEN İTİBAREN HALK BURAYA TOPLANIP AİLE FERTLERİNE TAZİYEDE BULUNUYORLAR.
ASLINA BAKARSANIZ GÜZEL BİR ADET.




HAYAT ÇOK KISA ÖNEMLİ OLAN BU KISA HAYATTA İYİ YAŞAYIP ETRAFINDA İYİ ANILMAK. RAHMETLİ HÜSEYİN AMCAMIZ BUNU O KDAR İYİ YAPMIŞKİ KALDIĞIM 3 GÜN İÇİNDE TAZİYE EVİDE OLDUĞUMUZ EVDE DOLDU TAŞTI VE ONU RAHMETLE ANDILAR.NE MUTLU ATEŞÇİ HÜSEYİNE



BUDA KEBAN'A TEPEDEN BİR BAKIŞ. SEVİMLİ BİR İLÇE FIRAT NEHRİ OLDUĞU İÇİN KAR YOK ELAZIĞ'A GÖRE DAHA YUMUŞAK BİR HAVASI VAR.


VE AYRILIK VAKTİ. HÜSEYİN DEDEMİZİN KABRİNİ BİR DEFA DAHA ZİYARET EDİP YOLA REVAN OLDUK.
AYETİ KERİMEDE DE DEDİĞİ GİBİ

BİZ YALNIZ ALLAH İÇİNİZ
VE YİNE YALNIZ O ALLAHA DÖNÜCÜYÜZ

İŞİN ÖZÜ BU AYETİ KERİMEDE AÇIKCA BELİRTİLMİŞ.NEYSE ŞU AN DUYGULARIM ÇOK KARIŞIK.SEYYAHIN BİR HAFTASI DAHA BÖYLECE YOĞUN DUYGULAR ARASINDA GELİP GEÇTİ
RABBİM HEPİNİZE SEVDİKLERİNİZE HAYIRLI UZUN ÖMÜRLER VERSİN


8 yorum:

  1. Taziye evini hiç duymamıştım, daha neler duyacağız acaba doğum günleri bile evlerde yapılmıyor artık evlere sokulmuyor insanlar pislik olmasın diye galiba:)) herneyse o konuda takılmayım:)) baştan başlarsak o kapı harikaaaa ne kadarda enerjiksin canım herşeye yetişiyorsun. ölene komşuya rahmet diliyorum. böyle oluyor bazen . hayatın acı sürprizleri işte seyyahçığım. çok konuştum biliyorum ama şu çıkan pembe balobcuklara hasta oldum:)))

    YanıtlaSil
  2. CANIMSIN
    TAZİYE EVİ DOĞUDA ÇOK YAYGIN
    ASLINA BAKARSAN BİZİM GİBİ EVE ALMAMAK DEĞİL GAYELERİ
    İNSANLAR O KADAR ÇOK GELİYORLARKİ SABAH 8DE BAŞLIYOR YATSIYA KADAR ERKEKLER DOLUP TAŞIYOR
    HANIMLARDA EVE GELİYOR . ÇOK KALABALIK OLUYOR. EVLER ÇOK BÜYÜK DEĞİL O YÜZDEN
    ENERJİ KISMIN A GELİNCE BU BENİM YAPIM HER HALDE
    KAH ORDA KAH BURADA
    SEVİYORUM GALİBA HER TÜRLÜ AKSİYONLARI :)))

    HAYATA PEMBE BAKMAK İÇİN PEMBE BALONCUKLARI :)
    HAYIRLI AKŞAMLAR Bİ TANEM

    YanıtlaSil
  3. ALLAH DÜĞÜN OLAN GENÇLERİ İKİ CİHANDA MUTLU EYLESİN:))CENAZESİ OLAN AMCAMIZI RABBİM RAHMET EYLESİN...BEN KEBANDA 3YIL KALDIM VE FOTOĞRAFLAR ÇOK DUYGULANDIRDI EVLER TANIDIK...KEBANIN HALKI Bİ HARİKADIR MİSAFİRLERİNİ BAĞRINA BASARLAR...RABBİM SİZLERE ÇOCUKLARINIZA UZUN ÖMÜR VERSİN

    YanıtlaSil
  4. Allah rahmet merhamet etsin ablam..hayatın kısa özeti bu..birileri yeni bir hayata yelken açarken birileri yaşadıkları ömrü hayatı noktalamis oluyor..

    YanıtlaSil
  5. kandiliniz mübarek olsun.Hayat bazen güldürerek , bazen ağlatarak geçiyor.

    YanıtlaSil
  6. yaa hayat işte ha. nikah cenaze yan yana.

    YanıtlaSil
  7. ne bu ama sende doğu merakııııı :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu