22 Aralık 2014 Pazartesi

VAN KEDİSİ VAN GÖLÜ VAN KAHVALTISI






VAN DEYİNCE AKLA İLK GELEN KEDİSİ ,GÖLÜ, KAHVALTISI YANİ BENİM İÇİN ÖYLE SİZİ BİLEMEM.HİÇ HESAPTA YOKKEN YOLUM VAN'A DÜŞTÜ TABİKİ DE İLK DURAĞIMIZ KEDİ EVİ OLDU


ÖNCE DIŞARIDAN SEYRETTİM  HAYRAN HAYRAN SONRA GÖREVLİ İÇERİ GİREBİLECEĞİMİ SÖYLEYİNCE DÜNYALAR BENİM OLDU


GÜZELLİKLERİNİ ANLATMAMA GEREK YOK HER HALDE. EVDEKİ KEDİMİN KABUL EDECEĞİNİ BİLSEM HEMEN BİR TANE ALACAKTIM KENDİMİ ZOR TUTTUM



                                       BU DA VAN KEDİSİ İLE SELFİE ÇEKİMİM


ŞUNUN KEYFİNE BAKAR MISINIZ. SAATLERCE YANLARINDA KALABİLİRDİM.



VAN KEDİLERİNDEN ZAR ZOR AYRILDIKTAN SONRA  VAN KALESİNİ GÖRMEYE GİTTİK.ORADA Kİ VAN EVİNİ GEZDİK.



                YASTIKLARDA BİLE KEDİ FİGÜRÜ VAR. ÇOK GÜZEL DEĞİLMİ



VAN YÖRESİNE AİT BİR DİĞER ŞEYSE SAVAT İŞÇİLİĞİ



Savat; esas maddesi gümüş sülfür olan siyah bir minenin, gümüş bir levhanın önceden hazırlanmış bölümlerine kakılmasıyla gerçekleştirilen süsleme tekniğidir.


GERÇEKTEN DE ÇOK ZAHMETLİ BİR İŞ HER BİR PARÇA TEK TEK EMEK EMEK İŞLENİYOR


MALESEF PEK USTASI KALMAMIŞ YENİDEN CANLANDIRMAYA ÇALIŞIYORLAR BU SANATI


AMA TAKILAR GÖRÜLMEYE DEĞER. HER BİRİ BİRBİRİNDEN GÜZEL VE BİRAZ DA PAHALI GELDİLER BANA :)


BUDA MUŞ KALE SİNE BAKIŞ.MUŞ VALİMİZ EŞİ KADRİYE HANIMLA HATIRA FOTOĞRAFI ÇEKTİRDİK


EN SON YİNE BU GÜZEL RESİMLE YAYINIMA SON VERİYORUM. SEYYAHI İZLEMEYE DEVAM EDİN .

HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER DİLERİM

9 yorum:

  1. Aah anadolu hazineler yurdu...bir kedi ile dönmen gerekiyordu ben dayanamaz alırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NASIL İSTEDİM BİLEMESSİN AMA EV SAHİBİM KEDİDEN ÇOK KORKUYOR
      GÖRÜLMEYE DEĞER YERLERDİ GERÇEKTEN
      CANIM HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. Kedi evi derken müze gibi bir şey mi o anlayamadım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA NE EV NE MÜZE 20 YADA 25 KEDİ VAR KORUMA ALTINDALARMIŞ

      Sil
  3. ahhh ne kadar şirinler. paylaşımlar için teşekkürler Seyyahcım.

    YanıtlaSil
  4. Van'a gitmiştim, göl kenarında kahvaltı yapma şansımda oldu, ülkemizin her bir köşesi ayrı güzel:))iyi eğlenceler:))))

    YanıtlaSil
  5. Sen zaten güzeldin ,iyice bir güzelleşmişsin canım:))

    YanıtlaSil
  6. ayyyy fotolar sen kediler çokoş yaaaa amaaa :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu