17 Eylül 2014 Çarşamba

VİYANA KEŞFİİİ


MACERALI GEÇEN YOLCULUKTAN SONRA KIZIMIZIN EVİNDE GÜZEL BİR KAHVALTI YAPIP KENDİMİ VİYANA SOKAKLARINA ATTIM. DAHA DOĞRUSU 12.VİYANA NIN SOKAKLARINA ATTIM.YANILMIYORSAM 18 BÖLGEYE AYRILMIŞ VİYANA


ŞANSLIYIMKİ TAM SOKAĞIMIZDA PAZAR VAR ASLINA BAKARSANIZ KENDİMİ BİR AN TAHTAKALE SOKAKLARINDA HİSSETTİM. EN GÜZEL YANI İSE TAM KARŞIMDA DURAN PAMUK ŞEKERCİ.SADECE TADININ BURDAKİLERLE AYNI OLUP OLMADIĞINI SİZLERE SÖYLEMEK İÇİN ALDIM :))



KEŞİF YOLCULUĞUM DEVAM EDERKEN KARŞIMA TÜRK FIRINI ÇIKTI.TAHMİN EDERSİNİZKİ KARADENİZLİ. VE TÜRK MALI ÜRÜNLER ÇOĞUNLUKTA



KARŞIMA ÇIKAN TUHAFİYE DEĞİŞİK ÜRÜNLER VAR AMA BİZİM TUHAFİYELERİMİZ DAHA KEYİFLİ DAHA GÜZEL GELDİ BANA


BUDA VİYANA DİLENCİSİ :)) DEĞİŞİK BİR TARZI VAR. YALNIZ DİKKATİMİ ÇEKEN ŞEY HER GÜN AYNI YERDE BİR BAŞKASI



AKŞAM ÜSTÜ TEKRAR HEP BERABER ÇIKTIK BU SEFER 2.VİYANA VE 1.VİYANAYA GİTTİK.BİNALARIN MİMARİSİ ÇOK İLGİNÇ




VİYANANIN GÖBEĞİNDE YER ALAN DEV AZİZ STEPHAN KATEDRALİ DÜNYANIN 4.BÜYÜK KATEDRALİ OLMA ÖZELLİĞİNİ TAŞIYOR.ÇOK DİKKAT ÇEKİCİ



KATEDRALİN TAM KARŞISINDA BİR GURUP FİLİSTİNLİNİN GÖSTERİSİ VARDI.


 BİZDE BİRER FİLİSTİN PUŞİSİ ALARAK UFAK BİR YARDIMDA BULUNDUK.


BUNLARDA BİR RİVAYETE GÖRE EŞ ARAYAN KIZLAR BİR RİVAYETE GÖRE BEKARLIĞA VEDA PARTİSİ.
BÖYLE ÇOK DEĞİŞİK GURUPLARLA KARŞILAŞTIM.BURAYA KADAR OLANLAR SEYYAHIN GÖZÜNDEN GÜNLÜK GÖRÜNTÜLER.

 YARINKİ YAZIMDA ;

SCHONBRUNN-HOFBURG-BELVEDERE SARAYLARINA UFAK BİR GEZİNTİ YAPACAĞIZ
TABİ YARIN VİYANA DAKİ DÜĞÜNDE VAR :))

10 yorum:

  1. O kızların etekleri ne değişikmiş öylee. Peki pamuk şekerin tadı aynı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet pamuk şekerin tadı aynıydı tatlım
      teşekkürler yorumun için

      Sil
  2. adına yakışır şekilde yaşıyorsun maşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım
      blog yaşlılığıma denk geldi daha önce olsaydı
      işte o zaman seyyahtım gerçekten

      Sil
  3. Super anlatmissin..Keyfin bol olsun.)

    YanıtlaSil
  4. Ah viyana ah viyana bizde gezdik o caddeyi cok guzeldi.kilisenin onundeki turkce konusan misyonerlerde dikkatinizi cekti mi:))sevgi ve selamlarrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİZ BİRAZ GEÇ GİTTİK KİLİSENİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR ETKİNLİK VARDI.
      FARK ETMEDİM
      AMA VİYANAYI SEVDİM
      TEŞEKKÜRLER YORUMUNUZ İÇİN

      Sil
  5. Viyana'da operaya gitmeden gelme. Süper bir gezi olmuş. bu kadar güzelliğin arasında ben niye pamuk helvaya imrendim acaba? :)))) Oranın dilenciyelide pararlel yapı herhalde. :)) Merakla devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ASLINA BAKARSANIZ OPERAYA GİTMEYİ DÜŞÜNDÜM AMA ÖNCEDEN BİLETLERİ ALMAK GEREKİYORMUŞ. OPERA BİNASI BİLE ÇOK ETKİLEYİCİYDİ.DIŞARIYA BÜYÜK EKRANDAN YAYIN YAPILIYORDU.ALLAH'TAN MERAKIMI GİDERECEK KADAR SEYRETTİM.BU GEZİ BİRAZ HIZLANDIRILMIŞ OLDU AMA EN KISA ZAMANDA TEKRAR GİTMEK İSTERİM.
      EH NEDE OLSA ARTIK Bİ KAPIMIZ VAR VİYANADA
      YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu