12 Eylül 2014 Cuma

SIKINTILI BAŞLAYAN VİYANA YOLCULUĞU

                                       BEKLE BENİ VİYANAAAA



GEÇEN HAFTA VİYANA'YA GİTMEK ÜZERE CÜMBÜR CEMAAT YOLA ÇIKTIK.GELİN KIZIMIZIN ANNESİ BABASI KIZ KARDEŞİ VE CİCİANNESİ YANİ BEN. BİRAZ GEÇ KALARAKTAN HAVAALANINA VARDIK. TAM ÇEK İNLERİMİZİ YAPILMAYA BAŞLANDI Kİ BENİM BİLET ORTALARDA YOK. Bİ YANLIŞLIK OLMUŞ BENİM BİLETİM CUMA YERİNE CUMARTESİYE ALINMIŞ GAYET BOZUK BİR MORALLE GERİ DÖNÜYORDUM Kİ  BAKIRKÖY E GELDİĞİMDE KIZIMIZIN TEYZESİ ARADI BENİDE BEKLE DİYE ONUNDA BİLETİ CUMA GÜNÜ AMA VİZE BAŞLANGICI CUMARTESİ İMİŞ MEĞERSEM. VARDIR BUNDADA Bİ HAYIR  DİYEREK GERİ DÖNDÜK
ERTESİ GÜN OLACAKLARDAN HABERİMİZ YOK TABİ CUMARTESİ  TAM İKİ SAAT ÖNCE HAVAALANINA VARDIK.



GAYET KENDİMİZDEN EMİNİZ ERKEN GELDİK BİLETLER TAMAM VİZE LER TAMAM
GİRDİK SIRAYA SON BİLET KONTROLÜNE GELDİK Kİ GÖREVLİLER HAYIR EFENDİM SİZİ GÖNDEREMEYİZ
NEDEN?
ŞENGENİ YUNANİSTAN'DAN ALMIŞSINIZ
E YANİ?
VİYANA YUNANİSTAN'DAN ALINAN VİZEYİ KABUL ETMİYOR
TABİ BEN DİREK BAŞLADIM AĞLAMAYA SİNİRLERİM BOZULDU NE DEDİYSEK KAR ETMİYOR.
AYRICA TAVIRLARINI GÖRSENİZ GÖZLERİNİZE İNANAMAZSINIZ SANKİ SİYASİ SUÇLUYUZ TECRİT EDİLDİK
HER KEZ GEÇİYOR BİZ SEYREDİYORUZ
O ARADA GURUBUMUZA KATILACAK DİĞER ARKADAŞIMIZ GELDİ. KENDİSİ AVUKAT İKNA TURLARI BAŞLADI
HAYIR DİYORLAR BAŞKA BİR ŞEY DEMİYORLAR. ONLAR GÖNDERSE VİYAN A BİZİ GERİ GÖNDERİRMİŞ VİYANA GÖNDERİRSE DE 5BİN ERO CEZA KESERLERMİŞ FALAN FİLAN.
ARTIK TAM ÜMİDİMİ KESMİŞTİM Kİ ARKADAŞIMIZ 5BİN ERO YA KEFİL OLDU GERİ GÖNDERİLMEMİZ HALİNDE 5 BİN EROYU ÖDEYECEĞİNE DAİR KAĞIDA İMZA ATTI VE BİZİ ZAR ZOR UÇAĞA ALDILAR.
BU ARADA ARKAMIZDAN GERİ GÖNDERECEKLER BOŞUNA GİDİYORSUNUZ DEMEYİ DE UNUTMADILAR.





 SİNİRLERİM BOZULDU NABZIM YÜKSELDİ TANSİYONUM FIRLADI O İKİ SAAT NASIL GEÇTİ BİLEMİYORUM. GEÇİRDİĞİM  EN ZOR YOLCULUKTU.
HER NEYSE UÇAK İNDİ KORKU VE TELAŞ HAT SAFHADA BU ARADA KİMİMİZ HAMİM OKUYOR KİMİMİZ 51 BESMELE KİMİMİZDE (VECEALNA)
BİZ BU TELAŞ İÇİNDEYKEN ÖNCE GÖNÜL  GEÇTİ  KONTROLDEN AMAN ALLAHIM TEK BİR SORU BİLE SORMADI
ARKASINDAN DA BEN.
GÜLERMİSİN AĞLARMISIN.SİNİR SİSTEMİMİN BOZULDUĞUNA MI YANAYIM.KALSAYDIK BOŞU BOŞUN A KALACAĞIMIZA MI YANAYIM NEYE YANAYIM BİLEMEDİM.
HALA ÖFKELİYİM O ÇALIŞANLARA
ALLAH'TAN KIZIMIZIN EVİNDE YAPTIĞIMIZ KAHVALTI YORGUNLUKLARIMIZI VE SIKINTILARIMIZI ATMAMIZA YETTİ.
İŞTE VİYANA YA AYAK BASMAMIZ BÖYLE OLDU

YARIN;VİYANANIN KEŞFİ VE DÜĞÜN






6 yorum:

  1. Ben de sık sık gıdıyorum vıyanaya, gecen gun ıstanbuldan gıttım ve hayatımda gormedıgım muamele ıle karşılaştım. neden gıdıyormusum neden başka ülkeden aktarma yapmışım, kac senedır ordaymışım ahıret soruları başladı. ben dkı nerdeyse her ay oraya gıdıp gelen bırıyım ılk defa böyle bır uygulama ıle karşılaştım. Normalde amerıka ısraıl gıbı ülkelere yapılıyordu bu kontroller ama bu sene Avusturya da başlamış. yıne de ınanmayıp ucaga bındıgınız ıyı olmuş o gorevlıler o kadar da bırsey bılmıyorlar aslı gorevlerı oraya gıdenlerı engellemek mıdır nedır yalan yanlış moralınızı de bozmuslar

    YanıtlaSil
  2. Neyseki inince sorun çıkmamış. Hayırlısı ile gidip gelirsiniz inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Hep söylerler illaki bir sorun çıkar diye hayırlısı ile atlatmışsınız inşallah tekrarı olmaz keyifli gezmeler :)

    YanıtlaSil
  4. ah evet vize işleri böyle ki. ülkelere göre farklı. italyadan filan altı aylık vize alırsan sorun olmuyor. neyse geçmiş olsun. yolculuğun amacı da hoşmuş ama :)

    YanıtlaSil
  5. Geç olmuş ama Seyyahım güzel olmuş belli ki. Merakla bekliyoruz devamını :))))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu