24 Eylül 2014 Çarşamba

KENDİ HEDİYEMİ KENDİM ALDIM :))))


YALNIZCA YALNIZIM


 KENDİMİ YALNIZ HİSSETTİĞİM CANIMIN SIKINTILI OLDUĞU BİR GÜN  ARA SIRA YAPTIĞIM GİBİ ÖNCE GİTTİM BU SEVİMLİ KUPAYI KENDİME HEDİYE ALDIM GÜZELCE PAKETLETTİM. :)  SONRADA İSMİNE ALDANARAK BU KİTABI ALDIM.HEDİYE PAKETİNİN ÜZERİNDE (HAYAT EN GÜZEL HEDİYEDİR) YAZIYOR GERÇEKTENDE HAYAT EN GÜZEL HEDİYE KIYMETİNİ BİLENE



Evet belki çok yalnızım. Evet belki çok yaralandım. Evet belki kendi kabuğuma çekildim. Evet belki artık insanlara güvenmek istemiyorum. Evet belki dışardan bakıldığında, umursamaz biriyim. Evet hakkımda ne düşünürseniz düşünün ilgilenmiyorum. Ben sadece tek bir cevap bekliyorum, siz değer verdiklerim ben ağlarken neredeydiniz?

Bazen bittiğine değil, verdiğin değeri hak etmediğine şahit olduğun için ağlarsın. Bazen gittiğine değil, yarınların hayalini onsuz kuramazken, onun bir başkasına 'hiçbir şey yaşanmamış' gibi dokunacak kadar ucuz olduğuna ağlarsın. Bazen yarım kaldığına değil, doğru sandığının koca bir yanlıştan ibaret olduğuna ağlarsın.
(Tanıtım Bülteninden)


HİÇ BİR KİTABI ALDIĞIMDA BU KADAR PİŞMAN OLMAMIŞTIM.ÇOK BOŞ ÇOK GEREKSİZ BİR KİTAP GELDİ BANA TABİ BU BENİM DÜŞÜNCELERİM
AMA SİZ BANA BAKMAYIN AŞIKSANIZ SEVGİLİNİZ SİZİ TERK ETTİYSE BİR GÜNDE Bİ KİTAP OKUMAK İSTERSENİZ ALIN OKUYUN.

KİMSE DUYMASIN AMA BEN YARISINDAN SONRA HIZLI OKUMA İLE OKUDUM. GÖZLERİMLE :)

HEPTEN DE HAKSIZLIK YAPMAYAYIM ALTINI ÇİZDİĞİM BU SAYFA YI BEĞENDİM BİRDE BU SAYFA



HEPİNİZE BOL KİTAPLI GÜNLER

5 yorum:

  1. Pembe kupa çok tatlı güle güle kullan, kitaplar bazen insanı yanıltabiliyor benim de Örgü Klübü isimli kitap böyle yanıltmıştı hiç sevmedim zaten okumadım birkaç bölümden sonra...canım sıkılınca ben de çikolata almayı çok seviyorum:)))

    YanıtlaSil
  2. kupadan alayım ben de kendisime. pembiş oh :)

    YanıtlaSil
  3. Benzerinin morunu aldım kendime. Paket yapmadım ama hemen paket yapıp kendimi sevindirsem mi :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Seyyahım bana zaman zaman kendine hediye aldığını söylediğinden bu yana bende kendimi sevindiriyorum:))) Hediyelerimi alırkenden sevgiyle seni anıyorum:))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu