12 Eylül 2014 Cuma

40 GÜN KIRK GECE SÜREN BİR DÜĞÜN HİKAYESİ




ASLINA BAKARSANIZ BU GÜN SİZE VİYANA DAKİ DÜĞÜNÜMÜZÜ PAYLAŞACAKTIM SONRA FARK ETTİMKİ ABİMDEN DOLAYI BEN BURDAKİ DÜĞÜNDEN SİZE HİÇ BAHSETMEDİM.ONUN İÇİN MEVZUYA EN BAŞTAN BAŞLAYAYIM DEDİM.


25YILLIK DOSTUMUN KIZI  DAHA DOĞRUSU KIZIMIZI EVLENDİRDİK.HANİ 40 GÜN 40 GECE DERLER YA BİZİMKİDE ONA YAKIN OLDU NERDEYSE.ÖNCE 8 AĞUSTOSDA MİHRABAT ORMANINDA DÜĞÜNÜMÜZ OLDU.SEYYAH YİNE İŞ BAŞINDA ORGANİZELER YAPILDI RESİMLER ÇEKİLDİ. O ARA HALA ABİM GELMEDİĞİ İÇİN BENİM İÇİN ÇOK ÖZEL OLAN BU DÜĞÜNÜ SÜZNLE PAYLAŞAMADIM



KIZIMIZIN DÜĞÜN ARABASININ ARKASINA BİR BÜYÜĞÜMÜZÜN İSTEĞİ ÜZERİNE BÖYLE YAZDIK. ASLINA BAKARSANIZ BU PLAKALARDAKİ YAZILAR ÇOĞU ZAMAN BENİM CANIMI SIKARDI. (EVLİYİZ MUTLUYUZ)TAMAM DOĞRU EVLİSİNİZ AMA MUTLU OLUP OLMAMAK ANCAK ZAMANLA GÖRÜLECEK BİR ŞEY.
AMA BİZLER AİLECE ONLARIN MUTLU OLMASI İÇİN DUA EDEBİLİRİZ VE ETTİKDE


                      BUNLARDA DÜĞÜNÜMÜZDEN ÖZEL VE GÜZEL KARELER



                        RABBİM MUTLU MESUT VE BAHTİYAR ETSİN İNŞALLAH



BURDADA BENİM ÇEKİRDEK AİLEM.BERABER BÜYÜDÜKLERİ ARKADAŞLARININ DÜĞÜNÜNE GELMEK ONLARI BİRAZ HEYECANLANDIRDI DOĞRUSU.
HEPİMİZ DEĞİŞİK DUYGULAR İÇERİSİNDEYDİK.
ZEYNEBİMİN YÜZÜNE BAKTIĞIM ZAMAN BİRİNCİ SINIFA GİTTİĞİ GÜN GELDİ AKLIMA
YILLAR NE ÇABUK GEÇTİ NASIL FARKINA  VARMADAN BÜYÜDÜLER İNSANIN İNANASI GELMİYOR.
TEK BİR GERÇEK VAR BİRİCİK KIZIMIZI VİYANA YA GELİN VERDİK. AMA ANLATACAKLARIM BURADA BİTMEDİ YARIN DÜĞÜNÜMÜZÜN  VİYANA AYAĞI VAR ESAS GÖRSEL ŞÖLEN VE MACERALAR O YAZIMDA OLACAK.
ŞİMDİLİK HOŞÇAKALIN 

1 yorum:

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu