21 Ağustos 2014 Perşembe




YÜKSEK HIZLI TREN
YHT



SEYYAH OLARAK SİZİN İÇİN YHT YOLCULUĞU YAPTIM.ARTILARI VAR EKSİLERİDE VAR.
ÖNCELİKLE HIZLI TREN YETERİNCE HIZLANABİLMİŞ DEĞİL.YARIM SAAT İLE 45 DAKİKA BELKİ ZAMAN ZAMAN BİR SAAT VARIŞTA RÖTAR YAŞANABİLİYOR.

GİDERKEN ÇOK YORGUN VE SON SEFER OLDUĞU İÇİN PEK BİR ŞEY ANLAMADIM. YALNIZ BU SABAH ANKARA'DAN 8.45 TRENİNE BİNDİM.ÖNCE ÇOCUK AĞLAMALARI VE YÜKSEK SESLİ KONUŞMALAR DERKEN YANIMA BİR BAYIN OTURMASI İLE SİNİRLERİM ALT ÜST OLDU.

DELİKANLI YER OLMADIĞI İÇİN BAYAN YERİ SATIN ALMIŞ. FARK ETMEZ DEMİŞ. ONLARDA BİLETİ SATMIŞLAR. AMA BANA FARK EDERMİ ETMEZMİ DİYE HİÇ SORAN OLMADI.TABİ NE RAHAT UYUYABİLDİM NEDE OTURABİLDİM. ÜSTELİK BİRDE HAVALANDIRMANIN YETERSİZLİĞİ ÜSTÜNE TUZ BİBER OLDU.

BU ARADA SARI SAÇLI HOSTES KIZLARIN NE İŞE YARADIĞINI BEN ÇÖZEMEDİM.BİNİPDE ÇÖZEN OLURSA Bİ ZAHMET BANADA HABER VERSİN.


ÖZET GEÇERSEM ŞAYET HIZLI TREN GERÇEKTEN HIZLANIP 3 SAATE FELAN DÜŞERSE, METRO,METROBÜS,TREN,OTOBÜS VS  BAĞLANTILARI YAPILIRSA
GAYET İYİ OLUR TABİKİDE.

BİLET FİYATLARIDA YÜKSEK GELDİ BİRAZ. GİDERKEN  70 GİTTİM. 5. VAGON DÖNÜSTE FİRST CLASS GİDEYİM DEDİM OĞLUMA PAHALI GELDİ 110LİRA
BİRDE ECONOMY CLASS VARMIŞ YANİ BENİM GELDİĞİM KAHVALTILI.ODA  85
RİVAYETE GÖRE AYNI UÇAKLAR GİBİ İLERLEYEN ZAMANLARDA ERKEN BİLET ALIMLARINDA CİDDİ İNDİRİMLER OLACAKMIŞ.GÖRECEĞİZ BAKALIM.

BENDE BİR DAHA CESARET EDER BİNERMİYİM BİLMİYORUM DOĞRUSU :)

DİKKATİMİ ÇEKEN BİR ÖNEMLİ NOKTA İSE GARIN ÖNÜNDEKİ TAKSİCİLER. YABANCILAR YOL SORDUKLARINDA VESAİTLERLE GİTMENİN ÇOK ZOR OLDUĞUNU TAKSİYLE GİTMELERİNİ ÖNERİYORLAR.ASLINDA 120 AMA SİZE 100 OLUR GİBİ MUHABBETLER DÖNÜYOR ORADA AÇIKCASI BUDA BENİ RAHATSIZ ETTİ.

HER NEYSE BİR YOLCULUK DAHA BÖYLE GELDİ GEÇTİ. ABİMİ GÖRDÜM.KARDEŞLER BİR ARADA SOHBET ETTİK. BÜTÜN YORGUNLUKLARA DEĞDİ DOĞRUSU
HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER

3 yorum:

  1. ben fiyat konusunda şikayetçiyim başından beri.

    Hız dersek zaten kendi aracımızla gittiğimizde 5 saatte ulaşıyoruz en geç
    Otobüs ile gitmekse şuan için bana daha mantıklı geliyor aynı fiyatlar olsa da... çünkü henüz güvenmiyorum hızlı trene:)
    yinede Eskişehir'e gideceğim nasipse

    YanıtlaSil
  2. aa dur nereye gittin ki ankara mı ya :)

    YanıtlaSil
  3. Valla iyi cesaret binmişsin. Ama madem sarışın hostesler var binilebilir. :)) Şaka bir tarafa tam oturtamadılar nedense bu işi. Eskiden en güvenli ulaşım aracıyken tren şimdilerde öyle değil ne yazık ki. Ama Ankara memleketim uzun zamandır da gitmedim bir gitmek istiyorum.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu