18 Ağustos 2014 Pazartesi

BÜYÜK KAVUŞMAMIZ


 47 gün süren ayrlık
47 gün süren hasret
47 gün süren üzüntü ,acı,sıkıntı,vs vs


Artık ümidimiz kaybolmaya başlamıştıki ani bi haberle sevincimiz tavan yaptı. Çarşamba gecesi havaalanında buluştuk.Tahmin edersinizki uzun bir müddet birbirimizden ayrılamadık ve göz yaşlarımız birbirine karıştı
Rabbim kimseyi sevdiklerinden ayırmasın ve böyle sıkıntılarla karşılaştırmasın.
Abim 47 gün içinde çökmüş bitmiş.Gözlerinin feri bile çökmüş.
Kolay değil 47 gün hücrede kimi zaman aç kimi zaman uykusuz
ve ümitsiz.
Şimdilik neler yaşadı neler oldu sormuyoruz.Ama gözleri yaşadıklarının  çok zor oldugunu anlatıyor.
Her neyse çok şükür abim geldi. Zaman her şeyin ilacı. Hepinize hayırlı günler.
Telefonumdam ,bloğumdan ,instegramdan,whatsupdan ,bütün mesaj çekip beni yalnız bırakmayan bütün arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler

13 yorum:

  1. Ne kadar sevindiğimi anlatamam. Daha önce yazdıklarınızı okumuştum ve çok üzülmüş, kavuşmanız için,dua etmiştim. Allah bir daha hiç ayırmasın.

    YanıtlaSil
  2. CANIM ALLAH RAZI OLSUN İNANIN SİZLEWRİN DUALARININ VE GÖNÜLLERİNİN BİZİMLE OLMASI BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİYDİ.
    TEKRAR TEŞEKKÜR EDİYORUM

    YanıtlaSil
  3. Çok çok gecmiş olsun tekrar.Gozunuz aydın ,Allah hic kimseye böyle bir acı yaşatmasın.Umarım çabuk atlatır yaşadıklarını :(

    YanıtlaSil
  4. Bu yazıyı yazmanızı dört gözle bekledim. Rabbim kimseye böyle acı yasatmasin.

    YanıtlaSil
  5. Kötü günler geçti. Allahım bir daha göstermesin. Birlikteliğiniz huzurla sevgiyle çok uzun yıllar sürsün. Gözünüz aydın olsun Seyyahım :)

    YanıtlaSil
  6. oleeeey oleeey oleeey sonundaaaaa :) dualar yerini bulmuş işteeee :) sahiden yaaa neden oldu ki bu. yani filmlerde olurdu ki böle şeler :)

    YanıtlaSil
  7. merhabalar...anlamakta oldukca zorluk cektim.
    ama guzel bir son oldugu icin ne kadar sukredilse azdir..
    sevgiler hepinize..tekrar teeeekrar gecmisler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ederim. Abim libyada çalışıyordu. Aşiretler tarafindan kacirildi.47 gun sonra kurtuldu. Yorumunuz icin teşekkür ederim

      Sil
  8. Çok geçmiş olsun. Rabbim birdaha böyle üzüntü yaşatmasın.

    YanıtlaSil
  9. çok sevındım Allah bıdaha böyle acılar yaşatmasın inşallah

    YanıtlaSil
  10. yeni okudum, çok geçmiş olsun, gözünüz aydın..

    YanıtlaSil
  11. Çok büyük geçmiş olsun, Allah korumuş iyi ki işkence filan yapmamışlar, siyah Afrikalılara yani siyah derili olanlara beyaz Araplar çok işkence yapıyorlar ve öldürüyorlar zira, uzun uzun okumuştum:( Libya'nın bu hali herkese ders olsun ulus devletler yıkılırsa ortalık haydutlara, aşiretlere, eşkiyalara kalır. 3 yıldır bir hükümet bile kurulmadı. Şiddet, adam kaçırma, başbakan bile kaçırıyorlar. Ölümler, etnik temizlik, ırkçılık hortlamış, yoksul Afrika ülkelerinden gelen zavallılar Libya'da iş bulup çalışıyorlardı ama derileri siyah diye korkunç kıyıma uğruyorlarmış. :( Türk basını hiç yazmıyor ama Amerikan, İngiliz basınında okuyorum. Tekrar geçmiş olsun

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu