22 Temmuz 2014 Salı

                             HABER VAR

Sevgili dostlarım sizleri merakta bıraktığımı biliyorum. Abim kaçırılmasının üzerinden tam 30 gün geçti.Söylerken çok kısa ama yaşaması çok zor ve uzun bir otuz gün.

Bu süreç içerisinde çok ciddi rahatsızlıklar geçirdim. Güzel yorumlarımıza dileklerinize cevap veremedim.

Dün nihayet abimden bir haber aldık.Libyada ki aşiretlerin birbirlerine nispet olsun diye adam kaçırdıklarını öğrendik.

Kısmet olursa bayrama bırakacaklarını söylemişler.Aklımıza takılan yüzlerce soru var ama gelmeden hepsi bize kapalı.

Rabbimden hep çifte bayram için dua istemiştim. İnşallah çifte bayram yapmayı bekliyoruz

Dualarınız hala bekliyorum. İnşallah en kısa zamanda sizinle mutluluğumuda paylaşırım.

ALLAHA EMANET OLUN

17 yorum:

  1. inşallah kavuşacaksınız çifte bayramınızı da burada paylaşırsınız sevgi ve dua ile....

    YanıtlaSil
  2. Çok şükür ablacigim...
    tam hayırlı haberi almak dua ve niyaziyla...

    YanıtlaSil
  3. daha dün baktım blogunuza , belki bir haber vardır diye, İnş bu bayram en güzel bayram olsun sizin için...Sağlıkla kavuşun abinize , Allah yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
  4. Allahahamdolsun çok şükür elhamdülillah..ben artık sormaya korkuyordum ablacım durum ne yönde diye..İnşaAllah bir an evvel kavuştursun Rabbim.

    YanıtlaSil
  5. Rabbim sorunsuz bir şekilde kavuşmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  6. Allah yar ve yardımcınız olsun ve inşallah sizi kavuştursun.

    YanıtlaSil
  7. Şükürler olsun canım. Allahım yar ve yardımcınız olsun. İnşallah en kısa zamanda abinle kavuşursunuz. Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Sengül ablacığım çokkk güzel haberler bekliyoruz senden Allah'ın izniyle..

    YanıtlaSil
  9. Gözünüz aydın, çok sevindim, çok şükür, çifte bayramınızı şimdiden kutlarım :)

    YanıtlaSil
  10. hadiiii en güzel bayram bu bayraam :)

    YanıtlaSil
  11. Allah yardımcınız olsun kolay bir durum değil ama şu mübarek günlerde Allah sizleri mutlu eylesin

    YanıtlaSil
  12. Allah yardımcın olsun Seyyahcım. inşallah sağ salim gelir abin.

    YanıtlaSil
  13. Allah im sana sonsuz şükürler olsun, sevdiklerinden haber bekleyen herkese de böyle güzel haberler nasib olsun. Inshaallah tez zamanda kavuşursunuz.

    YanıtlaSil
  14. Ablam, inşallah güzel haberlerin devamı gelir tez vakitte kavuşursunuz

    YanıtlaSil
  15. Allah sağlıklı bir şekilde abinizi görmenizi de nasip etsin inşallah. Şimdiden iyi bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar.

    Libya'da bulunan ağabeyinizin aşiretler tarafından kaçırıldığını ve üzerinden 30 gün geçtiğini üzülerek öğrenmiş bulunmaktayım. Ağabeyinizi kaçıran aşiret İnşAllah en kısa zamanda ağabeyinizi serbest bırakır, siz de ağabeyinize sağ salim kavuşursunuz. Bunun için Cenab-ı Hakk'a duacıyım. Cenab-ı Hakk, inşAllah gönlünüze göre verir ve siz de çifte bayram yaparsınız.

    Fıtrat (Ramazan) bayramınızı kutlar;tüm sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmenizi Cenab-ı Hakk'tan niyaz ederim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu