30 Temmuz 2014 Çarşamba

SEYYAH'TAN HABERLER

GELMEYEN BAYRAM



 Bu yazıma ÇİFTE BAYRAM  başlığı atmayı o kadar çok isterdimki anlatamam.Bir önceki yazımdada söylediğim gibi çifte bayram ümidi ile cuma akşam Ankara ya gittik.Cumartesi her telefonda yüreğimiz ağzımızda haber bekledik o gün hiç bir haber alamadık.
O gece abim tekrar aramış aynı yerde tutulduklarını ve ne zaman bırakılacaklarını bilmediğini söylemiş.Bu haber ve pazar günü sefaretin boşaltıdığı haberi bizi allak bullak etti.
Şu an ne olacağı konusunda hiç bir bilgimiz yok. tek bildiğimiz çok şükür sağ olduğu.
Her bayram sabahı sevinç içinde kalkar babamı namaza gönderirdik.Bu bayram sabahı sadece göz yaşı vardı.Babacığım anacığımla dua ettiler ve babamı namaza gönderdik.
Her bayram yaptığımız geleneksel bayram kahvaltımız olmadı. Gelen misafirlerimize şeker bile ikram edemedik.
İşte biz bayramı böyle geçirdik.


İkinci günde raatsız olan teyzeme uğradık. Onuda öz çekim kervanına ekledikden sonra yine ağlaya ağlaya İstanbul yollarını tuttum.
Biliyorum belki bu hikayeden sıkıldınız ama merak eden dostlarım için bu yazıyı yazma zorunluluğu hissettim.Takdir edersinizki ruh halim hiç iyi değil o yüzdende yorumlarınıza çok istememe rağmen tek tek cevap yazamıyorum.
Bu konudada beni mazur göreceğinizi ümit ediyorum.Son olarak abim hala Libyada bizde onun kurtulacağı günü dört gözle bekliyoruz.
Her zaman söylediğim gibi dularınızı bekliyoum
HEPİNİZİN GEÇMİŞ BAYRAMI MUBAREK OLSUN

20 yorum:

  1. Gözünüz aydin.Sizin adiniza sevindim.Allah kavustursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım malesef hala gözümüz aydın olmadı
      inşallah kavuşuruz

      Sil
  2. hiç kıyamam...en içten samimi dualarımla tez zamanda mevlam yaşatsın bayramınızı...seni çok iyi anlıyorum canın acıyor ...inan seninkinden farksız değildi benim bayramımda sevgilerimle...hadi mutlu haberlerini duyur bizlere

    YanıtlaSil
  3. ablam Allah sağ salim kavuştursun

    YanıtlaSil
  4. Tez zamanda hayırlı haberler almanızı dilerim.

    YanıtlaSil
  5. dualarım sizinle.. İnşallah bir anönce sağ salim kavuşursunuz, beklemek çok zor. Rabbim sabrınızı artırsın inşallah

    YanıtlaSil
  6. Rabbim en kisa zamanda kavuşmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  7. Canım Sengülüm

    Allah bu günleri aratmasın. İnşallah en kısa zamanda güzel haberler alırız. Zor bir süreç. Sabır ve kolaylıklar diliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Allah' tan ümit kesilmez, dualarla mutlu olacaksınız inşallah

    YanıtlaSil
  9. Böyle beklemek çok zor, bilirim. En kısa sürede sağ salim döner inşallah...N.Narda

    YanıtlaSil
  10. hadi artık kurtulsun yaaaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bide bizi düşün deepsiii
      hala gelmedi hala gelmedi

      Sil
  11. Sevgili ablacigim, aşkolsun, ne sıkılması :(
    Yeter ki hayırlı bir haber olsun.
    Her gün o ümit ile dua ediyoruz...
    Bu bayram bile uçan balonları gördükçe Muhterem babanız geldi aklıma...
    Şimdi dedim, bayram sabahı eve balon götüremez :(
    Dualar abiniz için, abimiz için...
    Rabbim kavustursun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle oldu canım
      ne balon getirebildi ne çiçek
      nede bayram sofrası kurabildik
      üstüne üstlük birde babamın ilk defa ağladığını gördüm bu bayram
      güzel dualarınız için allah razı olsun

      Sil
  12. Gerçekten sıkıcı bir durum ama sonu mutlaka iyi olur merak etmeyin. Gene de geçmiş bayramınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah ilhan bey
      ama tam yaklaşıyor gibi oluyoruz yine bir sorun çıkıyor
      hala kurtulamadı
      yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  13. hiç haber yok mu daha ya ama.

    YanıtlaSil
  14. Rabbim sağ salim kavuştursun sizlere...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu