2 Temmuz 2014 Çarşamba

BU GÜN EN KÖTÜ DOĞUM GÜNÜM

Bu gün dile benden ne dilersen dile deseler her halde abimin özgürlüğü derdim.
Bu gün tam bir hafta oldu ne bir haber ne bir ses.
Abim Libya'da çalışıyordu ve nedensiz yanindaki arkadaşı ile kaçırıldı. Çaresizlik gibi zor bir şey yok. Her gün kulagim telefonda bir haber bekliyorum. Ne yediğim yedik ne gezdigim gezdik.


Iki ay önce bizde öz çekim modasina uymustuk. Şimdi her gün bu resme bakıp ağlamak ve dua etmekten başka hic bir sey gelmiyor elimden.

Ben bu gün dua istiyorum sizden
Rabbimdende bana ve ailesine abimi kavusturmasini diliyorum.

Abimle beraber tüm darda olan kimseler icibde ferahlik diliyorum.
Allaha emanet olun.

29 yorum:

  1. Allah yardımcınız olsun Allah bir an önce kavuştursun inşallah iyi haberleri alırsın ablacığım

    YanıtlaSil
  2. Canım nice senelere sağlık sıhhat huzur mutluluklarla.
    Abininde inş tez zamanda iyi haberini alırsın

    YanıtlaSil
  3. inşallah hayırlı haberleri bir an önce alırsınız, duam sizinle :((

    YanıtlaSil
  4. Çok zor bir durum Allahım bu mübarek günler hürmetine, duası kabul olan kullar hürmetine abinizi sağ salim sizlere bağışlasın inşallah..Tez zamanda hayırlı haberlerini almanızı dilerim..Doğum gününüz kutlu olsun bu arada ailenizle birlikte sağlıklı mutlu ömürler..

    YanıtlaSil
  5. Canım benim çok üzüldüm Allah şu mübarek ayda tez zamanda dualarınızı kabul etsin de kavuşun inşallah..Dış işleri bakanlığı Kriz masası şefi Melike hanım 0312 292 29 50 mutlaka bildirmişsinizdir ama bir kez daha arayın derim. Dualarımız seninle..

    YanıtlaSil
  6. Allah kavuştursun, çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  7. Çok üzüldüm.Hiç kolay değil. Allah en kısa zamanda kavuştursun. Dualarım sizinle.

    YanıtlaSil
  8. Allah yardımcınız olsun.Rabbim bir ana önce kavuştursun.

    YanıtlaSil
  9. İnşaallah en yakın zamanda iyi haberler alır ve kavuşursunuz :(

    YanıtlaSil
  10. Allah sabır versin inşallah bir an önce kavuşursunuz Seyyah'cım...
    Allah büyüktür.

    YanıtlaSil
  11. Rabbim sağlıklı ve sıhhatli şekilde abinizi size bağışlasın inşaAllah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  12. Rabbim hayırlı haberlerini almayı nasip etsin inşaAllah :(((

    YanıtlaSil
  13. :( inslh kisa surede arar sizi

    YanıtlaSil
  14. ablam çok üzüldüm.
    Rabbim gönlünüzü ferahlatacak haberler almanızı nasip etsin.
    Sağ salim kardeşini ve arkadaşını sevdiklerine kavuştursun mevlam...

    YanıtlaSil
  15. Rabbim hayırlı haberlerini tez zamanda ulaştırsın inşallah.. dualarım sizinle..

    YanıtlaSil
  16. Allah tez zamanda kavuştursun sizlere bağışlasın inşallah.

    YanıtlaSil
  17. Hayırlı haberini duyursun Rabbim ablacım..tahmin edemem çektiğini dua ediyorum inşaAllah bu endişeli günler bu kederli anlar güzellikle son bulur.

    YanıtlaSil
  18. CANIM ÇOK ÜZÜLDÜM BİR HABER VAR MI?DİLERİM SAĞ SALİM BİR AN EVVEL SİZLERE AİLESİNE KAVUŞUR RABBİM HAYIRLI YAZILAR YAZSIN.

    YanıtlaSil
  19. Ablacım Allah yardımcıları olsun tez zamanda hayırlı haberlerini alırız inşallah, dualarım sizinle...

    YanıtlaSil
  20. geçen yıldan doğum gününü kaydetmiştim, inşallah yine eski günlere dönelim, hayırlı haberler alalım, Allah kavuştursun

    YanıtlaSil
  21. inşallah güzel haberlerini alıp kavuşursunuz dualarım sizinle.....

    YanıtlaSil
  22. Rabbim hayırlı haberler nasip eylesin.

    YanıtlaSil
  23. Ne zor bir durum, Allah sabır versin ve inşallah sağ salim kavuşmayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  24. Bu mubarek gün hürmetine ,güzel haberler almanızı diliyorum..Allah kavuştursun kazasız belasız inş :(

    YanıtlaSil
  25. İNŞALLAH HER ŞEY GÜZEL GÖNLÜNÜZÜN İSTEDİĞİ GİBİ OLUR...TEZ ZAMANDA KAVUŞURSUNUZ...DUALARIMLA

    YanıtlaSil
  26. hadi en kısa zamanda bize iyi haber ver yaaaa.

    YanıtlaSil
  27. Rabbim yarfimciniz olsun.insaallah tez zamanda abinize kavusursunuz.

    YanıtlaSil
  28. Rabbim yardım etsin, inşallah bir an önce kurtulurlar
    yeni yaşın da hayırlı olsun hep birlikte nice mutlu seneler yaşayın inşallah

    YanıtlaSil
  29. Çok ama çok üzüldüm. Rabbim sevgili agabeyinize ve aynı şartlarda zor durumda olanlara yardım etsin inşallah. Dilerim Hızır Aleyhisselam yetişsin imdatlarına. Size, ailenize ve ağabeyinizin tüm sevenlerine sabır diliyorum. Mübarek Ramazan'da dileğim tez zamanda buradan iyi ve mutluluk haberlerinizi okumaktır. Dualarım sizinle ve ağabeyinizle. İnşallah en acilinden iyi haberlerini alırsınız.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu