8 Temmuz 2014 Salı

15 GÜN OLDU SEN YOKSUN

Bir sabah daha oldu
Sen yoksun
Günler gecmez derken tam 15 gun oldu
Sen yoksun
Nerdesin ne alemdesin bilmiyorum
Bildiğim tek sey bir gun daha geçti
Sen yoksun
Her gecen gun yüreğim den bir parça kopariyor
Çünkü sen benim küçükken annem
Öğretmen im abim siginacak dalim din
Şimdi canimdan bir parca libyada
Yine yakinimda degildin
Ama biliyorumki oradaydin
Şimde ne ses ne seda
Sen yoksun
Her gece telefonum yastigimin altinda uyuyorum
Bu kabusdan onun sesi ile uyanmak için
Ama uyanamiyorum
Bir gun daha gecti
Sen yoksun
Hadi artik gel ne olur gel
Gelde uyandır bizi bu kabustan
Bayramı erkenden yapalım
Seninle yapalım
Rabbim duy artık sesimizi
Kavuştur bizi

13 yorum:

  1. Canım Seyyahım,
    Allahım dualarınızı ve sizin için edilen tüm duaları kabul etsin. İnşallah bir an önce abine kavuşursunuz. Bizde bu haberi sabırsızlıkla bekliyoruz.
    Allah yar ve yardımcınız olsun , sabrınızı arttırsın canım kardeşim

    YanıtlaSil
  2. İnşallah dualarınız karşılıksız kalmaz...

    YanıtlaSil
  3. Rabbim tez zamanda ağabeyinize hayırlısıyla kavuşturmak nasip eylesin . Amin

    YanıtlaSil
  4. Bir an önce kavuşmanızı can-ı gönülden diliyorum. Hayırlı haberlerinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Diger iki postuna elim varip birsey yazamadim. Allahim insallah bu mubarek gunlerin yuzu suyu hurmetine duyar dualarimizi ve kavusursunuz tez zamanda.

    YanıtlaSil
  6. hadi artık gelsin haberi yaa.

    YanıtlaSil
  7. Hala mi ses yook!!!! :((

    YanıtlaSil
  8. İnşallah tez zamanda kavuşursunuz. Yapabileceğimiz birşey varsa söyle Seyyahım..:(

    YanıtlaSil
  9. senden güzel haber bekliyoruz kii.

    YanıtlaSil
  10. Daha bir Haber cikmadi anlasilan.Umudunuzu kaybetmeyin.Insaallah en kisa zamânda hayirli haberlerini alirsiniz.Allah kavustursun.

    YanıtlaSil
  11. :((((
    Ahhhh ablacigim...
    :((...

    YanıtlaSil
  12. ya ama hiçbir bilgi de yok mu. polis hiçbişe diyemiyo mu ya.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu