18 Şubat 2014 Salı

SEYYAH'TAN HAREKETLİ BİR GÜN DAHA

PİZZA'S SECRET


BU SABAH ARKADAŞIMIN OĞLUNUN BEŞİKTAŞ'TA AÇTIĞI PİZZA'S SECRET'A KAHVALTIYA GİTTİK ARKADAŞLARLA.3 GENÇ DELİKANLININ GİRİŞİMCİLİK RUHU İLE AÇTIKLARI MİNİK AMA LEZZETİ BÜYÜK BİR MEKAN.


TABİ BU YAKIŞIKLININ ANNESİ DE YANIMIZDA OLUNCA BELKİ KAHVALTIMIZ BİR PARÇA TORPİLLİ OLMUŞ OLABİLİR AMA ŞAHANE BİR KAHVALTI YAPTIK. HER ŞEY ORGANİK.PORTAKAL REÇELİMİ DERSİNİZ NAR REÇELİMİ DERSİNİZ ARKADAŞIM HEPSİNİ KENDİ ELLERİ İLE YAPMIŞ
ETLER İSE 100 DE 100 GÜVENİLİR.YANİ HİÇ DÜŞÜNMEDEN GÖNÜL RAHATLIĞI İLE
YİYEBİLİRSİNİZ.


video

video





VİDEO ÇEKİMİMDEKİ ÜSTÜN BAŞARILARIMDAN DOLAYI ŞEF PİZZAYI BENİM ÖNÜME KOYDU.ARKADAŞLAR HİÇ ABARTMIYORUM TANIDIK DİYE TORPİLDE YAPMIYORUM
SON ZAMANLARDA YEDİĞİM EN EN EEEEEEEEEEEEEEEEN LEZZETLİ PİZZAYDI.
BU GÜZEL GÜNÜN ARDINDAN KOŞTURA KOŞTURA GERİ DÖNDÜM MALUM BU GÜN ARAPÇA İMTİHANIM VARDI.



SONUÇ BÖYLE OLUNCA SEYYAH GURURLA SUNAR. ZAYIF ALSAYDIM BU KADAR RAHAT SERGİLER MİYDİM BİLMEM .


BUNLARDA BİR HAFTADIR ARAYIP BULAMADIĞIM KİTAPLAR. BEŞİKTAŞ'TAN ALMAK NASİP OLDU. BİR DE DEEPTON UN KİTABINI BULURSAM DEĞMEYİN KEYFİME.
BU GÜNLÜK BENDEN BU KADAR
SAĞLICAKLA KALIN.AZ KALSIN UNUTUYORDUM BU GÜN GELEN YORUMLARDA BLOGUMU ÇOK ÖZLEDİĞİMİ VE BANA NE KADAR İYİ GELDİĞİNİZİ HATIRLADIM
İYİKİ VARSINIZ


11 yorum:

  1. Canımmm pizzalar şahane görünüyor delikanlıların girişimleri hayırlı uğurlu olsun Rabbim hayırlı kazançlar nasip etsin.Seyyahım sana da Arapça kursunda ve diğer işlerin de kolaylıklar dilerim tatlım.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Her zaman yorum yapamasamda herzaman takipteyim. Enerjinize hayranım, güya genç olacağım evden çıkmaya dahi üşeniyorum. Size bol gezmeler ve yeni yeni kurs projelerinizde basarilar :)

    YanıtlaSil
  3. Pizzalar harika görünüyor. Böyle gönül rahtlığı ile yiyebileceğimiz mekanların çoğalması çok güzel hayırlı bereketli olsun inş. Sanada bravo ablacım böyle güzel notlar her alanda gelecektir eminim sen severek yapıyorsun çünkü:) kiitaplarınıda takip ediyorum.senin hızına yetişemek çok zor ama olsun geriden geliriZ bizde:) bu arada bizde burda nakışlara ve kermes çalışmalarına devam ediyoruz senin emeğinide hiç unurmuyorum şimdilik bu kadar. ( mektup gibi oldu. Sankii:))haydi allaha emanetolun

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı uğurlu bol kazançlı olsun inşallah.
    Pizza böyle olur da hiç şahane olmaz mı, afiyet olsun ablacım :)
    Sengül ablammm ayrıca maşallah sana 100'ü görünce ingilizce kursunda aldığım kırık notlardan utandım ^.^

    YanıtlaSil
  5. kahvaltı tabakları ve pizzalar harika görünüyor :))

    YanıtlaSil
  6. Kutlarım Seyyahım seni, fazla özletme kendini.. Haa pizalar çok güzel, Ankara'ya şube açarlar mı:))
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. beşiktaş mı çarşıda mı. tamam hemen gitceem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAVSİYE EDERİM GİT MUHAKKAK
      BEŞİKTAŞDA DA YOKTU KİTABIN
      ARTIK SENİN BANA YOLLAMANI BEKLİYORUM :)
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  8. çok kaybolma amaağğğ arada uğra olar mıııı :)

    YanıtlaSil
  9. Beşiktaş'ın neresinde acaba? O pizzayı tek başına yemedin herhalde. :)) Şaka tabii afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEK BAŞIMA İSTESEMDE YİYEMEZDİM HER HALDE
      BİR DİLİM YETTİ :)
      BEŞİKTAŞI ÇOK BİLMİYORUM
      AMA KARTAL HEYKELİNİ ARKANIZDA BIRAKIP YUKARIYA DOĞRU YÜRÜYÜNCE SOL TARAFDA KALIYOR
      PİZZA 'S SECRET
      DENEYİN BEĞENECEKSİNİZ
      TEŞEKKÜRLER YORUMUNUZA

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu