19 Şubat 2014 Çarşamba



SEYYAH GÜNLERİNDEN BİR GÜN DAHA



BU SABAH BİNGÜL ABLA YA KAHVALTIYA GİTTİM. NE ZAMANDIR ÇAĞIRIYOR BİR TÜRLÜ NASİP OLMAMIŞTI .İKİMİZDE FANATİK HARDENGER HASTASIYIZ.
YUKARIDA GÖSTERDİĞİM İŞİ BAŞLAMIŞ GÖRÜNCE DAYANAMADIM NEREDEYSE BİR KASNAK İŞLEDİM. EN KISA ZAMANDA KENDİME DE BAŞLAYACAĞIM.



EVİ SUADİYE DE OLDUĞU İÇİN ORADAKİ REMZİ KİTAP EVİNE GİTTİK. ŞAYET BİR GÜN YOLUNUZ DÜŞERSE SAKIN BUDAPEŞTE PASTASI YEMEDEN DÖNMEYİN
LEZZETİ TARİF EDİLMEZ YAŞANIR CİNSDEN.
REMZİ KİTAP EVİNDE AVRUPA NAKIŞ KİTAP ÇEŞİTLERİ ÇOK OLUYOR BENDE ORADA KENDİMİ KAYBEDİYORUM


AZ KALSIN UNUTUYORDUM BİNGÜL ABLA BİR DE KİTAP ALMIŞ BANA. NE KADAR SEVİNDİĞİMİ TAHMİN EDERSİNİZ HER HALDE.
BANA HEDİYE ALDIĞI GİBİ KARAMELİ DE UNUTMAMIŞ. ONA DA BİR KAÇ PAKET YAŞ MAMA.KEDİLERİN GÖNLÜNE GİDEN YOLU BİLİYOR.


AKŞAMDA KISIKLIDAKİ ARKADAŞLARLA BULUŞUP KERMES İŞLERİMİZİ GÖZDEN GEÇİRDİK. NE ARASANIZ VAR TÜRK İŞİ ,TEL SARMA,ANTEP İŞİ VE BENİM UZMANLIK ALANIM OLAN HARDENGER.


HEPSİDE BİRBİRİNDEN GÜZELLER.MAŞALLAH HANIMLAR GECE GÜNDÜZ DEMEDEN İŞLİYORLAR. İNŞALLAH KERMESİMİZ AÇILDIĞINDA HEPİNİZİ BEKLEYECEĞİM.

İŞTE BİR SEYYAH GÜNÜ DAHA KAH ORADA KAH BURADA BİTMİŞ OLDU.ŞİMDİ BİRAZ KİTAP OKUYUP GÜNÜ SONLANDIRACAĞIM. E ARTIK SAAT BİR OLMUŞ ZATEN. HEPİNİZE ALLAH RAHATLIK VERSİİİİİİİİN

22 yorum:

  1. Çok güzel işlemeler. Yapan eller dert görmesin:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar ;)

    Ilk once nakisa geleyim. Baktim baktim bir turlu cikaramadim. Hani acaba adini bilmiyorum ama isimi biliyorum diye dusundum yok oda olmadi. Ben bu isi bilmiyorum :(

    Googleden bir arastirayim. Isleme, kasnak islerini cok seviyorum elimdeki isler bitince ogrenmek adina kucuk bir is yaparim belki :)

    Kitap hediye eden dostlar iyi ki var!

    Mutlulukla, huzurla okuyun.

    Sergi islerini de merak ettim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NAKIŞIN ADI BARGELLO
      ÇOK KEYİFLİ YAPILIYOR
      DOSTLAR HAYATIMIZIN BİR PARÇASI
      GÜZEL YORUMUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

      Sil
    2. DÜNYA NAKIŞLARI ADINDAKİ BLOGUMDA BU GÜNDEN İTİBAREN PAYLAŞIMLARA BAŞLADIM.

      Sil
  3. sevgili Sengül hardanger zor bir iş gerçekten hiç cesaret edemedim.Bu konuda bir post hazırlasan öyle sevinimki, ne tür kumaş, ne tür ip vs vs.İşler birbirinden güzel:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU KONUDA BİR POST HAZIRLAMAYI DÜŞÜNMEMİŞTİM AMA MADEM BÖYLE BİR TALEP VAR O ZAMAN EN KISA ZAMANDA BİR ÇALIŞMA YAPAYIM

      http://rosepilgrim.blogspot.com.tr/

      ELİŞLERİNİ BU ADRESTE TOPLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM
      YAKINDA KERMESLER AÇILIYOR
      BOL BOL GÜZELLİKLER PAYLAŞACAĞIM SİZİNLE
      İYİ GÜNLER

      Sil
    2. DÜNYA NAKIŞLARI ADINDAKİ BLOGUMDA BU GÜNDEN İTİBAREN PAYLAŞIMLARA BAŞLADIM.

      Sil
  4. Ayy bayıldım, harika şeyler. Ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşının da tabii:)

    YanıtlaSil
  6. çalışmalar çok güzel görünüyor.. sergiyi görmeyi çok isterdim doğrusu.. sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. çok tatlııııı yine haberler.:) kermesler başlasın yaaa hadiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İLK KERMESİMİZ 7 MARTTA BAŞLIYOR
      BU ARADA HALA KİTABINI BULAMADIM
      BEŞİKTAŞ'A GİTTİĞİMDEDE BAKTIM YİNE YOK YAA

      Sil
  8. Budapeşte pastasını nerede yedilir orası açık değil. Remzi Kitabevinin bir kısmı mı? Postta en çok neye imrendin dersen çaya ve kitaba derim. Macomber artık işi iyice ticarete döktü ama önemli olan kitaplarını okutması.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suadiyedeki remzi kitabevinin bir bölümü cafe şeklinde
      Pastada orada
      Macomber hakkında bende aynı şwyi düşünüyorum
      İlk 3 kitabından sonra bir daha almadım
      Birazda kendini tekrarlıyor
      teşekkürler yorumunuza

      Sil
  9. buldun mu kitabımııııı :)))))

    YanıtlaSil
  10. kadıköyden yayınevinden al bari.
    merkezde, moda caddesinde.
    netten al adresini.
    tam merkezde çarşının :)

    YanıtlaSil
  11. Nakışlarla ilgili ( özellikle hardenger)ayrıntılı postlar konusunda noblesseye katılıyorum herhalde en çok ben sevinirim bunca işin aradında bizede bi katkıda bulunmuş olursun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DÜNYA NAKIŞLARI ADINDAKİ BLOGUMDA BU GÜNDEN İTİBAREN PAYLAŞIMLARA BAŞLADIM.

      Sil
  12. ilk kermes nerde ya sölesene. o gün gelince yaz taam mı burdaaaa :) kermesçiyim ben yiaaa :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu