17 Şubat 2014 Pazartesi

45 YAŞINDA TALEBE OLMAK



DAHA ÖNCEDE BAHSETTİĞİM GİBİ  BU SENE ARAPÇA KURSUNA GİDİYORUM.BAZEN KENDİ KENDİME NE İŞİN VAR BU YAŞTA KURSLARDA DİYORUM AMA ÇOĞUNLUKLA ÖĞRENCİ OLMAKTAN BÜYÜK BİR ZEVK DUYUYORUM.ÇOCUKLAR BENİMLE KAFA BULUYOR NE O ANNE İLK OKUL ÇOCUKLARI GİBİ DERS ÇALIŞIYORSUN DİYORLAR BENDE GÜLÜP GEÇİYORUM.


BU YAŞTAN SONRA BENİ DEĞİŞTİRECEK HALLERİ YOK YA. DAHA BİLSELER AKLIMDA NE KURSLAR VAR ONLAR BİLE ŞAŞIP KALIRLAR.
BU KONUDA Bİ ANORMALLİK VAR BENDE AMA ÇÖZEMEDİM NEDEN

ŞİMDİ BU YAZIYI NİYE YAZDIN DİYE SORACAK OLURSANIZ. YARIN İMTİHANIMIZ VAR VE DERS ÇALIŞMAK YERİNE BURALARDA OYALANIYORUM.BUDA ÖĞRENCİ PSİKOLOJİSİ Mİ BİLMEM.

ÇOCUKLARIM BENİMLE DALGA GEÇE DURSUNLAR HOCAMIZ BU HAFTA DEFTER DÜZENİMDEN TATİL ÖDEVİM DEN TAM PUAN VERDİ BANA. ACABA BENİ KISKANIYOR OLABİLİRLER  Mİ :)

ŞAKA BİR YANA BEN YAPTIĞIM HER İŞİ KEYİF ALARAK YAPMAK'TAN ZEVK ALIYORUM BU VELEV Kİ ARAPÇA KURSU OLSUN.DEFTERİME RESİMLER YAPIŞTIRIRIM RENKLİ KALEMLER KULLANIRIM. İŞİ ZEVKLİ HALE GETİRİRM. TABİ BUNLARIN YARIN BANA FAYDASI OLABİLİR Mİ BİLMİYORUM.

E BİRAZDA SİZ DUA EDERSİNİZ BİRAZDA BEN ŞİMDİ DERS ÇALIŞIRIM OLUR BİTER
HADİ BEN KAÇTIM ARTIK.DERS ÇALIŞMAM LAZIM:)




20 yorum:

  1. :) Öğrenmenin yaşı yoktur ki ne güzel . Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  2. Canım Arkadaşım başarılar dilerim. Mutlaka iyi not alacaksın:) çok öptüm :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM CANIM
      ALDIM ALDIM 100 ALDIM :)
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  3. kolay gelsin vaktim olsa ne kurslara giderim ben de ne iyi etmişsin selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      BENİ ANLAYAN BİRİNİN OLMASI GÜZEL
      HAYIRLI GECELER CANIM

      Sil
  4. öğrenmenin yaşı yoktur derler :)
    başarılar cnm. bu arada yeni blogum bu :
    http://sweetcatquen.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL YÜZLÜM TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI OLSUN YENİ BLOGUN

      Sil
  5. Yani Şengül'üm 50 yaşında yeniden üniversite okumaktan daha iyi 45inde hobi kursu. Güzel bir şey yapıyorsun öğrenmenin yaşı yok Allah sana da banada zihin açıklığı versin. Canım benim..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLÜM ONU SAYMIYORUM ODA VARDA ONU DONDURDUM BU SENE
      AMİN CANIM O HALDE İKİMİZEDE BAŞARILAR
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  6. Asla asla asla cayma ablacım dinleme kimsenin sözünü öğrenmek kadar öğrenci olacak kadar güzel bir şey var mı..sayısı az gözümde düşmeyen değerlerden biridir öğrenmek..bilhassa kendinle gurur duy..
    Ben seninle gurur duyuyorum çünkü :)
    Devam..caymak yok okulu asmak da tabi :p

    Özlenmektesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOK YOK SEVGİM CAYMAYA NİYETİM YOKTA
      İŞTE BAZEN BÖYLE BİR SORUYORUM
      CANIM SEVGİM NE GÜZEL MORAL VERİYORSUN ABLANA
      OKULU ASMAK VE BEN
      BU SENE TÜM ARKADAŞLARIMA SALI CUMA ARAMAYIN AÇMAM ÇAĞIRMAYIN GELMEM DEDİM
      RABBİM İNŞALLAH BÖYLEDE DEVAM ETTİRSİN.
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  7. başarılar dilerim , okumanın öğrenmenin yaşı yok , genç yaşlarında öğrenmek konusunda isteksz olanlar utansın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      GERÇEKTENDE ÖYLE
      ÇOK KEYİF ALIYORUM
      BAZI GENÇLEREDE ÇOOOOOOOOOK KIZIYORUM
      O KADAR ÇOK VAKİTLERİ VAR AMA KIYMETİNİ BİLMİYORLAR
      HAYIRLI GECELER CANIM

      Sil
  8. Slm sengül abla ben zeynep surahi yavuztürkten hatırlarmısın bilmem şimdi çanakkaledeyim duymuşsundur belki bloğunu haber almıştım ablamdan çoğu yazını okudum bundan sonrada inş takipteyim allaha emanet ol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HATIRLAMAZMIYIM GÜLÜM DAHA NE KADAR OLDUKİ
      ÇOK MEMNUN OLDUM
      YORUMLARINI BEKLİYORUM HER ZAMAN

      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  9. Yaptığın işten zevk aldıktan sonra yaşın ne önemi var. Ama Arapça'nın zor olduğunu düşünüyorum. Kolaylıklar gelsin sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNANILMAZ KEYİF ALIYORUM
      YENİ ŞEYLER ÖĞRENMEK BANA EN BÜYÜK TERAPİ
      ARAPÇA EVET ZOR AMA ONUDA KEYİF ALARAK ÇALIŞIYORUM
      ASLINDA YAŞTANDA ZİYADE ÇALIŞMAYA VAKİT BULMAK ZOR OLUYOR GALİBA
      TEŞEKKÜRLER YORUMUNUZA

      Sil
  10. Maşallah Sengül ablacımm..
    Bu işin de üstesinden gelmişsin. Hatta örnek bir başarıyla.
    Öyle güzel bir enerjin var ki bitmesin tükenmesin inşallah.
    Hatta Rabbim o enerjiden bize de nasip etsin :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. allah muvvaffak etsin ins ben de baslicam belki odevlerimize yardim eder birbirimize destek oluruz ;) ala sen ondesin maasallah artik ben senden yardim alirim ;)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu