27 Şubat 2014 Perşembe

                    ŞUBAT AYI KİTAPLARI



Her kadının bir hikâyesi vardır...

Sevgili Okur.
Henüz beni tanımıyorsun. Fakat bu durum birazdan değişecek çünkü seni evime, yaşadığım yere davet ediyor; ailem, arkadaşlarım ve komşularımla tanışmanı istiyorum. Gel hadi, hikâyelerimizi öğren, hatta belki sırlarımızı da...

Yolunuzun kesiştiği her insanın az veya çok hayatınıza bir şey kattığı gerçeğini bilirsiniz. İnsan ilişkileri üzerine özellikle eğilen, hayatın içinden seçtiği olaylardan yola çıkarak yazdığı romanlarıyla geniş kitlelerin beğenisini kazanan Debbie Macomber, bu kez yeni karakterlerin birbirilerine geçmiş hikâyeleriyle karşınıza çıkıyor. Hiç bilmediğiniz ama tanımaktan büyük keyif alacağınız bu insanların yaşamlarına dahil olurken kimi zaman sevinecek, kimi zaman üzülecek, şaşırtıcı olaylara tanık olurken çoğu zaman heyecanlanacaksınız.

"Debbie Macomber'ın, büyüleyici kalemiyle duyguları harekete geçirme konusunda özel bir yeteneği var. 'Cedar Cove' serisi bunu bir kez daha doğruluyor."
-Publishers Weekly-

"Debbie Macomber'ın yeni serisi 'Cedar Cove' için harikulade bir başlangıç. Serinin ilk kitabı Deniz Feneri Yolu'nda karşınıza çıkan karakterlerle dost olmaya, kendinizi onlardan biri gibi hissetmeye hazır olun."
-Reader to Reader-

"Gerçek hayattan esinlenerek yazdığı romanlarıyla tanınan Macomber, etkileyici karakterlerden oluşan yeni serisi 'Cedar Cove'da insan ilişkilerinde yaşanabilecek her tür sorunu aşk, umut ve hoşgörüyle buluştururken okuru adeta büyülüyor."
-Booklist-
(Tanıtım Bülteninden)

Seyyahın düşüncelerine gelince;
Antidepresan özelliği taşıyan kişiyi yormadan rahatlatma özelliğine sahip hafif konulu kitaplar.
Tavsiye edermiyim ederim çünki devamlı insan ağır mevzulu kitaplar okuyamıyor.




Bir insan neden sorunlarla karşılaşır?

(Neden Hasta Olur, Yoksullaşır Ya Da Yalnız Kalır?)

Tanrı, ona bilinen ya da bilinmeyen bir nedenle ceza vermiştir. (Alın yazısı)

Şanssız olduğu için karşısına hep yanlış insanlar çıkmıştır. (Ne demekse?)

Havadan, sudan, aldığı gıdalardan, çok çalışmaktan, çok oturmaktan, meslekî nedenlerden ya da çocukken yaşadığı travmalardan dolayı rahatsızlanmış olabilir.

İrsî (genetik) nedenlerdendir yoksulluğu. (Bir tür kader yani!)

Bilinmeyen nedenlerle yakalanmıştır bu illete. (Hiç olmazsa nedeninin bilinmediği biliniyor)

Astroloji haritasındaki gezegenlerin yaptıkları açılarla İlgili olarak sorunlarla karşılaşmıştır.

Hiçbiri ya da hepsi. (Seç-beğen al!)

Doğru cevap "g" şıkkıdır. Peki "neden" ve "nasıl"? "Kuantum Sıçrama" bu sorulara yanıt veriyor.


Seyyahın düşünceleri;
Bu kitabı sevgili arkadaşım MELEĞİM sayesinde aldım.
Bende size tavsiye ediyorum.Çok rahat okuyacağınız ve kendinize paylar çıkaracağınız bir kitap.



Kanuni Sultan Süleyman, sınırları üç kıtaya yayılmış Osmanlı İmparatorluğu'nu sadrazamı, Sokullu Mehmet Paşa; kapudan-ı deryası, Barbaros; mimarı, Mimar Sinan; şeyhülislamı, Ebussuud Efendi; şairi, Bâki olan muhteşem kadrosuyla, yıllarca adaletle yönetti. Kimdi bu cihan sultanı? Nerede, nasıl ve kimler tarafından yetiştirilmişti? Bu yetişme sürecinde nerelerde kalmış ve hangi vazifeleri yerine getirmişti? Buralarda hayatının ilerleyen safhalarını etkileyen ne gibi gelişmeler olmuştu? Saltanat yıllarında hangi seferlere çıkmış, siyasi olarak nasıl bir mücadele sergilemişti?

Televizyon ve gezi programlarıyla 7'den 70'e herkese tarihi sevdiren Talha Uğurluel, şimdi de Kanuni Sultan Süleyman'ı fethettiği beldeleri, bıraktığı eserleri, yaptırdığı kaleleri çektiği fotoğraflar eşliğinde anlatıyor.
Uğurluel, Kanuni'nin çevresindeki insanları, ailesini ve o günün dünyasını yakından tanıtarak tarih anlatımına taze bir soluk getiriyor. "Şehzadelik ve saltanat yıllarında Avrupa'da ve Asya'da neler oluyordu? Kimler, hangi devletleri yönetiyordu? Bu devletlerin gücü, amacı, planları neydi?" sorularının da cevabını veriyor. Bu mukayeseli inceleme, Kanuni ve kadrosunun hangi durumlarda neye göre nasıl bir tavır sergilediğini, nereye hangi amaçla sefer yapıldığını, alınan kararların gerekçelerini tüm açıklığıyla anlamanızı sağlıyor.

Talha Uğurluel, Dünyaya Hükmeden Sultan Kanuni kitabıyla sizleri Kanuni'nin doğduğu Trabzon'dan şehzadelik yaptığı Manisa'ya, padişah olarak geldiği İstanbul'dan fetihlere çıktığı Avrupa'ya götürecek; Hürrem Sultan'dan Pargalı İbrahim'e, Mihrimah Sultan'dan Rüstem Paşa'ya kadar birçok tarihî şahsiyetin bilinmeyen yönlerini anlatacak...

Seyyahın düşünceleri;
Talha Uğurluel programlarından tanıdığım zevkle dinlediğim bir yazar.Onun için kitabını hiç düşünmeden aldım. Beni yanıltmadı.Hem çok önemli bilgilere sahip olacaksınız hemde görsel bir şölen yaşayacaksınız.




Ey bağlarımın tatlı meyvesi olan Oğul!, Saltanatına mağrur olma. Unutma ki dünya Hazreti Süleymana kalmamıştır. Unutma ki dünya saltanatı geçicidir. Lakin büyük bir fırsattır. Allah yolunda hizmet ve Peygamberimiz Aleyhisselamın şefaatine mazhariyet için bu fırsatı iyi değerlendir! Dünyaya ahiret ölçüsüyle bakarsan; ebedi saadeti feda etmeye değmediğini göreceksin.

Orhan Gazi
Televizyon programları ile yediden yetmişe tarihi sevdiren Prof. Dr. Ahmet Şimşirgil; Osmanoğullarının serüvenini kitaplarla anlatmaya devam ediyor. Şimşirgil, tamamen ilmî kaynaklardan beslenerek ve her yaştan tarih severin kolaylıkla okuyup anlayabileceği bir üslupla hazırladığı KAYI serisiyle tarihimizi önyargısız ve objektif bir şekilde okuyucunun değerlendirmesine sunuyor.

Serinin ilk kitabı KAYI I: Ertuğrulun Ocağıyla yazar, Osmanlı İmparatorluğunun kuruluşunu, bir devlet hâline gelme merhalelerini, Ertuğrul Gazi, Osman Gazi, Orhan Gazi, I. Murad, Yıldırım Bayezid Han ve Çelebi Mehmedin saltanat yıllarını dönemin en önemli kroniklerinden faydalanarak nefis bir üslupla değerlendiriyor. Ayrıca her padişahın bilinmeyen yönleri, kılıçtan keskin sözleri, şiirleri, hocaları, dostları/düşmanları ve imar faaliyetleri tek tek anlatılıyor.

Bu kitapta; adaleti, şefkati ve hoşgörüsüyle kalpleri kazanan; yiğitliği, cesareti ve mertliğiyle dosta güven, düşmana korku salan; dünya siyasetini yönlendiren; kültür ve medeniyet hamleleri ile göz kamaştıran Osmanlının kuruluş hikâyesini bir tarih ziyafeti tadında okuyacaksınız.
(Tanıtım Bülteninden)

Seyyahın düşünceleri
Tarihe merakınız varsa yada benim gibi kırkından sonra tarihe merak saldıysanız bunuda doğru bir kaynaktan öğrenelim diyorsanız o zaman size bu kitabı tavsiye edeceğim.5ciltten oluşan bir seri.Bu ay birincisini okudum. Sizede tavsiye ediyorum.

YARIM KALAN KİTAP
Bu kitabıda büyük bir hevesle aldım ama malesef yarım bıraktım.çünki uslubunu hiç beğenmedim.özellikle RASULLULLAH'ı kendi hayal gücüne göre konuşturması bana basit geldi. 
Ama tekrar okumaya gayret edip sizinle duygularımı paylaşacağım.

Burda yayınladığım kitapların haricinde bazı araştırma kitapları ve arapça hikayelerlede Şubat ayı hedefimi tutturmuş bulunmaktayım.

HEPİNİZE BOL KİTAP DOLU GÜNLER DİLİYORUM

24 Şubat 2014 Pazartesi

DÜNYA NAKIŞLARI



ARKADAŞLAR BU GÜNDEN İTİBAREN DÜNYA NAKIŞLARI ADI ALTINDA YENİ BİR BLOG YAYINA GİRDİ.
 NAKIŞ MERAKLISI ARKADAŞLARI BEKLİYORUM.
ZAMAN ZAMAN DEĞİŞİK MODELLER
PAYLAŞACAĞIM. PAYLAŞMAK İLE KALMAYIP ŞABLONLARINI YAPILIŞ ŞEKİLLERİNİDE TARİF EDECEĞİM.DÜNYA NAKIŞLARI.

MERAKLI ARKADAŞLARIMI BU ADRESE BEKLİYORUM.

BU BLOĞUMDA AYNEN DEVAM EDECEK.HAYIRLI GÜNLER

19 Şubat 2014 Çarşamba



SEYYAH GÜNLERİNDEN BİR GÜN DAHA



BU SABAH BİNGÜL ABLA YA KAHVALTIYA GİTTİM. NE ZAMANDIR ÇAĞIRIYOR BİR TÜRLÜ NASİP OLMAMIŞTI .İKİMİZDE FANATİK HARDENGER HASTASIYIZ.
YUKARIDA GÖSTERDİĞİM İŞİ BAŞLAMIŞ GÖRÜNCE DAYANAMADIM NEREDEYSE BİR KASNAK İŞLEDİM. EN KISA ZAMANDA KENDİME DE BAŞLAYACAĞIM.



EVİ SUADİYE DE OLDUĞU İÇİN ORADAKİ REMZİ KİTAP EVİNE GİTTİK. ŞAYET BİR GÜN YOLUNUZ DÜŞERSE SAKIN BUDAPEŞTE PASTASI YEMEDEN DÖNMEYİN
LEZZETİ TARİF EDİLMEZ YAŞANIR CİNSDEN.
REMZİ KİTAP EVİNDE AVRUPA NAKIŞ KİTAP ÇEŞİTLERİ ÇOK OLUYOR BENDE ORADA KENDİMİ KAYBEDİYORUM


AZ KALSIN UNUTUYORDUM BİNGÜL ABLA BİR DE KİTAP ALMIŞ BANA. NE KADAR SEVİNDİĞİMİ TAHMİN EDERSİNİZ HER HALDE.
BANA HEDİYE ALDIĞI GİBİ KARAMELİ DE UNUTMAMIŞ. ONA DA BİR KAÇ PAKET YAŞ MAMA.KEDİLERİN GÖNLÜNE GİDEN YOLU BİLİYOR.


AKŞAMDA KISIKLIDAKİ ARKADAŞLARLA BULUŞUP KERMES İŞLERİMİZİ GÖZDEN GEÇİRDİK. NE ARASANIZ VAR TÜRK İŞİ ,TEL SARMA,ANTEP İŞİ VE BENİM UZMANLIK ALANIM OLAN HARDENGER.


HEPSİDE BİRBİRİNDEN GÜZELLER.MAŞALLAH HANIMLAR GECE GÜNDÜZ DEMEDEN İŞLİYORLAR. İNŞALLAH KERMESİMİZ AÇILDIĞINDA HEPİNİZİ BEKLEYECEĞİM.

İŞTE BİR SEYYAH GÜNÜ DAHA KAH ORADA KAH BURADA BİTMİŞ OLDU.ŞİMDİ BİRAZ KİTAP OKUYUP GÜNÜ SONLANDIRACAĞIM. E ARTIK SAAT BİR OLMUŞ ZATEN. HEPİNİZE ALLAH RAHATLIK VERSİİİİİİİİN

18 Şubat 2014 Salı

SEYYAH'TAN HAREKETLİ BİR GÜN DAHA

PİZZA'S SECRET


BU SABAH ARKADAŞIMIN OĞLUNUN BEŞİKTAŞ'TA AÇTIĞI PİZZA'S SECRET'A KAHVALTIYA GİTTİK ARKADAŞLARLA.3 GENÇ DELİKANLININ GİRİŞİMCİLİK RUHU İLE AÇTIKLARI MİNİK AMA LEZZETİ BÜYÜK BİR MEKAN.


TABİ BU YAKIŞIKLININ ANNESİ DE YANIMIZDA OLUNCA BELKİ KAHVALTIMIZ BİR PARÇA TORPİLLİ OLMUŞ OLABİLİR AMA ŞAHANE BİR KAHVALTI YAPTIK. HER ŞEY ORGANİK.PORTAKAL REÇELİMİ DERSİNİZ NAR REÇELİMİ DERSİNİZ ARKADAŞIM HEPSİNİ KENDİ ELLERİ İLE YAPMIŞ
ETLER İSE 100 DE 100 GÜVENİLİR.YANİ HİÇ DÜŞÜNMEDEN GÖNÜL RAHATLIĞI İLE
YİYEBİLİRSİNİZ.










VİDEO ÇEKİMİMDEKİ ÜSTÜN BAŞARILARIMDAN DOLAYI ŞEF PİZZAYI BENİM ÖNÜME KOYDU.ARKADAŞLAR HİÇ ABARTMIYORUM TANIDIK DİYE TORPİLDE YAPMIYORUM
SON ZAMANLARDA YEDİĞİM EN EN EEEEEEEEEEEEEEEEN LEZZETLİ PİZZAYDI.
BU GÜZEL GÜNÜN ARDINDAN KOŞTURA KOŞTURA GERİ DÖNDÜM MALUM BU GÜN ARAPÇA İMTİHANIM VARDI.



SONUÇ BÖYLE OLUNCA SEYYAH GURURLA SUNAR. ZAYIF ALSAYDIM BU KADAR RAHAT SERGİLER MİYDİM BİLMEM .


BUNLARDA BİR HAFTADIR ARAYIP BULAMADIĞIM KİTAPLAR. BEŞİKTAŞ'TAN ALMAK NASİP OLDU. BİR DE DEEPTON UN KİTABINI BULURSAM DEĞMEYİN KEYFİME.
BU GÜNLÜK BENDEN BU KADAR
SAĞLICAKLA KALIN.AZ KALSIN UNUTUYORDUM BU GÜN GELEN YORUMLARDA BLOGUMU ÇOK ÖZLEDİĞİMİ VE BANA NE KADAR İYİ GELDİĞİNİZİ HATIRLADIM
İYİKİ VARSINIZ


17 Şubat 2014 Pazartesi

45 YAŞINDA TALEBE OLMAK



DAHA ÖNCEDE BAHSETTİĞİM GİBİ  BU SENE ARAPÇA KURSUNA GİDİYORUM.BAZEN KENDİ KENDİME NE İŞİN VAR BU YAŞTA KURSLARDA DİYORUM AMA ÇOĞUNLUKLA ÖĞRENCİ OLMAKTAN BÜYÜK BİR ZEVK DUYUYORUM.ÇOCUKLAR BENİMLE KAFA BULUYOR NE O ANNE İLK OKUL ÇOCUKLARI GİBİ DERS ÇALIŞIYORSUN DİYORLAR BENDE GÜLÜP GEÇİYORUM.


BU YAŞTAN SONRA BENİ DEĞİŞTİRECEK HALLERİ YOK YA. DAHA BİLSELER AKLIMDA NE KURSLAR VAR ONLAR BİLE ŞAŞIP KALIRLAR.
BU KONUDA Bİ ANORMALLİK VAR BENDE AMA ÇÖZEMEDİM NEDEN

ŞİMDİ BU YAZIYI NİYE YAZDIN DİYE SORACAK OLURSANIZ. YARIN İMTİHANIMIZ VAR VE DERS ÇALIŞMAK YERİNE BURALARDA OYALANIYORUM.BUDA ÖĞRENCİ PSİKOLOJİSİ Mİ BİLMEM.

ÇOCUKLARIM BENİMLE DALGA GEÇE DURSUNLAR HOCAMIZ BU HAFTA DEFTER DÜZENİMDEN TATİL ÖDEVİM DEN TAM PUAN VERDİ BANA. ACABA BENİ KISKANIYOR OLABİLİRLER  Mİ :)

ŞAKA BİR YANA BEN YAPTIĞIM HER İŞİ KEYİF ALARAK YAPMAK'TAN ZEVK ALIYORUM BU VELEV Kİ ARAPÇA KURSU OLSUN.DEFTERİME RESİMLER YAPIŞTIRIRIM RENKLİ KALEMLER KULLANIRIM. İŞİ ZEVKLİ HALE GETİRİRM. TABİ BUNLARIN YARIN BANA FAYDASI OLABİLİR Mİ BİLMİYORUM.

E BİRAZDA SİZ DUA EDERSİNİZ BİRAZDA BEN ŞİMDİ DERS ÇALIŞIRIM OLUR BİTER
HADİ BEN KAÇTIM ARTIK.DERS ÇALIŞMAM LAZIM:)




16 Şubat 2014 Pazar

PEYGAMBERİMİZİN UNUTULAN SÜNNETLERİNDEN BAĞZILARI


Allah Rasulü s.a.v. Efendimiz’in sözlerine, uygulamalarına ve herhangi bir durumla ilgili tavrına “Sünnet” diyoruz. Sünnet’i gözardı eden bir anlayışın İslâm’la, böyle bir yaşantının müslümanlıkla ilgisi olamayacağına dair şüphe yok. Bugün ilâhi köklerinden kopma tehdidi altındaki anlayışımızın ve yaşantımızın yenilenmesi, tazelenmesi yani tecdidi ancak Sünnet ile mümkün. Sünnet’in bazı şeklî unsurlardan ibaret olmadığını, bir hayat tarzı olduğunu anlamamız, karşılaştığımız her durumda “Allah Rasulü olsaydı bu durumda ne yapardı?” sorusunun izini sürmemiz gerekiyor.

50 SÜNNETİ SENİYYE

1- Sessiz ağlamak.
2- Kıyafeti çıkarınca katlamak.
3- Heybetli görünmek.
4- Sevdiği birisine, onu sevdiğini söylemek.
5- Çocukların başını okşamak.
6- Namazı vaktinde kılmak.
7- Sohbet etmek.
8- Affetmek.
9- Alçak gönüllü olmak.
10- Eve girerken, ev boşta olsa selam vermek.
11- Sürme çekmek.
12- Alışverişte pazarlık yapmak.
13- Güzel koku sürmek.
14- Çalışmak.
15- Yapılan iyiliğe karşılık teşekkür etmek.
16- Yemeklerin ağzını kapalı tutmak.
17- Yünlü güzel elbiseler giymek.
18- Çok uzun giyinmemek.
19- Çatlak bardaktan su içmemek.
20- Latife yapmak ve kahkaha ile gülmemek.
21- Beyaz ve yeşil elbise giymek.
22- Kabak yemeği yemek.
23- Ölümü hatırlamak.
24- Yeri gelince konuşmak.
25- Süt içmek.
26- Yoldaki engeli kaldırmak ve ayağa takılabilecek şeyleri kenara koymak.
27- Sofradan doymadan kalkmak.
28- Düzenli olmak.
29- Ezanı dinlemek.
30- Yemeği, iki öğün yemek.
31- Yemeğe tuzla başlamak.
32- Yemekten sonra ve su içtikten sonra elhamdülillah demek.
33-Yemeğin ortasında dua etmek.
34- Yemeğe besmele ile başlamak.
35- Sofraya oturmadan ellerini yıkamak.
36- Sofraya büyüklerden önce oturmamak.
37- Sofraya iyice acıkmadan oturmayıp, doymadan kalkmak.
38- Önünde artık bırakmamak ve yemek tabağının dibini sıyırmak.
38- Sofraya dökülen kırıntıları sağ elin şehadet parmağı ile yemek.
40- Sofrada yeşillik ve sirke bulundurmak.
41- Yemekten sonra tatlı yemek.
42- Yemeği yavaş yavaş yemek.
43- Yemeği yerde oturarak yemek.
44- Ekmeği elle bölmek.
45- Mideyi 1/3 su. 1/3 yemek. 1/3 hava ile doldurmak.
46- Yemekte güzel şeyleden konuşmak.
47- Yemek yerken, kendi önünden yemek ve başkalarının yediğine bakmamak.
48- Sıcak yemeği üflemeden yemek.
49- Paylaşırken çok olanı diğerine vermek.
50- Kötülüğe karşı, iyilik ile mukabele etmek.

YEDİKITA DERGİSİ

Hadis-i Şerif’te buyrulur ki: “Unutulmuş bir sünnetimi meydana çıkarana 100 şehit sevabı vardır!” dolayısıyla sünnetleri yerine getirmenin ehemmiyeti çok büyüktür. Öyle ise gün içinde farkına varmadan yaptığımız bir çok şeyi sünnet niyeti ile yapmaya gayret edelim.Maddi manevi faydalarını görürüz inşallah.

HAYIRLI GECELER

4 Şubat 2014 Salı

SEYYAHTAN HABERLER (YENİ KEŞİFLER ,YENİ TARİFLER,)





2014 SENESİ BANA PEK YARAMADI GALİBA.BİR TEMBELLİK VAR. BLOGUMA YAZMAK İSTİYORUM AMA BİR TÜRLÜ FALİYETE GEÇEMİYORUM.BU GÜN ARTIK BUNA BİR DUR DEMENİN ZAMANI GELDİ DİYE DÜŞÜNEREK OCAK AYIN ÖZETİNİ GEÇME KARARI ALDIM.


BU AY FAVORİ MEKANIM ABDULLAH AĞA YALISI (SÜTİŞ)KAHVE İÇMEK TATLI YEMEK BAHANE MANZARA ŞAHANE.


MARTILAR TEPENİZDE BOĞAZ KARŞINIZDA. TABİ ARA SIRA TALİH KUŞUNUN BAŞINIZA KONMASI GİBİ Bİ İHTİMALDE YOK DEĞİL. ŞAHSEN BU GÜN BENİM EŞERBIM NASİBİNİ ALMIŞ :)




AZ KALSIN UNUTUYORDUM KEDİLERİDE KUCAĞINIZDA.BEN KEDİLERİ ÇOK SEVİYORUMDA HER HALDE KEDİLERDE BENİ ÇOK SEVİYOR.

BU AY YİNE PASTA BÖREK İŞLERİNE MERAK SALDIM.YENİ FAVORİ LEZZETLERİM VAR.


BUNLARDAN İLKİ HAŞHAŞLI ÇÖREKLERİM. HEM YAPIMI KOLAY. HEM LEZZETİ GÜZEL EE BUNDAN İYİSİ CAN SAĞLIĞI.,


İŞDE BURASI BENİ BENDEN ALAN MAĞAZA.HER GİRDİĞİMDE KENDİMDEN GEÇİYORUM VE BİR ŞEY ALMADAN ÇIKTIĞIMDA PEK OLMUYOR.



BU SEFERKİ GENİMETLERİM BİR GÜLLÜ KEK KALIBI ŞEKER HAMURU İÇİN SİLİKON GÜL KALIBI TEK KULLANIMLIK KREMA POŞETLERİ VS VS
EE BU KALIPLARI ALINCA DENEME YAPMAK FARZ OLDU.



İŞDE BUDA İLK DENEME GÜL KEKLERİM FENA OLMADI. BU SEFER PEMBE KIRMIZI ÇALIŞTIM AMA BU KEKLER LE İLGİLİ BAŞKA PROJELERİM VAR AKLIMDA



BUDA İLK ŞEKER HAMURUNDAN GÜLLERİMİ YAPTIĞIM KURABİYELER. BU ARADA KURABİYELERİME İLK DEFA ZENCEFİL VE TARÇIN İLAVE ETTİM ÇOK LEZZETLİ OLDULAR



ZORLU ALIŞVERİŞ MERKEZİ GERÇEKTENDE İSMİNİN MÜSEMMASI . ZORLU Bİ ALIŞVERİŞ MERKEZİ OTAPARKDAN MAĞAZALARA GİDENE KADAR ZATEN BÜTÜN ENERJİNİZ BİTİYOR.ONDAN SONRADA KENDİNİZİ KAYBETMENİZ İÇTEN BİLE DEĞİL. KISACASI BENİ AÇMADI BURASI ZORLADI :)

UZUN ZAMANDIR VEFA YA GİTMEMİŞİM.BOZASI BİR YANA NOSTALJİSİ YETİYOR İNSANA



                    BUDA BU SENEKİ FAVORİ İŞİM.



İŞTE GÜNLERİM BÖYLE GEÇİYOR KERMES İŞLERİ YENİ YERLER YENİ İŞLER YENİ LEZZETLER .OLMAYAN UYKUMDA HEPTEN KAÇMIŞ DURUMDA BU ARALAR CİDDİ SIKINTI ÇEKİYORUM İKİDEN ÖNCE YATAMIYORUM.BEDENİMDE BU DURUMA İSYAN EDİYOR HER HALDE BİR YORGUNLUKTUR İSTEKSİZLİKDİR GİDİYOR.



AZ KALSIN UNUTUYORDUM.ARAPÇA KURSUMDA FUL DEVAM EDİYOR. KENDİME BİR KELİME KUTUSU YAPTIM. HER YENİ ÖĞRENDİĞİM KELİMEYİ İÇİNE ATIYORUM. HER GÜN TEKRARLIYORUM. BU SEFER BU İŞ OLACAK GALİBA.

EPEY BAŞINIZI AĞRITTIM FARKINDAYIM BU GÜNLÜK BU KADAR. HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.



















Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu