5 Ocak 2014 Pazar

YILIN İLK KİTABI


Hakikat o ki, aşk her devirde ve her zeminde vardı. Biz insanlar; onu yüreğimize koyan kudrete imanı ne kadar güçlü tuttuysak, aşktan da o nispette lezzet aldık. Zira Allah âlemleri büyük bir aşk ile yaratmıştı. Aşkın kaynağı O’ydu. Ve elbette asılda olan lezzetler, suretlerde aynıyla bulunmazdı.
Elinizdeki eserde, aşkı kaynağından içenlerin, aşk ve muhabbet uğruna çektikleri çilelere tanık olacaksınız. Hz. Peygamberin ocağında yetişen, "kızlarımın en hayırlısı” dediği Hz. Zeyneb’e duyulan aşkı ve bu aşktan vazgeçme pahasına Ebu’l As’ın gurur ve nefis mücadelesini okurken, tefekkür tohumları yüreğinizde yeşerecek. Ve kendi nefsinizi hesaba çekme fırsatını bulacaksınız.
Bugünkü hayatlarımız, onların çile ve ıstırap dolu ömürlerinin aynasında yıkanmadıkça, arınma ve temizlenme imkânına sahip değil. Belki bu nedenle asr-ı saadetin güzide insanlarının hayatlarını tekrar tekrar okumak, ruhumuzu arındırmak için bulunmaz bir fırsattır.
"Okuyan herkes, bu eserin satırları arasında dolaşırken kendi yüreğine de dokunan bir tılsım, bir haz, bir hatıra yakalayacaktır.”
Gazeteci-Yazar Mehmet Ali BULUT
"Okuduğunuzda, Peygamber gözdesi Zeyneb’in hicranını vicdan ocağında gözyaşları ile yakacağınız bir kitap.”
Yazar Sinan YAĞMUR


SEYYAH'IN DÜŞÜNCELERİNE GELİNCE
ASLINA BAKARSANIZ BU KİTABI KİTAP FUARINDAN KIZIM İÇİN ALMIŞ ONUN ADINA DA İMZALATMIŞTIM.
AMA BU ARALAR SİYER DERSİNE GİTTİĞİM İÇİN BU KONUDA BİR ÇOK EKSİĞİM OLDUĞUNU FARK ETTİM. VE KIZIMDAN ÖNCE KENDİM OKUMAYA KARAR VERDİM
İYİ Kİ DE ÖYLE YAPMIŞIM.
ÇOK ÇOK BEĞENDİM. HATTA DİYORUM Kİ KIZI OLAN HER ANNE BUNU ÖNCE KENDİ OKUYUP SONRA KIZINA OKUTMALI ONDAN SONRADA ÇEYİZİNE KOYMALI
KENDİM ADINA ÇOK  DERSLER  ALDIM.
ZAMAN ZAMAN GÖZYAŞLARIMI TUTAMADIM.ÇOK ETKİLENDİM
KISACASI HER KESE  TAVSİYE EDİYORUM
HAYIRLIGÜNLER

7 yorum:

  1. bende aldım kitabı bekliyor, elimdeki kitap biter bitmez ona başlayacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BENCE BİR AN EVVEL BAŞLA
      BEN ÇOK BEĞENDİM

      Sil
  2. MaşAllah ablacım,onca koşturmaca arasında kitap da okuyabiliyorsun ya helal olsun sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAP BENİM HER ŞEYİM
      BU ARA ELİŞİ DE YAPAMIYORUM
      İYİCE OKUMAYA VERDİM KENDİMİ

      Sil
  3. Hayirli bir hafta dileklerimle can
    onlarin hayati en güzel örnek alinacak hayatlar ama tam anlami ile bir söhretli sanatcin hayati kadarini bilmiyoruz .
    dizilere kurban edilen hayatlar unutturulan hayatlar unutturulmaya calisilan hayatlar onlarin hayatlari .unutturmasin rabbim .
    hz fatimayi okudugumda bende ayni duygulari yasamistim .ne kadarini hayata devrediyorum bilmiyorum . ama okunmali okutulmasina vesile olmak okudugumuzdan bir tanesi olsa onu hayata gecirmek ne güzel olur degilmi

    selam ve dua ile canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YERDEN GÖĞE KADAR HAKLISINCANIM
      ZATEN OKUMANIN TADINI ALDIKÇA
      TELEVİZYONA AYIRDIĞIM ZAMANDA ELHAMDÜLİLLAH ÇOK AZALDI
      İNŞALLAH HEPTEN KURTULDUĞUM GÜNLERİDEGÖRÜRÜM
      ALLAHA EMANET OL CANIM BENİM

      Sil
  4. mağdem sevdin bi bakıyim.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu