6 Ocak 2014 Pazartesi


SEYYAH'TAN ORTAYA KARIŞIK



HATIRLAYANLAR HALA BU BATTANİYE BİTMEDİ Mİ DİYEBİLİRLER HAKLILAR DA AMA ARAYA GİREN SIKINTILARDAN BİR MÜDDET UZAK KALDIM DÜN AKŞAM TEKRAR START VERDİM KENDİLERİNE


UZUN  SÜREDİR SESSİZ SEDASIZ  KALAN TANSİYONUM BU ARALAR ŞAHA KALKTI.ELİMDE DEĞİL DÜŞÜNMEDEN DURAMIYORUM BİR YANIM ANKARA'DA KALDI.
BENDE BU GÜN KENDİMİ BEYLERBEYİ SAHİLİNE  ATTIM.UZUN SÜRE DENİZİ SEYRETTİM HAVAYI CİĞERLERİME ÇEKTİM AMA O BİLE BAŞ AĞRIMA BİR FAİDE  VERMEDİ.ASLINA BAKARSANIZ  BU GÜN YAZDAN KALMA BİR HAVA VARDI.


BU ARA KİTAP OKUMA AŞKIM TAVAN YAPMIŞ DURUMDA.BİR TANESİ BİTTİ  2 TANESİ ELİ KULAĞINDA BİTMEK ÜZERE. YALNIZ BİR KÖTÜ HUYUM VAR ELİME ALDIM MI BIRAKAMIYORUM.



ÖĞRENCİ OLMAK  İÇİN BİRAZ  YAŞIM GEÇ FARKINDAYIM AMA O  DUYGUYU ÇOK SEVİYORUM.KAH LİSELİ KIZLAR GİBİ OLUYORUM.KAH İLKOKULLU.RENKLİ KALEMLER DOSYALAR NELER NELER. HARIL HARIL ÇALIŞIYORUM.BU SENE ARAPÇAYI KOLAYLAR SAM  ÖN LİSANS A DEVAM KARARI ALACAĞIM.ŞİMDİLİK DONDURMUŞ VAZİYETTEYİM.


İŞTE BU KOLTUK BENİ YİNE ANKARA'YA GÖTÜRDÜ. REFAKATÇİ KALDIĞIM  ZAMANDA BİR İŞ İÇİN TEYZEMİN EVİNE GİTTİM.BU KOLTUĞU GÖRÜNCE İÇİM CIZ ETTİ.SAHİBİNİ BEKLEYEN KOLTUK. 
BU GÜN RADYOSYAN TEDAVİSİ BAŞLADILAR.İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA İYİLEŞİR AYAĞA KALKAR VE EVCAZINA KAVUŞUR.
DUALARINIZI BEKLİYORUM


BU ÖRTÜDE ANNEMİN EVİNDEN.RAHMETLİ ANNANECİĞİM  ÖRMÜŞ BU ÖRTÜYÜ HAYAL MEYAL HATIRLIYORUM. ÇOK HAMARAT BİR HANIMDI.ŞİMDİ BAKINCA SIRADAN BİR ÖRTÜ DİYEBİLİRSİNİZ AMA BUNUN ÖZELLİĞİ ANNANECİĞİMİN BU ÖRTÜYÜ  SAĞ TARAFINA FELÇ GELMİŞKEN ÖRMÜŞ OLMASI.BÜYÜK BİR GAYRET VE AZİMLE.
AYNISINDAN BİZE DE SECCADE ÖRDÜ.
RAHMET OLSUN RUHUNA. CANIM BENİM NUR İÇİNDE YAT GÜZEL ANNANECİĞİM.
EVET YİNE DUYGULARIM KABARDI.BU YAZIYI BURADA BİTİRMEK LAZIM.
ALLAHA EMANET OLUN. HAYIRLI AKŞAMLAR

6 yorum:

  1. ne güzel ne duyarlı anlatmışsın ya her şeyi sevdim.
    :)
    ön lisans ha. yaparsın ki zamanı gelince.
    kurtulmaz elinden.
    :)

    YanıtlaSil
  2. öğrenmenin yaşı yok :) ellerinize sağlık tunus işi mi o ?

    YanıtlaSil
  3. Anneanneciğine Allahtan rahmet dilerim. Sağlık en önemli şeyde kıymetini iyiyken bilemiyoruz maalesef, tansiyon fena ilaçları ihmal etmeyelim arkadaşım,bende aynı dertten muzdaribim. Örgülere dersen hepsi bir birinden güzel emeklere sağlık..

    YanıtlaSil
  4. rabbim tez zamanda yüreğine ferahlık versin inşallah.. hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  5. Geçmişlerimiz için rahmet, hastalarımız için şifa dilerim rabbimden...

    YanıtlaSil
  6. Havalar şaşırdı bugünde 20 dereceydi İstanbul. Bu günlerin kıymetini bilmemiz gerek. Arapça nedense bana öğrenmesi çok zor gelir. Kitap konusu süper en güzeli okumak.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu