11 Ocak 2014 Cumartesi

SEYYAH'TAN HABERLER (BİR HAFTA)





BİTEN KİTAPLAR, BAŞLANAN İŞLER, YENİ KİTAPLAR


                             
YAVAŞ YAVAŞ KERMES TARİHLERİ BELLİ OLMAYA BAŞLADI BİZDE İŞLERİ HIZLANDIRMAYA BAŞLADIK.BU GÖRDÜĞÜNÜZ İSVİÇRE KETENİ ÜZERİNE HARDENGER TEKNİĞİ İLE GÜZEL BİR TAKIM OLACAK.



YİNE BU PARÇA ANTEP İŞİNİN GÜZEL ÖRNEKLERİNDEN,ARKADAKİ İSE HARDENGER'DEN YATAK ÖRTÜSÜ OLACAK.DAHA ÇOK BAŞINDAYIZ.İŞLER SON HIZI İLE DEVAM EDERKEN BU HAFTA İKİ TANE DE KİTAP BİTİRDİM.BUNLARDAN BİR TANESİ OKUDUĞUMA PİŞMAN OLDUĞUM BİR KİTAP.


HALA KENDİME KIZIYORUM,ZATEN OKURKEN ÇOK ŞAŞIRDIĞIM USLUBUNA KIZDIĞIM YERLER OLDU.HATTA KİTABIN ARASI STİCKER'LARLA DOLDU.YİNEDE BİTİRDİM VE İNSTEGRAM'DA YAYINLADIM.ALLAH RAZI OLSUN MELEĞİM BENİ UYARDI.YAZARIN PEYGAMBERİMİZE HAKARET EDEN BİR YAZAR OLDUĞUNU SÖYLEDİ.O ZAMAN TAŞLAR VE KİTAP'TAKİ USLÜP BOZUKLUĞU YERİNE OTURDU.BEN OKUDUM SİZ OKUMAYIN. BÖYLE BİR İNSAN  NİYE BU TARZ KİTAP YAZAR ONUDA ANLAMIŞ DEĞİLİM.


BUDA YİNE GÜZEL ARKADAŞIM MELEĞİN TAVSİYESİ İLE ALDIĞIM KİTAP.BU HAFTA BAŞLIYORUM İNŞALLAH.


BUNLARDA YİNE BU HAFTA OKUMAYA BAŞLADIĞIM KİTAPLARIM. MİHMANDAR'I  TAVSİYE ÜZERİNE ALDIM.DİĞERİ İSE KENDİ SEÇİMİM



BEN KİTAP OKURKEN BENİM GÜZEL GÖZLÜ KEDİMDE 
YATTIĞI YERDEN BENİ SEYREDİYOR.


BUDA BU HAFTA BİTİRDİĞİM DİĞER KİTAP

Bağlayıcı olması beklenir kardeşliğin. Öyle umulur. Kardeşler birbirlerine borçludur ya; bir soluk, bir omuz, bir teselli...

Yine de düşünceler karmaşıklaşınca zihinde, unutulabilir borçlu addedildiğimiz görevler.

Bu kitap, dünyaca ünlü psikanalist Sigmund Freud'un ve onun dört kız kardeşinin gerçekte de yaşanmış sarsıcı öykülerini anlatmaktadır. Freud, İkinci Dünya Savaşı döneminde Viyana'ya girmek üzere olan Hitler'in yaratacağı yıkımdan kurtarılmak için Londra'ya götürülür. Ona Londra'ya geçmesi için yardım eden kimseler, yanına almak istediği insanların isimlerini bir liste haline getirmesini isterler. Freud o listeyi hazırlar. Eşi ve çocukları dışında eşinin ailesi, doktoru, doktorunun ailesi, hizmetçileri, hatta küçük köpeği bile vardır listede. Ancak dört kız kardeşi yoktur.

Freud'un seçimi kardeşlerinin kaderini nasıl şekillendirecektir? 

O karanlık günlerde verilen bir sınavdır belki de yaşananlar; kardeşlikle ilgili bir sınav. Belki de bir iç savaş; galibi de mağlubu da belli olmayan... 

"Nefis bir roman... Beni böylesine etkileyen başka bir kitap hatırlamıyorum."
-Vesna Mojsova-Cepiısevska (Makedonya)-

"Ustaca ve çarpıcı."
-Knack (Belçika)-

"Smilevski değişik ve ayırt edici tarzıyla, iç yaşamımıza ve fikir dünyamıza güzel bir bakış açısı getiriyor."
-Boek (Hollanda)-

"José Saramago gibi kuvvetli, çok yönlü ve detaycı bir yazar."
-La Repubblica Gazetesi (İtalya)-
(Tanıtım Bülteninden)



BU SENE GÜZEL EVLERDE GÜZEL MEKANLARDA GÜZEL İŞLER YAPIYORUZ.



BU RESİMDE CUMA GÜNÜ TUĞRA TUHAFİYEDE Kİ PATCHWORK DERSİNDEN. FADİM HOCA VE PİRPİR AYŞE'NİN ELBİSELERİNE BAYILDIM.
KİM DERDİ Kİ PAZEN 2014 YILINDA ALTIN DEVRİNİ YAŞAYACAK.RENKLERİN CANLILIĞINA DESENLERİN GÜZELLİĞİNE BAKARMISINIZ.

İŞTE SEYYAH'IN BİR HAFTASI BÖYLE GEÇTİ. KERMES ÇALIŞMALARI OKUNAN KİTAPLAR ,ÇALIŞILAN KİTAPLAR ,MALUM BİR YANDAN DA KURSLARIM VAR.ARAPÇA ÇALIŞMADAN OLMUYOR.TARİH DESEN ARAŞTIRMA GEREKTİRİYOR. İŞTE BU KOŞUŞTURMACA İÇİNDE NE ZAMAN PAZAR OLUYOR NE ZAMAN PAZARTESİ ANLAMIYORUM İNANINKİ.

BU ARADA TEYZEMİ MERAK EDENLER VARSA DÜN 5 GÜNLÜK RADYOSYON TEDAVİSİ TAMAMLANDI. VE EVE ÇIKARDILAR.BİR PARÇA DAHA İYİ OLDUĞUNU SÖYLÜYOR ANNEM.İNŞALLAH DUALARINIZLA DAHA DA İYİ OLACAK.

HEPİNİZE MUTLU HAFTA SONLARI DİLİYORUM







14 yorum:

  1. teyzene geçmiş olsun.

    ama diğer haberler hoş ama.
    yaptığın-ız işler en hoşu.

    i.o.anar iyi yazar yaa.

    heey kermes haa oleey.

    :)

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun, ALLAH acil şifalar versin.

    YanıtlaSil
  3. siteniz çok sıcak ve içten.keyifle gezdim.emeğinize sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. kırmızı elbiseye bayıldım, desen nefis,iyi günlerde giyilsin:) kermes için kolay gelsin şimdiden.

    YanıtlaSil
  5. Iskender Pala ve Ihsan Oktay Anar yeni yıl listemde var. Farklı kitaplarda olsa arayı acmak istemiyorum. Kermes hazırlıklarınızda kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. seni blogumda görmek ne güzeel.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Bu postta en çok kediyi sevdim. Ne kadar masum bakıyor. Diğerleri benim ilgi alanım dışında. :)) Yorucu kermes günlerinde kolay gelsin, başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kedim cok masumdur
      Bu ara kermesler cenazeler arka arkaya
      Yorucu bir donem ziyaretiniz icin tesekkurler

      Sil
  8. bloguma bakabilir misiiin.
    sona da zelihaya haber versen yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  9. noluuur bi baksana blogumaaa son yazımaa.

    sona da zelihaya haber verseneeee nooluur.
    :)

    YanıtlaSil
  10. nette her yerde var da dr mephisto alkım filan daha dağıtmamışlar sanırım.
    bak, ikinci adam yayınlarını açıp sorsan ya.
    herhalde yavaş dağıtıyorlar.
    :)

    YanıtlaSil
  11. bak olmazsa yayınevinden de alabilirsin ki.
    kadıköy çarşıda yayınevi.
    çok merkezde.
    netten adrese bakıp gidip alabilirsin ya.
    :)

    YanıtlaSil
  12. bir hafta içinde türkiyedeki bütün dr'larda satışa çıkacakmış.

    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu