1 Ocak 2014 Çarşamba



                2013 YILI OKUNAN KİTAPLARIM
                           (2013 DE BAŞLANAN 2014 DE BİTEN KİTAP)













Ateşböceğinin unutulmaz hikâyesi devam ediyor...

Uzun zaman önce, hayatımın en kötü gecesinde Ateşböceği Yolu denen kapkaranlık bir sokakta yapayalnız yürürken ruhuma dokunan biriyle karşılaştım.

O gün bizim başlangıcımızdı. Aradan otuz yıl geçti... Tully ve Kate. Sen ve ben dünyaya karşı. Seninle sonsuza dek dost kalacağız.

Ama her hikâyenin bir sonu vardır, değil mi? Bir şekilde yola devam etmen gerekir.

Geçmişi yaralarla dolu Tully...
Fedakârlığıyla etrafına ışık saçan Kate...
Onların dostluğunu ölüm bile bozamaz.


"Ailesi için büyük bir savaş verenlerin hikâyesi... Ateşböceğinin Şarkısı sizi çok şaşırtacak."
-Publishers Weekly-

"Derin ve etkileyici karakterlerin olduğu duygu dolu bir roman..."
-Wisconsin Book Watch-

"Fedakârlığı, sevgiyi ve affetmeyi Kristin Hannah kadar güzel anlatabilen başka bir yazar yok."
-Kristine Huntley-
(Tanıtım Bülteninden)

SEYYAHIN DÜŞÜNCELERİNE GELİNCE;

KLASİK KRİSTİN HANNAH KİTABI
7 DEN 70 E HER KEZİN OKUYABİLECEĞİ DUYGU YÜKLÜ BİR KİTAP
DAHA ÖNCE ATEŞ BÖCEĞİ YOLU KİTABINI OKUMANIZI TAVSİYE EDERİM
BİRBİRİ İLE BAĞLANTISI VAR.
KISACASI GAYET GÜZELDİ.BİR SOLUKTA OKUDUM.



2014 İLK KİTABIM



Tanrının Unutulan Çocukları 

Hayat bir piyangodur: Şanslı olan kazanır, şansızlar ise Tanrının Unutulan Çocuklarıdır...

Tanrının Unutulan Çocukları, yetişkinliğe adım atan iki çocuğun bir sırla başlayan muhteşem dostluğu üzerine yazılmış, etkileyici bir roman...

Uzak bir ülkenin yazarı olan Craig Silveyin çok sayıda ödül alan romanı Türk okuyucularıyla buluşuyor. Yayımlandığında Avustralyada yoğun bir ilgiyle karşılaşan yazar, başarılı en genç yazarlar listesinde yer almayı başarmış bir isim.

Tanrının Unutulan Çocukları hem kurgusu hem de güçlü karakterleriyle okuyucuya bilmedikleri bir coğrafyanın edebi zevkini yaşatırken, dokunaklı bir dille sıradan yüzlerin ardına gizlenmiş birbirinden ilginç sırlar barındırıyor. Romanın başkarakterlerinden Jasperın, aynı okulda okuduğu Charlienin odasının penceresine bir gece yarısı gelmesiyle başlayan olaylar, başarılı ve merak uyandırıcı bir hikâyeyi de beraberinde getiriyor. Parçalanmış bir ailenin çocuğu olması nedeniyle kasabalılar tarafından hor görülüp dışlanan Jasper, korkunç bir olayın detaylarını tek güvendiği kişiyle, Charlieyle paylaşır. O andan itibaren çocukluklarını bir kenara bırakmaya başlayan bu iki arkadaş, bu sırrın peşine düşerek toplumun önyargılarına, bağnazlıklarına ve ikiyüzlülüğüne ayna tutmaya başlarlar.

İnsanların kendi kabuklarına çekildikleri bu küçük kasabada hayatın hem solgun hem de canlı anlarına tanıklık eden iki arkadaşın yaşadıklarını okurken, çocukluğunuzun masum yıllarını hatırlayacak, toplum tarafından kabul görülmenin ne anlama geldiğine bir çocuğun gözünden bakacaksınız.

"Cesaret, korkuya direnmek ve ona galip gelmektir" sloganından yola çıkan bu roman ile çocukluğun saf duygularına sımsıkı sarılan kahramanlar kimseyi hayal kırıklığına uğratmayacak!

"Ustalıkla işlenmiş, okunmasının üzerinden yıllar geçse de hatırlanacak bir roman. Bülbülü Öldürmek romanına selam eden Silvey, dokunaklı bir dille sıradan yüzlerin ardına gizlenmiş birbirinden ilginç sırları keşfediyor."
Marie Claire UK

"Bu romanda ırkçılık, adaletsizlik, arkadaşlık ve ilk aşkın duyarlılığı bir arada sunuluyor; tıpkı dünyada iyi ve kötünün birlikte yer alması gibi."
Sydney Writers Festival

"İki çocuk kahramanının gözünden esprili, dramatik, gizemli ve biraz da gerilimli ilerleyen bu roman, okuyucuları saklı kalmış bir yaşamın kapısını aralamaya çağırıyor."
Readings

"Bu romanda mutlu gibi görünen aileler, toplumun dışladığı ötekiler, önyargılar, dokunaklı yaşam hikâyeleri, başka dünyalara duyulan özlemler ve masum yıllar var... Ve tüm bunlar içimizdeki öldürmediğimiz çocuğun seslenişleri."
Daily Mail

"Mükemmel bir yetişkinliğe geçiş romanı... Her yaştan insanı etkileyecek kadar büyüleyici."
Markus Zusak

SEYYAH'IN DÜŞÜNCELERİNE GELİNCE;

DAHA ÖNCE MARKUS ZUSAK KİTAP HIRSIZINI OKUMUŞTUM.VE ÇOK KEYİF ALMIŞTIM.ONUN İÇİN KİTABIN ALTINDA ADINI GÖRÜNCE HİÇ DÜŞÜNMEDEN ALDIM VE PİŞMAN OLMADIM.
YİNE ÇOK AKICI  BİR DİLLE YAZILMIŞ ÇOK DEĞİŞİK KONULARI ÇOK ETKİLEYİCİ DEĞİNİLMİŞ.
SONU BENİ ÇOK ŞAŞIRTTI.YAŞANAN GERÇEKLER.ACI KORKU SEVİNÇ HEYECAN
KISACASI HAYATA DAİR HER ŞEY

AYRICA BU KİTAP BENİM İÇİN 2013 ÜN SON GÜNÜ BAŞLANAN 2014 ÜN İLK GÜNÜ BİTEN KİTAP OLMA ÖZELLİĞİ TAŞIYOR
BU ARADA 2013 DE 48 KİTAP OKUMUŞUM  BU SENE HEDEFİ 60 A ÇIKARDIM. BAKALIM YA NASİP

YENİ YIL HEPİNİZE HAYIRLAR GETİRSİN İNŞALLAH

SSS

19 yorum:

  1. seyyahim .
    MasAllah sana okumayi cok seviyorum ama senin rekoruna yetismem mümkün degil.heleki zorluklar cogalinca okuma askima uzakdan bakar oldum.
    hayirli bereketli saglikli bir hafta diliyorum .duana talibim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DÖNEM DÖNEM OLUYOR
      ŞİMDİ ÖNCELİKLERİN FARKLI YOKSA SEN BANA AÇIK ARA FARK ATARSIN Bİ TANEM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  2. Resimler ile paylaşmak farklı olmuş. Listeniz Ahmet Ümit listesi gibi olmuş :) benimde aklımda sultanı oldurmek var ama erteleyip duruyorum. Daha önce Ahmet Turgut okumadım, not aliyorum yeni yılda okurum inşallah. Dilerim hedefinize ulaşırsınız. Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM AHMET ÜMİT'İN EN ÇOK BEĞENDİĞİM KİTABI SULTANI ÖLDÜRMEK ERTELEME BİR AN EVVEL BAŞLA
      BİRDE İSTANBUL HATIRASI
      TEŞEKKÜRLER CANIM

      Sil
  3. 48 kitap oldukça iyi, 2014 de 60 kitap okuyacağına yürekten inanıyorum,
    acaba ben kaç kitap okudum, dahası 2013 kitaplarım nerden başlıyor onu bile bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VİKİTAP OLMASA BENDE BİLEMEZDİM NERDE BAAŞLADI NERDE BİTTİ
      VİKİTAP ÇOK KEYİFLİ YILBAŞINDA HEDEFİNİ YAZIYORSUN OKUDUKLARINI OKUMAK İSTEDİKLERİNİ EKLİYORSUN
      ORADAN TAKİP EDİYORSUN. ÜYE DEĞİLSEN TAVSİYE EDERİM
      İNŞALLAH BU SENE DAHA HIZLI BAŞLADIM OKUMAYA
      ALLAHA EMANET OL CANIM

      Sil
  4. Yeni yıl sizde sağlık, mutluluk ve huzur getirsin. Hepimiz için hayırlara vesile olan bir yıl olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN.İNŞALLAH CANIM
      HEPİMİZ İÇİN HAYIRLI BİR YIL OLSUN

      Sil
  5. heeeey bravo sanaaaaa amma okur oldun haaaa.

    ama bişiyi anlamadım ki.
    markus zusak bu kitabı mı övmüş.
    onun adını görünce bu yazar da iyidir mi demek istedin.
    zaten bu kitap evet pek tutuluyo kiiyy.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsi çok kibarsın
      yorumunu görünce önce şaşırdım
      sonra kitabı elime alıp baktım
      kitap CRAİG SILVEY
      AMA BEN ÜSTÜNDEKİ MARKUS ZUSAK İSMİNİ GÖRÜNCE ALDIM VE ONUN KİTABI DİYE OKUDUM
      GERÇİ 10 GÜN HASTANEDE REFAKATÇİ KALMIŞIM HASTANEDEN DİREK GARA GİTMİŞİM,OTOBÜSE BİNERKENDE BU KİTABI ALMIŞIM
      YİNEDE ŞU AN GÜLEYİMMİ AĞLAYAYIMMI BİLEMEDİM
      İLK DEFA BÖYLE BİR ŞEY GELİYOR BAŞIMA

      Sil
  6. Harikasın Seyyahım ne güzel kitaplar okumuşsun..Canım bir süre uğrayamadım hastan nasıl oldu umarım çok daha iyidir.. Yeni yıl hayatına hep güzellikler getirsin yüce yaradanım önce memleketimize sonra hanelerimize huzur ve bereket bahşetsin. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HASTAM PEK İYİ DEĞİL VUSLATIM
      TEŞHİS KONDU MM
      PEK Bİ DEĞİŞİKLİK YOK
      DUADAN BAŞKA YAPACAK BİR ŞEYDE YOK
      GÜZEL DUALARINA AMİN DİYORUM

      Sil
  7. Canım Benim geçtiğimiz yıl bana çok ağırdı umarım bu yılımız hepimize güzellikler getirir Bu yıl bende çok kitap okuyacağım İnşAllah Hayırlı akşamlar öpüyorum yorgun gözlerinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN. İNŞALLAH CANIM
      TAMAM MERAKLA BEKLİYORUM OKUYACAĞIN KİTAPLARI
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
    2. Zannediyorum 2014 de en çok Ahmet Ümit okuyacaksın. Çünkü insan bir okuyunca tiryakisi oluyor. Kristin Hannah evet 2 başyapıt ve sonrası ticari kitaplar. Ama ticari de olsa çok iyi yazdığı kesin. Sana yeni yılda sağlık ve bol şans diliyorum.

      Sil
    3. İNŞALLAH
      OKUMADIĞIM KİTAPLARI VAR DAHA
      BAZI KİTAPLAR GERÇEKTENDE TİCARİ
      İNSAN OKUDUKÇA DAHA ÇOK FARK ETMEYE BAŞLIYOR
      AMA ZATEN ONLARI SİZİN DEYİMİNİZLE SABUNKÖPÜĞÜ YERİNE KOYDUĞUMİÇİN ÇOK RAHATSIZ ETMİYOR
      TEŞEKKÜRLER YORUMUNUZİÇİN

      Sil
  8. hay maşAllahhh,bu çok ciddi bir rekor bence,senden bana birazı bulaşsa bile çok bahtiyar olucam.,Ömrüne sağlık bereket ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OKULUN BİTİNCE BULAŞTIRACAĞIM BEN SANA
      MERAK ETME
      :)

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu