28 Aralık 2013 Cumartesi

SEYYAH'TAN HABERLER



Aslina bakarsanız bu gün ne yazacağımı çokda bilmiyorum. Yazacak seyler çok ama bu gün duygularım baska türlü yoğunlaştı

Yukarıdaki koltuk ve puf teyzemin evinden bir köşe. Evrak almak için gitmistim. Birden görünce çok duygulandim. Hatta ing e bile sahibini bekleyen koltuk diye koydum.

Her yerden yasanmislik taşıyor.  Sehpsnin uzerinde kurumuş yapraklar eski resimler.

Bu yazıyı teyzem hastaneden çıkınca yazarım diyordum ama malesef teyzem hala hastanede.  Bu gün istanbul dan oğlu geldiği icin ana ogulu baş başa biraktim  ve soluğu anacigimda aldim.

3 gündür teyzemin hastaliginin adini koymaya çalışıyorlar ama bir türlü koyamiyorlar. En son pazartesi icin belli olacak dediler bakalm bekliyoruz. İnşallah belli olur bende istanbul a gönül rahatkigi ile dönerim. Pazar gununden beri ankaradayim.


Hastane hakkında soylemek istediğim cok sey var ama henüz teyzem hastanede oldugu için bu hakkimi saklı tutuyorum.
Gelelim bu gün esas yazmak istediğim konuya.

Son iki yayınımda bana yorum gönderen arkadaslarima cok tesekkur ediyorum. Hastanede oldugum için teker teker cevap yazamadım.  Telefondan ise yorucu oluyor.

Hiç beklemedigim arkadaslardan yorumkar geli.muhakkak yorum yazarlar beni birakmazlar dediğim arkadaşlarımın ise sesi soluğu çıkmadı.

Ben hastalık konusunda çok hassas oluyorum. Onun için biraz duygusallastim galiba

Yinede Hepinizden Allah razı olsun
Hayirli aksamlar

26 yorum:

  1. çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin dualarım sizinle sevgiler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      ALLAH RAZI OLSUN

      Sil
  2. Sonucu öğrenme süreci çok zordur bilirim,bizde yakın zamanda benzer şeyler yaşadık.Allah dayanma gücü versin.

    YanıtlaSil
  3. İçli olduğumuz anlar dertli olduğumuz anlara denk geldiğinde her şey daha ağır gelir..
    Son bir kaç yıldır ailece yaşadığımız bir sıkıntımız sebebiyle zaman zaman bende böyle oluyor.bloglarda dolaşırken içimi acıtan kanatan bir çok şeye rastlayabiliyorum..başkalarında değil sorun biliyorum sorun bende..yaşadığım durumda bulunduğum ruh halinde biliyorum..
    Ve ellerin uzanmasını yüreğimi örtmesini ısıtmasını bekleyebiliyor insan bazen..sanal alemde..ne kadar ki güzel yürek sıcak insanlar varsa bir o kadar yüzeysel olup isimden ibaret olanlar da var..bir noktadan buna alışılmalı diyorum ama insansın işte bekliyorsun o güzel sözü..o dayanışma dolu kelimeleri..
    Rabbim şifalar versin..bu tür zorlukları kaldırabilmek için sabırlar ihsan etsin..Allah yardımcınız olsun ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DUYGULARIMA TERCÜMAN OLMUŞSUN
      İNSAN TUTUNACAK BİR DAL ARIYOR İŞTE
      AMİN GÜZEL DUALARIN İÇİN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  4. Sengul yengecim ben selva çooook geçmiş olsun teyzenize Allah yâr ve yardımcınız olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      ALLAH RAZI OLSUN

      Sil
  5. çok geçmiş olsun canım mutlu yıllar olur İnşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH RAZI OLSUN
      ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

      Sil
  6. geçmiş olsun.. en kısa zamanda sağlıkla aranıza katılır inşallah...

    YanıtlaSil
  7. ablam yeni okuyorum
    Soramasam da aklımdasın ama kendi telaşıma düştüm
    Emin ile ilgili geçen hafta yaşadığımız sağlık sorununa takıldık biraz.
    Rabbim tüm hastalarımıza şifa ihsan eylesin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜLÜM HAYATIN CİLVELERİ
      HER KEZİN SIKINTISI KENDİNE
      AMİN DİYORUM GÜZEL DUANA
      SİZEDE GEÇMİŞ OLSUN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  8. geçmiş olsun yaaa hadi çabuk belli olsun çabuk tedavi olsun hadiiii dualarımız dileklerimiz seninle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BELLİ OLDU BELLİ OLDUDA DEEPSİ
      KÖTÜ BELLİ OLDU
      MM
      BİR ÇEŞİT KANSER
      İŞİMİZ ZOR YANİ
      TEŞEKKÜRLER İLGİN İÇİN

      Sil
  9. ya baksana bi blogçu arkadaşımızın bir yakınına kan lazımmış.
    kanser hastası.
    arkadaşımız duyurdu.
    belki sen yardımcı olabilirsin.
    blogda veya feyste, twitte veya telefonla filan yardımcı olabilirsin.
    adana'da lazımmış.

    http://kahve-tadinda.blogspot.com/

    blogçu arkadaşımızın adresi bu.
    gitsene onaaa.


    hadi belki sen bi formül bulabilirsin yaaa.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YA DEEPSİ BEN İLGİLENEMEDİM BU KONUYLA
      İNŞALLAH BULMUŞLARDIR
      :(

      Sil
  10. Canım benim çok geçmiş olsun Rabbim şifalar versin bende son günlerde yazıp çekip gidiyorum kimseye bakmadım Hakkını helal et bizde bu sabah ağabeyimi amelyata soktuk şükür iyi günlerimiz olacak inşallah . Canımsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM NE DEMEK
      RABBİM ABİCİĞİNEDE ACİL ŞİFALAR VERSİN

      Sil
  11. Yazmayı unuttum bloğunun yeni imajı çok güzel olmuş. Teyzenin önemli bir hastalığı çıkmamış olduğunu düşünmek istiyorum. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM
      BİZDE SON ANA KADAR ÖYLE OLSUN İSTEMİŞTİK AMA MALESEF
      SONUÇLAR KÖTÜ
      M M TEŞHİSİ KONDU
      TEDAVİYE DE BAŞLANDI AMA HENÜZ AĞRILARINI DA DİNDİREMEDİLER
      BİDE TAM BEL OLUNCA ÇOK ZOR
      RABBİM TÜM HASTALARIN YARDIMCISI OLSUN

      Sil
  12. Ablacım çook geçmiş olsun :( Ben bu ara epeyce koptum buralardan,Rabbim acil şifalar versin inşAllah..Dua ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. FARKINDAYIM
      HEP Bİ TELEFON VEYA MESAJ BEKLEDİM SENDEN
      ALLAH BİLİYOR
      AMA TAHMİN ETTİM OKUMADIĞINIYAZILARIMI
      YOKSA CEVAP YAZARDIN
      ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu