25 Aralık 2013 Çarşamba

DERT VERIP DERMAN ARATMA YARAPPİ


                             ÇARESIZLIK


Uzun zamandır çok istememe rağmen aranızda olamadım. Bir takim sebeblerden yogunluktan önce yogun kermes çalışması ardından İzmir seyahatim ardından uzun süren bir hastalık dönemim derken son nokta teyzemin hastalığı oldu.

Zannediyorum hayatta çaresizlik kadar zor bir sey yok. Pazar günü muhteşem bir kına ya gittim. Belkide şimdiye kadar gittiğim kına ların en guzeliydi lakin annemden gelen ani bir telefonla kendimi Ankara yollarında buldum.

Yaklaşık 3 ay önce teyzem L2 kemiğinin kırılması üzerine ameliyat geçirdi. Mikroenjeksiyon teknigi ile orayı doldurdular. Ama daha ameliyatın uzerinden 10 gun gecmeden iki kemiğin daha kırıldığı anlaşıldı. Tekrar bir operasyon. Bir ay sonra yeni bir kemik ve bu süreçte cekilen ağrıların izdirabin haddi hesabı yok.

O gunden bu güne gelinen sonuç use T12 kemiginin de kırılmış olması. Doktorlar in ıse çaresiz kalmaları. Böyle sey görmemişler yani ikinci kemigin kırılması üç yada dört seneyi bulurmus. Bizimki ise domino etkisi gibi arka arkaya gidiyor.

Teyzem gözümün önünde acı cekiyor yatamiyor kalkamiyor ve onca ilaç yuklemesine ragmen fayda etmiyor.

Hep derler ya dert verip derman aratma yarap diye her halde bunun için demişler.


Durum bundan ibaret arkadaş lar dualarinizi bekliyorum. Ilk defa yorumlarinizla beni yanliz birakmamanizida diliyorum.

Ankaradan saygı ve sevgilerimle


22 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun teyzene Rabbim acılarını dindirsin.. şifa versin Şafi isminden. üzüldüm okuyunca yayınını, çaresizlik kadar zor bir şey yok gerçekten de! selamlar canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim. Allah razı olsun

      Sil
  2. Allah şifa versin.Benim de bir yakınım benzer durum yaşadı.Durup dururken kemikleri kırıldı.İstanbul'da derin araştırılınca kemik veremi denilen bir hastalık olduğu anlaşıldı.Tedaviyle hiç bir şeyi kalmadı.
    İnş sizin hastanız da iyileşir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım cok tesekkur ederim. Malesef aksam teşhis kondu. Bir çeşit kan hastaligi.
      Çok zor

      Sil
  3. Canım ablacigim Allah hayırlı şifalar versin.
    Dua gelir ancak elimden...keşke birşeyler yapabilsek:(
    Rabbim bütün bu sıkıntılı süreci sizler için kolaylaştırsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En buyuk tesellimiz dua zaten.
      Ama cok zir işler yahu

      Sil
  4. sağlıkla imtihan olmak hem çok özel hem çok zor geliyor, allah c.c tez şifa versin, çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor isler cok
      Rabbim kimseyi saglikla imtihan etmesin
      Güzel dualariniz icin amin diyorum

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah. Teyzenizin ismi nedir? İsmiyle dua edelim...

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin kısa sürede iyileşsin inşallah..

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun Allah yardımcısı olsun inş. teyzenin.

    YanıtlaSil
  8. Çok çok geçmiş olsun. Rabbim acılarını dindirsin bir an önce.

    YanıtlaSil
  9. Tanrı acil şifalar versin. Dualarımız onunla inşallah kısa sürede sağlığına kavuşur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun ,Allah şifalar versin İnşallah

      Sil
  10. Allah şifa versin, gerçekten çok zor, yaşayanlar bilir...

    YanıtlaSil
  11. Seyyahım çok üzüldüm Allahcc acil şifalar versin, senin de dediğin gibi dert verip derman aratmasın..Tüm dualarımız sizlerle..

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun
    Allah acılara sabır gücü versin
    Sormak istediğim kemikleri kendi kendine mi kırılıyor
    Sormamın nedeni bende 33 yaşında hamile iken geçici kemik erimesine yakalanmıştım.
    Teyzenizin de kemik erimesi mi yoksa
    Acil şifalar dilerim

    YanıtlaSil
  13. ÇOK GEÇMİŞLER OLSUN RABBİM ACİL ŞİFALAR İHSAN EYLESİN...MEVLAM SEVGİLİ KULUNA DERDİ BU DÜNYADA İMTİHAN OLARAK VERİRMİŞ ...SABIR VE ŞİFASINI TEZ ZAMANDA VERSİN...İYİLİK HABERLERİNİZİ BİLDİRİN İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  14. Teyzenize Allah'tan acil şifalar diliyorum. İnşaalllah en kısa zamanda sağlığına kavuşur...

    YanıtlaSil
  15. izmirden sona yok olduğunu biliyodum ama hasta olduğunu yazmadın ki yaa. en son izmir yazın vardı. sona hastalıkla ilgili blogda yazmadın ki. şimdi gördüm bak geçmiş olsun. bu yazında okudum. neyse iyi hadi haber verdin taam. ben iş yoğunluğun var sanmıştım. kurslar filan.
    :)

    YanıtlaSil
  16. Canım Dert veren Rabbim şifasınıda verir Şifa vermezse çektiği acıların karşılığında sabrı kadar ödüllendiri buna inandım hep . La havle vela kuvvete illa billa aliylil aziym derim hep . Ya Allah Ya Muhammed Ya sabır Ya selamet . Rabbim şifasını vermediği hastalıklar ,acı verdiği hastalıklar içinde özdüller veriri günahlarımıza keferet olur . canım Teyzene sabırlar ve şifalar diliyorum daha önce görmediğim yazamadığım için çok özür diliyorum.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu