1 Kasım 2013 Cuma

YOĞUN GEÇEN SEYYAH GÜNLERİ (BÖLÜM BİR)


GEÇEN PERŞEMBE UZUN ZAMAN SONRA ARKADAŞIMIN RİCASIYLA ERENKÖYE GİTTİK. HEM PAZAR HEMDE ÇARŞIYI GEZERİZ DİYE DÜŞÜNDÜK.3DE OĞLUMDAN GELEN BİR TELEFON BENİM YİNE İKİ AYAĞIMI BİR PABUCA SOKTU
ANNE 
AKŞAM ARKADAŞLARIMI YEMEĞE ÇAĞIRDIM
OH İYİ YAPMIŞSIN OĞLUM :)

SAAT 5 GİBİ EVE GELDİM 7DEDE ÇOCUKLAR GELECEK.AMAN NE GÜZEL.NEYSE HEMEN MENÜYÜ OLUŞTURDUM.KAVURMA,HAVUÇLU PİLAV,KÖZLENMİŞ BİBER SALATASI,GENÇLERİN ÖZEL İSTEĞİ ÜZERİNE PAÇANGA BÖREĞİ,VE KABAK TATLISI
NEFES ALMADAN İŞLERE KOYULDUM BU ARADA OĞLUMDA GELDİ YARDIMA,TAM O SALATASINI YAPARKEN GENÇLER GELMEYE BAŞLADI UCU UCUNA YETİŞTİK.

GELELİM BU YEMEĞİN ESAS KONUSUNA BAYRAM DEĞİL SEYRAN DEĞİL OĞLUM ARKADAŞLARINI NİYE ÇAĞIRDI.

SİZİ MERAKTA BIRAKMADAN KONUYA GEÇİYORUM.ARKADAŞLARINDAN YUSUF VE EGE EVLERİ ŞEHİR DIŞINDA OLDUĞU İÇİN BURDA KENDİ EVLERİNDE KALIYORLAR.ARA SIRADA OĞLUM ARKADAŞLIK YAPIYOR ONLARA AMA TABİ HER PİRPİRİKLİ ANNE GİBİ BEN ÇOK HOŞLANMIYORUM BU İŞDEN

OĞLUMD  KENDİNCE ARKADAŞLARINI BANA TANIŞTIRACAK BEN ONLARIN NE KADAR İYİ ÇOCUKLAR OLDUĞUNU GÖRECEĞİM VE ENES BANA ANNE ARKADAŞLARIMDA KALABİLİRMİYİM DEDİĞİ ZAMAN

AAA HANİ O BİZE GELEN GENÇLERMİ ÇOCUĞUM
TABİ KALABİLİRSİN SELAM SÖYLE EGE YE YADA YUSUFA DEMEMİ BEKLEYEREK BU GİRİŞİMDE BULUNMUŞ
,
GERÇEKTENDE PIRIL PIRIL GENÇLER AMA ANNE YÜREĞİ BU YİNEDE EVHAM YAPMADAN DURAMIYOR.BELKİDE HAKSIZIM BU KONUDA AMA YAPACAK BİR ŞEY YOK.

HER NEYSE GENÇLERLE VAKİT GEÇİRMEK GÜZELDİ VELİ TANIŞTIRMA TOPLANTIMIZ İYİ GEÇTİ İKİ GÜN SONRADA YUSUFTA KALMAK İÇİN İZİN İSTEDİ :)

GELDİK CUMA GÜNÜNE 



AİLE DOSTUMUZUN YİĞENİNİN KINA MERASİMİ VAR.ALDIĞIMIZ HABERLERE GÖRE MASA SÜSLÜ DEĞİLMİŞ.HEMEN TUĞRAYA GİDİLİR. GEREKLİ MALZEMELER ALINIR VE İTİNA İLE MASA SÜSLENİR. ADIM HIDIR ELİMDEN GELEN BUDUR. DÜĞÜN ANKARADA BENDE KENDİMCE DÜĞÜNE GİTMEYECEĞİM.




SABAH ARKADAŞIMDAN MESAJ GELDİ.KAMBERSİZ DÜĞÜN OLURMU?BİLMEM OLUR BELKİ DEDİM.TEKRAR MESAJ OLMAZ. NE YAPAYIM İŞİ YOKUŞA SÜREYİM O ZAMAN .BEN ANCAK SENİN ARABANDA GİDERSEM GİDERİM.BİR SAATE HAZIRLAN O ZAMAN :)
APAR TOPAR HAZIRLANIP KENDİMİ GELİN ALMA PROGRAMINDA BULDUM ÖNCE GELİNİ KARTALDAN ALACAĞIZ SONRA ANKARAYA YOLA ÇIKACAĞIZ.

SEYYAH OLARAK ESKİ ADETLERİ SEVDİĞİMİ BİLİRSİNİZ.HAKKINI VERMEK İÇİN GELİN ARABASININ ÖNÜNÜ KESMEYİDE İHMAL ETMEDİM. DAMADI BİRAZ TERLETMEK LAZIM.

CUMARTESİ GECE ANKARA'DAYDIK.



BİZİMKİLER BİRAZ ŞAŞIRDILAR KARŞILARINDA BENİ GÖRÜNCE.BİRLİKTE GÜZEL BİR KAHVALTI YAPIP VEDALAŞTIK.


 ANACIĞIM BENİM İÇİN ANKARA SİMİDİ ALDIRMIŞ.ÇOK LEZZETLİDİR ANKARA SİMİDİ YİYENLER BİLİR.TABİ BİRDE BABAMIN ÖZEL SÖĞÜŞ ETİ


DÜĞÜNÜMÜZ İLLER BANKASI SOSYAL TESİSLERİNDE OLDU.MEKAN ÇOK GÜZELDİ.



GELİNİ İŞ BAŞINDA YAKALADIM.BEKARLAR İSİM SIRASINA GİRDİLER.İNSTEGRAMA YÜKLEYİNCE ORDANDA SİPARİŞ LER GELMEYE BAŞLADI.UMUT DÜNYASI :)
GECE 1DE ÇOK ŞÜKÜR İSTANBULUMA GERİ KAVUŞTUM.
ERTESİ YARIN DİYEREK SÖZLERİME BURADA ARA VERİYORUM.
HAYIRLI GÜNLER

5 yorum:

  1. Seyyahım oğlunun durumu hiç yabancı gelmedi neden se :))))))) aynı sorunlar bizde de oluyor :)
    ne kadar pırpır olsa da içimiz yine de izin veriyoruz ama aklımızda kalıyor :(

    Ne iyi yapmış arkadaşın. Tabi ki sensiz olmazdı . Allah mutluluk versin inşallah gelin ve damada ... Darısı isteyenlerin başına :))))))

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin.
    gelcem yine.
    yoğun olduğunu hissetmiştim.
    seni üzmeyim diye nerdesin diye sormadım.
    :)

    YanıtlaSil
  3. bi deeee, mimlemiştim ya seni yine, bi ara bakarsın. güzel mim bi de.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Oğlunun bu acele misafirlerine bayılıyorum.siz zaten düğün organize işlerinde 1 numarasının:-)

    YanıtlaSil
  5. Sizin günlük hayatınızdan kesitleri okudukça ben yoruluyorum :)
    En çok şaşırdığımda bu kadar gezmenin aralarına yemekli misafir ağırlıyorsunuz ya ( ya da ağırlamak zorunda kalıyorsunuz ya :))))) ) işte bunun sırını öğrenmek istiyorum:) Bize misafir gelecek olsa en az bir gün önceden haber vermeli ki önce kısa da olsa bir evi elden geçireyim ardından da yemek olayına girişebileyim :) Gerçekten bir gün bu konudaki püf noktalarınızı bizimle de paylaşırsanız ne güzel olur :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu