2 Kasım 2013 Cumartesi

YOĞUN GEÇEN SEYYAH GÜNLERİ (BÖLÜM 2)



    ANKARADAN GELDİĞİM  GÜN SÜPRİZ BİR DOĞUM GÜNÜ PARTİSİNE KATILDIM




ERTESİ GÜN ABİM GELDİ ANKARA'DAN MALUM LİBYA'DA ÇALIŞIYOR. BERABER KAHVALTI YAPALIM DEDİ. BENDE TANTAVİ DE BELEDİYENİN ÇOK GÜZEL BİR TESİSİ AÇILDI.MEKAN ÇOK ÇOK GÜZEL HUZUR VERİCİ YALNIZ HESABA KATMADIĞIM 29 EKİM DOLAYISI İLE OLUŞAN KALABALIK. TESİS YENİ OLDUĞU İÇİN BİRAZ AKSAKLIKLAR VAR BENDE  HADİ DEDİM KUZGUNCUĞA GİDELİM.KALKTIK ORDAN VER ELİNİ KUZGUNCUK.



KEDİLERİ SEVDİĞİM İÇİN HER YERDE YANIMA GELİRLER.SEVDİM ,SEVDİM SEVDİKÇE GEVŞEDİ KEYİFTEN Bİ HAL ALDI.GÜZELCE KARNINIDA DOYURDU.AMA EN GÜZELİ BALIK TUTAN EMEKLİ AMCANIN BALIKLARI KOVAYA KOYDUKÇA BİZİM KEDİNİN HOPLAYIP ZIPLAMASI GÖRÜLECEK ŞEYDİ.

video

LOKANTALARIN ATTIĞI BALIK ARTIKLARI MARTILARI KENDİNDEN GEÇİRDİ.



KUZGUNCUĞU ÇOK SEVERİM ÖNCE DİLİM PASTANESİNDEN İSTANBL'UN EN GÜZEL POĞAÇALARI ALINIR SONRA SAHİLDE ÇAY EŞLİĞİNDE YENİR.


TAM BİR HALİL İBRAHİM SOFRASI.YİĞENLERİM VE ABİMLE GÜZEL BİR GÜN GEÇİRDİK.
HEPİNİZE HAYIRLI GÜNLER

5 yorum:

  1. Ne diyeyim Allah tekrarını nasip etsin...
    Ama madem Ankara'ya kadar gelmişsin Seyyah'ım, görüşseydik ne güzel olurdu.. Nasip...

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bi buluşma olmuş. afiyet olsun cnm.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel maşallah Sengül ablacımm :)
    Yoğun ve mutlu Seyyah günleri olmuş, mutluluğun daim olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. heyoooo.
    çok güzel.
    şu kuzguncukta yaptıklarınızı aynen yazpıcem.
    canım çok çekti.
    poğaça ve sahilde çay.
    menemen bi de.
    oh oh.
    kuzguncuk sevilmez miii.
    29 ekimi orda geçirmiştim.
    havai fişekleri izlemiştim.
    yazmıştım daa.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu