9 Kasım 2013 Cumartesi

YENİ HAZİNELERİM VAAAAAAAAAAAAAAAR

KİTAP FUARI


BU GÜN GÜNLERDEN FUAR.ÖNCE CNRR DAKİ AYAKKABI CANTA FUARINA GİTTİK.ASLINA BAKARSANIZ BU FUAR BİZLER İÇİN DEĞİL MAĞAZA SAHİPLERİ İÇİN ARKADAŞIMINDA ERENKÖYDE (SUKRAN AKSESUAR) BİR MAĞAZASI VAR. YENİ ÇANTA MODELLERİ BAKMAK İÇİN GELDİK


ALIŞTIĞIM FUARLAR GİBİ DEĞİL.MAĞAZA KARTI OLANLAR İÇERİ GİREBİLİYOR.MODELLER ÇALINMASIN DİYE.ONUN İÇİNDE ÇOK İSTEMEME RAĞMEN O GÜZEL ÇANTALARIN RESİMLERİNİ ÇEKEMEDİM


ORDAN VER ELİNİ KİTAP FUARI.AMAN ALLAHIM YOLLAR KALABALIK FUAR HER ŞEYDEN ÇOK KALABALIK.YÜRÜMEK DE ZOR BİR STANDA YANAŞIP BAKMAKDA ZOR.


BUDA EŞİMİN YİĞENİNİN ÇALIŞTIĞI ÇAMLICA YEDİKITA STANDI.YEDİKITA ÇOK GÜZEL BİR TARİH DERGİSİ.AYRICA ÇOK GÜZELDE ÇOCUK KİTAPLARI VARDI.


BUDA ARAMAKTAN AYAKLARIMA KARA SULAR İNEN ARKADYA YAYINEVİNİN STANDI.ALMAK İSTEDİĞİM BİR DÜRÜ KİTAP VARDI BENDE ÇAREYİ İKİŞER TANEDE ARKADAŞLARIMA ALDIRMAKDA BULDUM.İKİ BİRİSİ İKİ BİRİSİ İKİDE BEN TOPLAM ALTI KİTABIMIZ OLDU:)


ŞU ANDA YORGUNLUKTAN ÖLÜYORUM AMA DOĞRUSU DEĞDİ.KİTAPLARIMI HEMEN SAĞ TARAFIMA GÖREBİLECEĞİM BİR YERE DİZDİM.ŞİMDİ ONLARA BAKARAK KEYFİNİ ÇIKARIYORUM.

HEPİNİZE HAYIRLI GECELER

22 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM CANIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. s.a merhaba sengül,
    bugün ben de tüyap'ta idim. 1,5 saatte gidip 3,5 saatte geri döndük:/ ve standlara yanaşmakta çok zorlandık. öyle ki çoğu standı es geçtim, kalabalıktan.. ama yine de harika kitaplarım oldu.. evde kitaplarımı koyacak yer bulmakta zorlansam da kitap almak ve okumak çok keyifli.
    bu arada yığın yığın kitapları görünce bil bakalım aklıma kim geldi ;)
    ayşe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH AH SORMA
      YOLLARI HİÇ SORMA HELEDE ÇAMLICADAN GİTTİĞİM DÜŞÜNÜLÜRSE
      AMA DEDİĞİN GİBİ BAZI STANDLARA BENDE YANAŞAMADIM ÇOK ZORKANDIM
      YİNEDE ÇOK GÜZEL KİTAPLARIM OLDU
      DEĞDİ
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  4. Keyfin daim olsun canım,sevgilerimle öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜZEL KUĞUM TEŞEKKÜR EDERİM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  5. kalabalığa gelemiyorum hele ki kapalı mekan kesin tüm kokular birbirine karışmıştır :( koku konusunda takıntılıyım. O yüzden fuarlara gitmiyorum.
    Kitaplarınızı keyifle okuyun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KOKULARI HİÇ SORMA CANIM
      BİDE BEN ASTIM HASTASIYIM
      AMA ÇOK SEVİYORUM KİTAP FUARINI
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. Kır çiçeği tepesinin çok güzel olduğuna dair bir his var içimde :)
    Keyifle oku Sengün ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HEPSİDE BİRBİRİNDEN GÜZEL
      AMA ONA ÖNCELİK VERECEĞİM SENİN İÇİN
      ASLINDA HEYECANLAMIYORUM
      ELİMDEN GELSE HEPSİNİ BİRDEN BAŞLAYACAĞIM
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. o seyretme duygusunu bir an icimde hissettim seyyahim .
    esim türkiyeden bir süre kitap getirmis bana .seninle ayni moddayiz simdi ;)
    keyifli okumalar .
    muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OH NE GÜZEL OLMUŞ
      SENİN ADINA SEVİNDİM
      İSTEDİĞİN BİR KİTAP OLURSA BENDE SEVE SEVE GÖNDERİRİM ARKADAŞIM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  8. heyoooo kitaplara bakmak onları okşamak ve öpmek bi deeee.

    en güzeli, ateş böceğinin şarkısı olmalııı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL GÖZÜKÜYOR DEEPSEEE
      HANGİSİNDEN BAŞLIYACAĞIMI BİLEMİYORUM
      ŞİMDİLİK SEYREDİYORUM YANI BAŞIMDA KOKLUYORUM ONLARI
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  9. Bugün son gündü sanırım iyi okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM CANIM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  10. Ben gidemedim. Bir önceki fuardan aldıklarımı bile henüz okuyamadım. Seni izlerken imreniyorum ablam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM BİR YERDEN BAŞLA YAHUUU
      GERİSİ GELİYOR
      KOCAMAN ÖPTÜM

      Sil
  11. keyifle oku Seyyahım. Bide benim yerime de oku..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAĞOL CANIM
      OKURUM SEN MERAK ETME
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu