16 Kasım 2013 Cumartesi

SEYYAH'TAN HABERLER

ZİYARETLER &LEZZETLER&ÖĞRENCİLİK

DÜN ANKARA'DAN ANNEM GELDİ.YORGUN OLDUĞU İÇİN BÜTÜN GÜN EVDEYDİK.AKŞAM HAZIR ANNEM GELMİŞKEN BİRAZ ÖRGÜ DERSLERİ ALAYIM DEDİM.


YİNE BİR SEYYAH KLASİĞİ OLMAYAN TORUNUMA BATTANİYE BAŞLADIM.BU ÖRGÜYÜ BİLMİYORDUM DAHA ÖNCE.AMA DÜN İNSTEGRAMA KOYDUĞUMDA


İŞİMDEN ZİYADE TIĞIM DAHA ÇOK DİKKATİNİ ÇEKTİ ARKADAŞLARIMIN.BİRAZ HAKLILAR DA.TIĞIM IŞIKLI. YANİ ÇOCUKLAR IŞIĞI KAPA ANNE FİLİM SEYREDECEĞİZ DEDİKLERİ ZAMAN HAY HAY DEYİP IŞIĞI KAPATABİLİYORUM. ZİRA TIĞIMIN IŞIĞI YETİYOR BANA:)




BU SABAH 5DE TEKERİMİZ DÖNDÜ.TABİ Kİ EYÜP SULTAN CAMİİNE. ORADA SABAH EZANI DİNLEMEK BENİM İÇİN ÇOK BÜYÜK BİR ZEVK.HELEDE NAMAZIN SONUNDA TOPLU YAPILAN DUANIN TADINA DOYUM OLMUYOR.HER KEZE TAVSİYE EDERİM BİR YANDAN KUŞ SESLERİ BİR YANDAN TOPLU YAPILAN DUA VE AMİN DİYEN CEMEAT.
ÖĞLEDEN SONRA ANNEMİN UZUN ZAMANDIR GÖRMEDİĞİ ARKADAŞI GÜLLÜ TEYZE BİZİ ZİYARETE GELDİ. İYİKİDE GELMİŞ.KENDİSİ HATAY'LI VE TAHMİN EDERSİNİZKİ İÇLİ KÖFTE UZMANI.
ÇOK ISRAR ETTİ YAPALIM DİYE BENDE KIRAMADIM DERMİİİİŞİİİM :)


İÇLİ KÖFTE;
MALZEMELER;
1KG BUGDAY,2YUMURTA,3KAŞIK BİBER SALÇASI,TUZ,KİMYON.
İÇİ İÇİN MALZEME;
700GR KIYMA,3SOĞAN,KIRMIZI BIBER,KARABİBER,TUZ,CEVİZ


KIYMAYI GÜZELCE KAVURDUK.ALTINI KAPATINCA MAYDONOZ VE CEVİZİNİ İLAVE ETTİK.DOĞRUSUNU İSTERSENİZ İÇİ BİLE TEK BAŞINA MUHTEŞEM OLMUŞTU




YAPILIŞI;
BULGURUMUZUN ÜSTÜNE 2 BARDAK SICAK SUYU İLAVE EDİP BİRAZ BEKLİYORUZ. DAHA SONRAKİMYON SALÇA İLAVE EDİLİP GÜZELCE YOĞURUYORUZ.DAHA SONRA YUMURTASINI VE UNU İLAVE EDİYORUZ. YİNE ÇOK GÜZEL YOĞURUYORUZ.
VEEEE DANANIN KUYRUĞUNUN KOPTUĞU YERE GELİYORUZ.BENCE İŞİN EN ZOR KISMIDA BURASI



MAŞALLAH GÜLLÜ TEYZE ÖYLE İNCE ÖYLE ÇABUK OYUYORDUKİ ŞAŞDIM KALDIM DOĞRUSU



SONUÇ AŞAĞIDAKİ RESİMDEKİ GİBİ.SÜPER BİR GÖRÜNTÜ HARİKA BİR LEZZET.
AMA BU ARADA BENİM EMEĞİMİDE GÖZ ARDI ETMEMEK LAZIM.HEPSİNİ EMEK EMEK BEN KIZARTTIM
YOKSA BU KADAR LEZZETLİ OLMAZDI YANİ:)
ŞAKA BİR YANA GÜLLÜ TEYZECİM ELLERİNE SAĞLIK

SEYYAH'DAN BU GÜNLÜK HABERLER BU KADAR
KİMBİLİR YARIN NELER OLACAK
HAYIRLI GECELER

13 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım, anneciğin hoş sefa gelmiş ellerinden öpüyorum, keyfiniz daim olsun, ışıklı tığın çok hoş:)))

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık hepsi çok güzel ama içli köfte ayrı bi güzel sengülcüm ışıklı tığın çok hoş iyi fikir ama battaniye modeli nasıl anlatırsan sevinirim.....

    YanıtlaSil
  4. hah haaaa çok tatlı hepsiii. tığ teyze ve bütün haberler.
    :)
    bi de sabah beşte eyüp sultana gidicem en kısa zamanda.
    :)

    YanıtlaSil
  5. afiyet olsun guzel gorunuyuor kofteler olsa da yesek ;) orda olsak da eyup sultanda sabah namazi nasip olsa nize de ;)

    YanıtlaSil
  6. ayol çok canımız çekti şimdi nede güzel anlatmışsın hemde videolarla eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  7. çok güzel görünüyor, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Seyyahım ellerinize sağlık..İçli köfte benim tarifimden az değişik bunuda denemeli.. Tığ işin çok güzel. Bıcırık güle güle kullanır hayırlısı ile..Torun baldan tatlı tabi..
    Anacığınla bol hasret gidermeler diler selam ve sevgilerimi iletirim kendisine..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim.Ama takibe alamıyorum.Yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  10. Dikkatsizliğim için özür diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. Anneciğin hoş gelmiş canım ellerinden öpüyorum. Lütfen o köftelerden buzluğa atıver . Ben gelince ikram için telaş etmezsin :))))
    Afiyetle.... sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ooo köfteler beni çekti nefis ellerinize sağlık. Annen hoşgeldi ellerinden yanaklarından öperim... size iyi muhabbetler Seyyahcım :))

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu