13 Kasım 2013 Çarşamba

SEYYAH'TAN HABERLER



EVEEEEEEET BU GÜN SİZE AŞURE TARİFİ FİLAN  VERMEYECEĞİM. ZİRA ÇOK GÜZEL TARİF VEREN ARKADAŞLARIM VAR.BENİM GİBİ ACEMİYE DÜŞMEZ. BU SABAH ERKENDEN KALKTIM VE AŞUREMİ PİŞİRDİM.ZİRA AKŞAM KOMŞUMUZDA HATİM VAR VE BEN AŞURE İKRAM ETMEK İSTİYORUM.


BENDE HER SENE AŞURE İKİ KAZAN PİŞER SAĞOLSUN KOMŞULARIM SEVERLER BENDE BOL BOL PİŞİRİRİM.BU GÜNDE AŞUREM PİŞTİ.BEREKETLİ OLSUN ŞİFA OLSUN DİYE YASİNİ ŞERİF OKUNDU.RABBİM KABUL ETSİN İNŞALLAH.
AŞURELERİ HAZIRLAR HAZIRLAMAZ DOĞRU EMİNÖNÜ ORADA ARKADAŞIMLA BULUŞTUK.


KENDİSİ ALMANYA'DAN GELİP BENİM VARLIĞINDAN BİLE HABERİM OLMAYAN YEŞİLKÖY SOSYETE PAZARINA GÖTÜRDÜ.ARTIK BENDE SOSYETEYE KARIŞTIM YANİ :)
BU ARADA PAZAR KÜLTÜRÜMDE GELİŞTİ BİRAZ.
MESELA BU PAZAR ÜNLÜ MARKALARIN ÇAKMALARI İLE ÜNLÜYMÜŞ.AMA ÇAKMALAR DA KENDİ ARALARINDA İKİYE HATTA ÜÇE AYRILIYORMUŞ.BİRİNCİ KALİTE ÇAKMA İKİNCİ KALİTE ÇAKMA VS
DOĞAL OLARAKDA FİYATLAR DA ONA GÖRE DEĞİŞİYOR.NİYETLİ OLUNCA BEN PAZARIN TADINI PEK ÇIKARAMADIM AMA İÇİMDEN EN KISA ZAMANDA TEKRAR GELMEYE KARAR VERDİM.


İFTARA NEREYE GİDELİM NEREYE GİDELİM DERKEN ARNAVUTKÖY SOSYAL TESİSLERİNDE KARAR KILDIK.MİSAFİR UZAKTAN OLUNCA İNSANIN CANI MANZARA İSTİYOR DOĞRUSU.BENDE ÇOK UZUN ZAMAN OLMUŞ GİTMEYELİ.MANZARA MUHTEŞEM HAVADA YUMUŞAK ŞANSIMIZA.GÜZEL BİR AKŞAM GEÇİRDİK.
SONRA BENİ BEŞİKTAŞ'A BIRAKTI BENDE TEKNEYLE ÜSKÜDAR.İKİ AKŞAMDIR ARKADAŞIMIN SAYESİNDE TEKNE KEYFİDE YAPIYORUM.ÖZLEMİŞİM DOĞRUSU.
YORGUN AMA MUTLU VE HUZURLU EVİME GERİ DÖNDÜM.
YARIN SABAH GÜZEL BİR KAHVALTI YAPIP ARKADAŞIMDAN AYRILACAĞIM.
İYİKİ VARSIN ESKİ DOSTUM.
SEYYAHTAN HABERLER ŞİMDİLİK BU KADAR. HAYIRLI AKŞAMLAR ARKADAŞLAR.

14 yorum:

  1. selamün aleyküm seyyahim Allah kabul etsin .asuramiz mubarek olsun .rabbim ömrüne asura bereketi versin her iki cihanda aziz olasin
    dua eder dua beklerim
    muhabbetle

    YanıtlaSil
  2. Allah kabul etsin inşallah.Eski dostlar gibi yok
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Sefan olsun ablacım :) Bizim yerimize de gez.
    Allah kabul etsin inş. ayrıca.. yakın olupta yemek vardı :p

    YanıtlaSil
  4. Allah kabul etsin.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Aşure harika görünüyor, ellerinize sağlık.Allah kabul etsin...

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık, bizde aşure yaparken Yasin okunur, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Allah kabul etsin canim... Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık olsun Seyyahım, Allah kabul etsin...

    YanıtlaSil
  9. aşureler oh oh nefis gözüküyor eline sağlık.
    maşallah maşallah.
    :)
    yine amma gezmişsin ya.
    yeşilköy pazarına gidicem temam.
    arnavutköy sosyal tesislerine de gidicem.
    :)
    ah ah vapurlar.
    bayılırım.
    :)
    üsküdara gitmeli sahi yaa özledim bak.
    hep aynı yerlerde dolanıyom ben ya.
    :)

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık :) Cokk enfes görünüyor...
    Bir kasecikte bana görderseniz :)

    YanıtlaSil
  11. Allah habul etsin seyyahım, bereketi bol olsun hanenin. Sevdiğin dostun ile doya doya gider hasret..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. Ay aman ne acemisi, kazan kazan yapıp dağıtıyorsun, bence sen usta şef olmuşsundur artık, ellerine sağlık, Allah kabul etsin..

    YanıtlaSil
  13. Allah kabul etsin bitanem, vanım ben daha bu sene hiç aşure yemedim 12 saat çalışınca komşular getirdiysede kapı duvar ,:(( pastaneden almayı düşünüyorum ellerine sağlık öpüyorum hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu