19 Kasım 2013 Salı

SEYYAH VE ANNESİ MARMARAY'DA

    MARMARAY'IN AÇILIŞINI YAPTIK


ALEMDİR BENİ ANACIĞIM.GEÇEN SENE NE YAPTIM NE ETTİM İSE BİR TÜRLÜ İSTANBUL'A GETİREMEDİM.HALBUKİ HER SENE NİSANIN İLK HAFTASI GELİR BİRLİKDE EMİRGANDA LALELERİN ARASINDA KAHVALTI YAPARDIK.AMA BU SENE NE YAPTIYSAM İKNA EDEMEDİM. TAAAAKİ MARMARAY AÇILANA KADAR.DUYAR DUYMAZ BEN GELİP GEÇECEĞİM DEDİ.
HAY HAY ANACIĞIM BUYUR BAŞIMIN  ÜSTÜNDE YERİN VAR.HER NEYSE LAFI DAHA FAZLA UZATMAYAYIM BU GÜN ANNEM MURADINA ERDİ.KEYFİNE DİYECEK YOK.KAZLIÇEŞME'YEGİTTİK VE GERİ DÖNDÜK.HADİ DEDİM ANACIĞIM BİDE VAPURLA KARŞIYA GEÇİP BALIK EKMEK YİYELİM TAM OLSUN.BİRAZ MIRIN KIRIN ETSEDE KABUL ETTİ.


ASLINDA GEZMEYİ ÇOK SEVİYOR AMA AYAKLARI RAHATSIZ OLDUĞU İÇİN BİRAZ ZOR HAREKET EDİYOR.ATTIK KENDİMİZİ EMİNÖNÜ VAPURUNA SÖZDE BALIK EKMEK YİYECEĞİZ.


TAM KIYIYA YANAŞTIK Bİ DE NE GÖREYİM BALIK EKMEKÇİLER BENİM BIRAKTIĞIM YERDE DURMUYORLAR.CANIM SIKILDI.ANNEME SEN İNME ANNE BEN İNER İKİMİZİN YERİNEDE BASAR TEKRAR BİNERİM DEDİM.VE TEKRAR GERİSİN GERİ DÖNDÜK.SONRADAN ÖĞRENDİMKİ BİZİM BALIKÇILAR İLERİYE TAŞINMIŞLAR.NEYSE ZATEN ANACIĞIM ORAYA KADAR YÜRÜYEMEZDİ.
EEE KARNIMIZ AÇ NE YAPALIM. ÜSKÜDARDA TRENDY CAFE VAR




             MANZARASI MUHTEŞEM.LEZZETLERİDE BİR O KADAR MUHTEŞEM


OTURDUĞUMUZ YERDEKİ SAKSILARDA MİNİK GÜLLER VAR ÖYLE TATLI DURUYORLARKİ


NASIL?HAKSIZMIYIM. MANZARA ÇOK GÜZEL DEĞİLMİ.ALABİLDİĞİNE SEYRET


ANACIĞIMLA YEMEKLERİMİZİ YEDİK GÜNEŞİN BATIŞINIDA SEYRETTİK .OH İÇİM RAHAT NE ZAMANDIR GEZDİRMEK İSTİYORDUM ANACIĞIMI.AH BİRDE RAHAT YÜRÜSE DAHA NERELERE GÖTÜRECEĞİM ONU AMA .NE YAPALIM. BU KADARINADA ŞÜKÜR.
EN AZINDAN İSTEDİĞİ OLDU MARMARAYDAN GEÇTİ.
BU GÜNLÜKDE SEYYH'TAN BU KADAR.
HAYIRLI GECELER HEPİNİZE

7 yorum:

  1. Hayırlı olsun mamaray acılısınız. Asluınd agencken gezmek gerek yaslandıkca vucut artık uzun gezılerı yuruyuslerı kaldırmıyor galıba ;(

    YanıtlaSil
  2. nazar değmesin ana-kız muhabbetinize kıskandık gezin bakalım güzel Istanbulda

    YanıtlaSil
  3. Helal olsun valla iyi cesaret Marmaraya binmek. :)) Gerçekten balık ekmek satan yerler azaldı galiba, Kadıköy'de de vardı yok artık. Oturduğunuz cafede manzara müthiş. Annene de iyi olmuş herhalde hava da güzeldi.

    YanıtlaSil
  4. Ohhh sefanız olsun ne güzel ana kız doyasıya gezmişsiniz.. Marmaray nasıldı Seyyahım, sevdinmi, beğendinmi, korkmadınmı tonlarca ağırlıkta suyun altında olmaktan merak ettim..
    Balık ekmek şahane ama eskiden sandal içinde yaparlardı hala öylemi merak ediyorum. Ah İstanbul bende çok özledim seni. Benim içinde gezin emi:)))
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. oh oh iyi etmişsiniz.
    :)
    ben hala korkuyom bakalım.
    :)
    trendy kafe peki.
    bi bakıyim.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Seyyahım ne güzel anne kız gezmişsiniz sefanız hep daim olsun.Anneciğin çok şeker çok güleryüzlü selamlarımı yolluyorum canımmm.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu