6 Kasım 2013 Çarşamba

HACI ZİYARETİ


HACILARIMIZ TEKER TEKER GELDİLER .BİZEDE ONLARI ZİYARET EDİP ZEMZEMLERİ İÇMEK HURMALARI YEMEK KALIYOR.


30.KATTAN ETRAFI SEYREDERKENBİR YANDANDA EV SAHİBİMİZİN BİZİM İÇİN HAZIRLADIĞI TABAKLARI ÇEKMEDEN EDEMEDİM DOĞRUSU


12 ÇEŞİT HURMA HEPSİNİN ÖZELLİĞİ AYRI. DOĞRUSU BU KADAR ÇOK ÇEŞİDİ OLDUĞUNU BİLMİYORDUM.DOYASIYA ZEMZEMİMİZİ İÇTİK.ÇOK GÜZEL BİR AKŞAM GEÇİRDİK.


SİZİN İÇİN ÇOK GÜZEL BİR MUHALLEBİLİ KEK VE BÖREK TARİFİ ALDIM AMA KENDİM DENER DENEMEZ SİZİNLE PAYLAŞACAĞIM.

BUDA ZİYARET GANİMETLERİMİZ.ÇOK GÜZEL BİR İSTANBUL MANZARALI ŞAL. GÜZEL BİR İNCİ KOLYE.YİNE DEĞİŞİK ŞİŞESİNDE ZEMZEM VE HURMAMIZ.BİRDE ÇANTALAR İÇİN PRATİK SECCADE HEDİYE ETMİŞ SEVGİLİ EVSAHİBİMİZ.
RABBİM HAÇLARINI MAKBUL VE MEBRUR EYLESİZ.
HAYIRLI AKŞAMLAR CANLARIM

17 yorum:

  1. Selam Seyyahcım... Rabbim bizlere de nasip eylesin Kutsal toprakları Amin...
    Canım ikramlar nefis afiyet şeker olsun... Kek esmer olan dimi tarifini bekliyorum yanında beyaz ney kaymak mı paşa lokumumu onunda tarifini isterim... sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN İNŞALLAH CANIM
      KEKİN TARİİFİNİ BİRAZ ÖNCE TEKRAR ALDIM BU GÜN YAPACAĞIM İNŞALLAH
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  2. Sevgili Ablacığım,
    Sen gerçekten Seyyahsın,
    Ben şahitlik ederim:)))
    En derin muhabbetlerimle♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM
      ASLINDA Bİ 5 SENE ÖNCE AÇSAYDIM BU BLOGU SEN SEYYAHLIĞI O ZAMAN GÖRECEKTİN
      BU YAŞLANMIŞ HALİM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  3. Canım Seyyahım Rabbim kabul etsin bütün hacılarımızın hacılığını,bizlere de nasip etsin Hepsi ayrı güzelmiş hem sofra hem hediyelerin ,iyi günler de kullan canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN GÜLÜM AMİN
      MEVLAM TÜM İSTEYENLERE NASİP ETSİN İNŞALLAH
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  4. Arkadaşlarınızın Hacc'ını Allah kabul etsin inşallah Sengül ablacım.. darısı başımıza inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM
      İNŞALLAH EN YAKIN ZAMANDA GENÇKEN
      ALLAHA EMANET OL CANIM

      Sil
  5. Mevlam herkese nasip etsin ablam...

    İkramların ve hediyelerin hepsi birbirinden güzel. Allah yapılan ibadeti kabul eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN GÜLÜM İNŞALLAH
      TEKRAR AMİN
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  6. çok güzeller hepsi, Allah kabul etsin haclarını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CSNIM İNŞALLAH
      HAYIRLI GÜNLER

      Sil
  7. Sevgili Seyyahım allah kabul etsin gidenlerin hac ibadetini. Cümlemize nasip olur inşallah. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM İNŞALLAH
      MEVLAM HEPİMİZİN GÖNLÜNE GÖRE VERSİN İNŞALLAH
      ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

      Sil
  8. Oyy oyy ne guzel tabakta harıka sunumdan da ne kadar ozenlı oldugkları bellı olyor. Ortadakı taze kurutulmamıs Hurmayı ben cok begenmıstım. Artık sık sık hurma yerız bız yenı evımızde ;)

    YanıtlaSil
  9. Allah kabul etsin, bize de nasip etsin inş.

    YanıtlaSil
  10. üfff ne fotolar onlar öyleeee.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu