4 Kasım 2013 Pazartesi

GÜLELİM & DÜŞÜNELİM &FİKİR ALALIM


UZUN ZAMANDIR SEYYAH KLASİĞİ OLAN BU YAYINLARIMI UNUTMUŞUM.HADİ BAKALIM HEM GÜZEL FİKİRLER ALALIM


                                YUKARIDAKİ GÜZEL PASTA GİBİ.(PİNTEREST)


                              YADA BU GÜZEL YAZILAR DÜŞÜNDÜRSÜN BİZİ BİRAZ


                                            DİYECEĞİM AMA BU BİRAZ DÜŞÜNDÜRÜCÜ




                                                              YADA GÜLELİM GİTSİN










                        BU GÜZEL BAĞLAMA ŞEKLİ TAM GENÇLERE GÖRE DEĞİLMİ.
HADİ BENDEN BU KADAR YENİ BİR GÜNE HAYIRLA BAŞLAYIN İNŞALLAH

5 yorum:

  1. selamün aleyküm kardesim.öncelikle sablonuzu cok begendimi belirtmek isterim.
    Ikinci güllü pastanin sekline bayildim elma dilimlerinden yapilmis yanlis görmüyorsam güller harika bir fikir.
    Banada beklerim insallah
    Sevgi ve muhabbetle

    YanıtlaSil
  2. sabah seriflerin hayirli ola seyyahim .
    hakkini helal edesin gelemedim kac zamandir .bu postlarini seviyorum unutma ara verme sevgilerimi dualarimi birakiyorum
    muhabbetle

    YanıtlaSil
  3. Harika pastalar, komik çizgiler güzel bir bağlama şekli.. Dolu dolu vakit geçirdim bu sabah sende Seyyahım..Sevgilerimi bıraktım:))

    YanıtlaSil
  4. karikatürler çok güzeeeel.
    o beklenti cümlesi deee.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu