5 Kasım 2013 Salı

BİRAZDA ELİŞİ

OLMAYAN TORUNLARIMIN ÇEYİZLERİ


 DAHA ÖNCE BAHSETTİMMİ BİLMİYORUM AMA ANNEMİM ÖRGÜSÜ MÜKEMMELDİR.SANKİ HİÇ EL DEĞMEMİŞ GİBİ ÖRER KALIPLARIDA ÇOK DÜZGÜNDÜR.BENDE DÜŞÜNDÜM TAŞINDIM ANACIĞIM HER KEZE ÖRÜYORSUN HEDİYE EDİYORSUN GEL SEN BENİM OLMAYAN TORUNLARIMADA BİRER TAKIM YAPDA BÜYÜK ANNANELERİNDEN HATIRA KALSIN DEDİM.



SAĞOLSUN ODA BENİ KIRMADI. BU OĞLUMUN ÇOCUKLARINA KALACAK OLAN TAKIM.GÜZEL BİR HIRKA VE ÇOK CİCİ BİR ATKI



ASLINDA ÇOK DAHA GÜZEL BİR MODELİ VAR AMA BİR ARA ONUDA YAPTIRIRIM.UZAKDAN  KUMANDA İLE BU KADAR OLUYOR :)



HİÇ BİR AYRINTIYI KAÇIRMAZ MİNİK YUMUŞACIK BİR LİFDE ÖTMÜŞ BÜYÜK ANNANELERİ



GELELİM BU ŞAPKAYA . ŞİMDİYE KADAR BEN BEBEKLERE BU KADAR ÇOK YAKIŞAN BİR ŞAPKA DAHA GÖRMEDİM.HELE SİZ BUNUN KIZLAR İÇİN TEPESİNDEN ÇİÇEKLER ÇIKAN HALİNİ GÖRSENİZ BAYILIRSINIZ. O BİR DAHAKİ SEFERE




VE BEBEK BATTANİYEMİZ.BİR KAÇ DEĞİŞİK MODELİ VAR. BUDA İÇLERİNDEN BİR TANESİ.CANIM ANACIĞIM İLERLEYEN YAŞINA RAĞMEN 41 KERE MAŞALLAH ÜRETİME DEVAM EDİYOR. KAH GOBLEN YAPIYOR.KAH ÖRGÜ ÖRÜYOR. BENDE GÖZ AÇIKLIĞI YAPIP MİRASLARIMI KAPIYORUM. NE OLUR NE OLMAZ BUNLAR BÜYÜK HATIRA. BENİM KENDİ BEBEKLİK BATTANİYEMİ ANNANEM ÖRMÜŞ HALA SAKLARIM.
HADİ BEN KAÇTIM HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR

14 yorum:

  1. Ben sizin torununuz olabilirmiyim :-)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel,ellerine sağlık büyük ananenin :))
    Hatıralar gerçekten çok kıymetli oluyor..Güle güle giysin henüz olmayan torunlar...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolun Allah razı olsun
      hayırlı günler

      Sil
  3. Çok güzel hediyeler. Bizimde rahmetli babannemden kalma çoraplarımiz var kullanmaya kiyamiyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende onun için annemden böyle bir talepte bulundum
      sonra çok daha değerli olacaklar
      hayırlı günler

      Sil
  4. Bu kış benim modumda böyle. Bu yıl bebişe çalışıyorum yelekler, hırkalar, battaniyeler :)

    Eh birde ne diyeyim Allah kıymet bilecek gelin versin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah pembem en önemlisi o aslında
      hayırlı gelinler hayırlı damatlar
      her keze inşallah
      hayırlı günler

      Sil
  5. Şeker model arıyorum bebek için unuttun beni sen :)Öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni unutmaya unutmadımda
      acaba verdiğim bir sözümü unuttum gülüm
      haber bekliyorum
      hayırlı akşamlar

      Sil
  6. sarı rengi çocuklarda çok severim, harika bir takım olmuş, güle güle sağlıkla kullanılsınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SARIYI BENDE ÇOK SEVİYORUM
      ÜSTELİK HEM KIZ HEM OĞLAN FARK ETMİYOR
      TEŞEKKÜRLER ZİYARETİNİZE

      Sil
  7. Hepsi ayrı ayrı çok güzeller şimdiden hayırlısı olsun Rabbim hayırlı gelin,damat nasip etsin Seyyahım,anneciğinin de ellerine,emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. çok ciciler ya ama sölediklerine çok güldüm ki ama.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu