11 Ekim 2013 Cuma

ORTAYA KARIŞIK, YENİ KİTAPLARIM, GÜZEL SÖZLER,YENİ KEŞİFLER



DÜN ÇOK SEVDİĞİM ARKADAŞLARIM NİHAL VE MEDİHA BENİ ARAYIP GÜZEL BİR YERE GÖTÜRECEKLERİNİ SÖYLEDİLER.BENDE KENDİMDEN O KADAR EMİNİMKİ SEYYAHIM YA BEN HER YERİ BİLİRİM.HAYRETKİ BURAYA DAHA ÖNCE HİÇ GİTMEMİŞİM ,GÜZELCE HİSAR



BEYKOZDA OTAĞ TEPENİN HEMEN YAN SOKAĞINDA .KAÇ KERE OTAĞ TEPEYE GİTTİM AMA GÜZELCE HİSAR HİÇ DİKATİMİ ÇEKMEMİŞ.TAM KARŞINIZDA RUMELİ HİSARI AŞAĞI DOĞRU BAKTIĞINIZDA ANADOLU HİSARI SOL TARAF BOĞAZİÇİ ANLAYACAĞINIZ HARİKA BİR MANZARA.YEMEDEN MANZARAYA DOYUYORSUNUZ.ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM.



BUNLARDA BAYRAM İÇİN ALDIĞIM KİTAPLARIM NE ZAMANDIR KİTAP OKUYAMIYORUM.YILLIK HEDEFİMİ TUTTURMAM İÇİN BİRAZ HIZLANMAM LAZIM.,


                                                         GÜZEL BİR SÖZ



4 yorum:

  1. sondaki sözler çok güzel.

    güzelcehisar. hiç duymadım.
    en kısa zamanda gidicem.
    hep aynı bikaç semtte yaşamaktan çıkmalıyım biraz.
    beşiktaş, şişli, ortaköy, taksim, cihangir, galata, nişantaşı, bebek.
    bi de kadıköy, moda.
    başka yerler yok sanki.

    kitaplar güzel.
    dan brown sevdin sen.
    soldaki de duydum henüz okumadım.

    kristin hannah kitabını aldım. okuycam ben de. yine ağlarım herhalde.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Şu İstanbul'u gezdim bitti diyen çıkmayacak herhalde :) Keyifle oku inşallah. Ne zamandır kitap almayan ben bir iç çektim doğrusu bugün gidip alsam iyi olcak:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş Seyyahım. Parmaklarına sağlık :)))))

    YanıtlaSil
  4. Sözlere bayıldım manzara ise ah şimdi orada olsam bir kahve içsem dedim .Beni benden aldı paylaşımın canım güzel yüreğine paylaşımına sağlık olsun Seyyahım,sevgilerimi yolluyorummm.

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu