8 Ekim 2013 Salı

MİMLENMİŞİM HABERİ YOK

DUYGU MİMİ (DEEPSİ BENİ MİMLEMİŞ)

1. En çok kırıldığın/incindiğin kelime?

    Uzun yıllar beni görmediği halde görür görmez kilo ile alakalı sözler söylenmesi beni kırar

2. "Herkesin kullandığı bir kelime olur, ama senin için bir insan olur, o özel insan o kelimeyi kullanınca   "alınırsın" ne düşünüyorsun?

    Ben bu soruya da bir yanıt bulamadım.

3. Seni en çok duygulandıran şarkı?

                                         
                                         BİR RÜZGARDI GELİR GEÇER SANMIŞTIM


YİNE BİR SIZI VAR İÇİMDE AKŞAM OLDU DİYE
Başkalarıda var tabikide en favorim bu ikisi

4. Daha önce seni bırakan birisi geldi senden ikinci şans istedi sen de verdin ama buna rağmen yine bırakıp gitti...Şimdi pişman! Ne yaparsın, ne hissedersin?
 
........................................................................
5. Nefret mi Aşk mı?

............................................................................

6. Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Hayatta en korktuğum seydir kalp kırmak.Çok nadir olursada düzeltmeden uyku haram olur bana.
 
7. Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı? İçine akıtarak mı?

   

En sevmediğim huyum ağlak olmaktır. Burcumun bu özelliğini hiç sevmem.her yerde her şekilde ağlarım.Bazen ağlamaktan katılırım bazen sessiz bazen içime ,duruma göre değişkenlik gösterir

8. En korktuğun şey?
 
Korku benim kitabımda olan bir şey değil.Allah'tan başka hiç bir şeyden korkmam.Korktuğum şeylerinde üstüne giderim.

9. Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin? Kendini nasıl sakinleştirirsin/dinlendirirsin?
   
Ruhum sıkıldığında Kuran-ı Kerim okurum ama bazen okuyamadığım zaman olur,o zamanda deli gibi elişi yaparım ,yada kendimi gezmeye vururum.

10. Bazen kızılmasından hoşlanırsın, peki en çok ne için kızılmasını seversin?
    ......................................................
11. Şiir/müzik/öykü/deneme?
   
Ara sıra şiir yazarım.Birde kendimle dertleştiğim bir günlüğüm var.

12. En son ne için ağladın?

Zor bir soru.Ben her şey için ağlarım.Düğüne giderim gelinin annnesinden önce ben ağlarım.Dizi seyrederim ağlarım.Deliye her gün bayram. Benimki de o hesap
     
13. Birinde hemen etkilendiğin özellik?

      Belli olmuyor bazen hiç bir sebeb olmadan sıfır elektrik bazende ilk görüşte ısınıyorum.Güler yüz vazgeçilmezim.

14. Dayanamadığın şey?

Asık suratlı insanlar,sakız çiğneyenler,tesbih yada bozuk para şıkırdatanlar
     
15. En sevdiğin duygu?

GÜVEN VE MERHAMET



BU GÜN TEK TEK İSİM VERMEK İÇİMDEN GELME'Dİ . ÇÜNKÜ BAZI SORULAR ZORLUYOR YAPMAK İSTEYEN BÜTÜN ARKADAŞLARIM YAPSIN.BAZILARI DA KENDİNİ BİLİR .İSİM VERMEDİM AMA YAPSINLAR DA OKUYAYIM.
     

10 yorum:

  1. Cok dertli gördüm seni seyyahım boş ver sen bir tanesin

    YanıtlaSil
  2. Seyyahım o güzen yüzün hiç solmasın:))))))
    Bak bir ortak noktamız daha çıktı Zeki Müren sevmemiz. İlk beğendiğin şarkı çooook güzel :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN CANIM
      ALLAH RAZI OLSUN
      ORTAK NOKTAMIZ ÇOOOOK GÜLÜM

      Sil
  3. çok sevdim.
    en çok da ağlama kısmını.
    yufkasın tabii.
    neyse o yufkalarla çok da güzel şeyler de pişiriyorsun zaten.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MALESEF YUFKAYIM
      TEŞEKKÜRLER ZİYARETİN İÇİN
      HAYIRLI GECELER

      Sil
  4. Offf offf şarkılar beni benden aldı Sengülümm .Mim soruları ve cevapları çok güzelmiş.Keyifle okudum da evet bazılarının cevabı bence de zor gibi geldi,Canım sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. SARKI ZEVKLERİMİZ UYUYOR SENİNLE ZATEN CANIM
    EVET BAZI SORULAR SAÇMA GELDİ BANA AMA OLSUN
    MİM CEVAPLAMAYI SEVİYORUM
    HAYIRLI GECELER Bİ TANEM

    YanıtlaSil
  6. Bazı sorular zor değil kim hazırladıysa kızmasın ama anlamsız ve yanlış.Bazen çok
    iyi mimler oluyor da bu ne ya? Sen gen de güzel cevaplar vermişsin verilebilecek olanlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAY ALLAH RAZI OLSUN
      BENDE DEEPSİYİ KIRMAMAK İÇİN YAPTIM AMA İLK DEFA BİR MİMDE BU KADAR ZORLANDIM YANİ
      TEŞEKKÜRLER ZİYARETİNİZE

      Sil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu