4 Ekim 2013 Cuma

BU GÜN GÜNLERDEN PATCHWORK



                              TELEFON KILIFIM



SİZDEN AYRILDIĞIM SÜRE İÇİNDE TEKRAR PATCHWORK MERAKIM KABARDI VE YENİ YENİ PROJELERE BAŞLADIM.BİRİNCİSİ BU TELEFON KILIFIM.ALTIGEN PATCHWORKDE ENSEVDİĞİM ÇALIŞMA.İNSANI İNANILMAZ RAHATLATIYOR.


NASIL YAKIŞMIŞMI TELEFONUMA. TAM RESMİNİ ÇEKERKEN TESADÜF KIZIM ARADI AYARLAMAK İSTESEM BU KADAR OLMAZ BENDE DOĞAL HALİ İLE KOYDUM.GELELİM İKİNCİ PROJEME;


BU MUTFAK MASASI DAHA ÇOK BAHÇELİ EVLERE YAKIŞIR HER HALDE AMA BEN YİNEDE YAPMAYA BAŞLADIM.

ÇİLEK SEPETİM,KUŞLARIM,KALBİM VE CUP CAKE LERİM VAR.ÇİLEKLERİ ELCAZIMLA TOHUM İŞİ YAPTIM.ÇOK GÜZEL OLDULAR EN AZINDAN BEN ÇOK BEĞENDİM. BU GÜN MÜTEVAZİ GÜNÜMDE DEĞİLİM GALİBA


BU İŞLEDİĞİM PARÇALARIN ARASINA BÖYLE KARE PATCHWORK KARELER GİRECEK.BEN DAHA AÇIK TONLARDA ÇALIŞTIM.BİTİNCE BAKALIM NASIL OLACAK.3.VE 4. PROJEMİ BİR İKİ GÜN SONRA PAYLAŞACAĞIM. HEPSİNİN ÖZELLİKLERİ FARKLI OLDUĞU İÇİN BİR KAÇ İŞ BİRDEN GÖTÜREBİLİYORUM.


BUDA  APARTMANIMIZIN DAVETSİZ MİSAFİRİ ,BİR HAFTA ÖNCE BİRİNCİ KATIN BALKONUNA DOĞUM YAPMAK İÇİN GELMİŞ.3TANE YAVRUSU VAR AMA ANNELİK İÇ GÜDÜLERİ İLE ÇOK HIRÇIN.BİZİM APARTMAN YİNE SEFERBER OLMUŞ VAZİYETTE ÜST KOMŞU TAVUK ÇORBASI YAPMIŞ ANNEMİZE,EV SAHİBİMİZ KEDİDEN ÇOK KORKMASINA RAĞMEN GİTMİŞ KASAPTAN TAVUK CİĞERİ ALMIŞ YAPMIŞ. BENİM BU GÜN HABERİM OLDU BENDE ELİ BOŞ GİTMEYEYİM DEDİM BİR KUTU MAMA GÖTÜRDÜM.
KENDİ KENDİME GÜLÜYORUM ŞİMDİ GERÇEKTEN ALEM KOMŞULARIM VAR BENİM.NE MUTLU BANA NE MUTLU BİZE

BU GÜNLÜK BENDEN BU KADAR HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR DİLİYORUM

6 yorum:

  1. Harika şeyler yapmışsın canım. Ellerine sağlık.. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Selamun aleykum telefon kilifina bayildim.ellerinize saglik.....

    YanıtlaSil
  3. yazdıklarının hepsi hoş ve sevimli olmuş ki.
    peçvörk, kedi.
    apartmanın.
    evet tabii ki şanslısınız.
    :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzeller yaa bayılıyorum patchworklere..
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Kılıf çok güzel olmuş kediçik çok masum canım

    YanıtlaSil
  6. Seyyahım tüm çalışmaların çok güzel ellerine sağlık olsun. Ama telefon kılıfına bayıldımmmmmm:)
    Hayırlı uğurlu olsun yavrularınız :) kediler şanslıymış ki sizin gibi iyi insanların yanındalar
    çook sevgiler canım :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu