5 Ekim 2013 Cumartesi

BİTMEYEN KALİGRAFİ ÇİLEM VE TEKNEDEN BOĞAZ RESİMLERİ



 GEÇEN SENEDENDE HATIRLAYANLAR OLUR BENİM KALİGRAFİ MACERALARIMI BU SEFER NE KAYDI KAÇIRDIM NEDE İMTİHANI. ERKENDEN İMTİHAN YERİNE GELDİM
YANIMDA EDDİNG 143B KALEMİM VE KARELİ DEFTERİM OLDUĞU HALDE.HEYECANLA BAŞIMA GELECEKLERİ BEKLERKEN KAPIDA BİR TANIDIK YÜZ BELİRDİ.KARŞIMDA  NAZLIGÜL TESADÜFÜN BÖYLESİ GÖRÜLMÜŞ ŞEY DEĞİL.ÖNCE ZANNETTİMKİ TEK SINIF VAR DOLAYISI İLEDE GÜLÜM O SINIFA GELDİ AMA İMTİHANDAN ÇIKINCA BİRDE BAKTIMKİ 6 SINIF VAR.



EFENDİM NEYSE SEVİNÇLE ARKADAŞIMI YANIMA OTURTTUM.BİRAZ SONRADA İMTİHAN KAĞITLARIMIZI VERDİLER.ALIN BUNU YAZIN.GÜLERMİSİN AĞLARMISIN NE KALEMİ NASIL TUTACAĞIMIZI BİLİYORUZ NE NASIL YAZACAĞIMIZI.


NAZLIMLA BİRBİRİMİZE BAKIŞTIK KALDIK.HER NEYSE RESİM YAPAMAYANLARIN CİN ALİ ÇİZDİĞİ GİBİ BİZDE BİR ŞEYLER YAPIP VERDİK HOCAYA VE ÇİLEMİZ BİTTİ SANDIK.HALBUKİ ÇİLE BUNDAN SONRA BAŞLIYORMUŞ.SAAT BİRDE MÜLAKAT VAR DEDİLER.İŞİN KÖTÜ YANI SAAT ÜÇDE DE ÇOK YAKIN ARKADAŞIMIN TEKNEDE NİŞAN MERASİMİ VAR.
HANGİ SIRAYA GÖRE ALINACAĞI BELLİ DEĞİL  NASIL OLACAĞI BELLİ DEĞİL KİMDEN BİLGİ ALINACAĞI BELLİ DEĞİL ÜSTÜNE ÜSTLÜK HAVADA SOĞUK.HEPİMİZ BÜYÜK BİR SABIRLA BEKLİYORUZ.
BU ARADA DA ÇOK ŞEYLER OLDU AMA ONLARI GEREKLİ MERCİLERE MAİL ATACAĞIM.
NEYSE EFENDİM BANA Bİ ON KİŞİ KALMIŞKEN ARTIK SAAT 3 OLUP NİŞAN VAKTİ GELDİĞİ İÇİN ORADAKİLERDEN İZİN ALIP GİRDİM MÜLAKATA.
NİYE KALİGRAFİ?
EFENİİM ÇOK SEVİYORUM ÇOK ARZU EDİYORUM
YAZIN GÜZEL DEĞİL ÇALIŞTINMI?
EFENİM GAFLETE DÜŞMÜŞÜM ÇALIŞMAK HİÇ AKLIMA GELMEDİ
HIIIIIIM
AMA BU SENE BÜTÜN PROGRAMLARIMI İPTAL ETTİM ÖĞRENMEK İSTİYORUM.KABİLİYETSİZİM AMA ÇOK İSTEKLİYİM ÇALIŞIP YAPABİLİRİ DESEMDE HER HALDE YEMEDİLER,
OK ÜMİTLİ DEĞİLİM ANLAYACAĞINIZ.
VAZGECECEKMİYİM
TABİKİ HAYIR. HİÇ OLMAZ İSE ŞİMDİ ELİMDE BİR DÖKÜMAN VAR ARTIK SENEYE KADAR ÇALIŞIRIM.SENEYE SİL BAŞTAN.KİMBİLİR Bİ BEŞ SENE SONRA BENİ GÖRMEKTEN BIKIP KAYDIMI YAPARLAR.ALLAH'TAN ÜMİT KESİLMEZ.


                         BUNLARDA TEKNEDE ÇEKTİĞİM RESİMLERDEN BİR KAÇI



                                                    ,ADETA KOCA BİR ŞEHİR



İKİ KÖPRÜ BİR ARADA .AH İSTANBULUM SENİ SEVİYORUUUUUUUUUUUM


                  HEPİNİZE HAYIRLI GECELER. BENDEN BU GÜNLÜK BU KADAR

20 yorum:

  1. İnşallah düşündüğünüz gibi olmaz. Hem mutlu hem mesut olur mülakat sonucu. Kaligrafi tutkunuz hiç sönmez inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KALİGRAFİ TUTKUMUN SÖNMEYECEĞİ Bİ GERÇEK
      AMA BU SENE ZOR GÖZÜKÜYOR
      TEŞEKKÜRLER

      Sil
  2. Oyyy oyyy Seyyahım azmin elinden hiç bir şey kurtulmaz canımmm İnşaAllah bir daha ki sefere isteğin olur.Fotoğraflara bayıldım.Ahh İstanbul ben de çok seviyorum olanca karmaşıklığına zorluğuna rağmen,canımm sevgilerimle.Yeni çiftimizi de kutluyorum hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İNŞALLAH YAAA. ÇOK İSTEMİŞTİM BU SENE OLMADI
      GÜZEL YORUMUN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
      BİZ NE ZAMAN KAVUŞCAZ ARTIK VİŞNEM :)
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  3. Manzara harika

    YanıtlaSil
  4. Seyyahım bence kaligrafi bahane birbirimizi görmemiz şahane idi :))))
    Ne büyük bir şanstı. Ben ucu ucuna yetişeyim yalnızca bir 'Kaligrafi' yazısını göreyim o sınıfa geleyim:))))
    şükür olsun hasret giderdik
    umarım sen kaydolursun da benden senden birşeyler öğrenir seneye hazırlanırım:)))))
    Geçmiş olsun canım şifalar diliyor sevgilerimi gönderiyorum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM AL BENDENDE O KADAR
      ÇOK GÜZEL BİR GÜN GEÇİRDİM SAYENDE
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  5. hadi hayırlısı.
    çok istersen başka yerde de öğrenirsin ki.
    :)
    fotoları sevdim.
    ben de gün batımı istanbul fotoları çekeyim.
    fotoğrafımı getirdin.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BAŞKA YERDE YOK İŞDE
      OLANLAR ÇOK PAHALI AYDA 300 LİRA İSTİYORLAR
      ODA BENİ AŞIYOR ŞAHSEN
      AMA VAZGEÇMİYECEĞİM
      İSTANBUL'DA İNSANIN HER AN FOTOĞRAFI GELİYOR
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  6. Ayyy bayıldım ablacım bugünkü maceralarına :) Öykü gibi olmuş :) Nazlıgül ablama da sevgilerimi gönderiyorum bu vesileyle :)
    Boğaz manzaralarına hayran kaldım yine,siz İstanbulda yaşayanlar,şanslısınız vesselam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE ŞANSLIYIZ
      YALNIZ İSTANBUL BANA DEDİKİ ZELİHA NE ZAMAN GELİYOR
      HALA BENİ VE SENİ ÖZLEMEDİMİ DİYOR
      HABERİN OLSUN
      HAYIRLI AKŞAMLAR

      Sil
  7. oysa bir de 7'den 70'e herkes kaligrafi öğrenebilir hatta yazmayı bilmeyenler bile derler. pehh...
    ben de 2 yıldır koskocaa istanbul'da kaligrafi öğrenebileceğim bir bayan kaligraf bulamadım. bu seneki aramalarım da sonuçsuz kaldı.. ama ben de çookk istiyorum kaligrafi öğrenmeyi..napıcazz???
    ayşe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLA BEN ŞİMDİDEN ÇALIŞMAYA BAŞLAYIP SENEYE HAZIRLANACAĞIM
      YAPACAK BİR ŞEY YOK
      BAYANINDAN VAZ GEÇTİM HİÇ BİR TÜRLÜ YOK

      Sil
  8. Bravo azmine valla. Mutlaka başarırsın. Boğazda söyleseydin evden el sallardım sana. :)) Hatta yemin ederim o gemi geçerken yürüyüş yapıyordum. Tesadüfün bu kadarı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAYAT TESADÜFLERLE DOLU
      BİZİM TEKNEDE'DE HER KEZ AŞAGIDA İÇERDE OTURDU
      BİR TEK BEN SOĞUĞA RAĞMEN BOĞAZIN TADINI ÇIKARDIM
      ŞİMDİDE GRİP OLDUM AMA OLSUN DEĞDİ

      Sil
  9. Seyyahım mutlaka öğrenirsin. Azmin elinden hiç bir şey kurtulmaz. Bence çok başarılı olacaksın. İstanbul fotoları güzel. İmrendim o teknede olmak vardı:)
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH VUSLATIM AH
      ALSALAR BAŞARACAĞIMDA
      İKİNCİ BAHARA KALDI YİNE
      TEKNE GÜZELDİ AMA SONUCU GRİP OLDU
      HAYIRLI AKŞAMLAR CANIM

      Sil
  10. seni mimledim ama görmedin tabiii.
    :)

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu