13 Ekim 2013 Pazar

BAYRAM DOLAYISI İLE BLOGUMUZ İKİNCİ GÜNE KADAR YAYIN YAPMAYACAKTIR

                    

 MERHABALAR ARKADAŞLAR

CUMARTESİ SABAH ABİMİN RUSYA'DAN GELMESİ SEBEBİ İLE SAAT 8DE KENDİMİZİ ANKARA YOLLARINDA BULDUK.
KEŞKE DE BULMASAYDIK.BEŞ SAATTE BOLU'YA GELDİK TEM'DEN VAZ GEÇİP E/5 KARAYOLUNA GEÇTİK. SONRASI İSE SORUNSUZ GEÇTİ ÇOK ŞÜKÜR.

CUMARTESİ ÖĞLEDEN SONRA ÇOK ÖZEL BİR BULUŞMA GERÇEKLEŞTİRDİM ÇOK GÜZEL BLOGGERLARLA TANIŞTIM AMA BUNU HABERİNİ DAHA SONRA YAPACAĞIM ÇÜNKİ ŞU ANDA TEYZEMİN EVİNDEYİM VE BU BİLGİSAYARDAN RESİM YÜKLEYE Mİ YORUM.

HER NEYSE ŞİMDİDEN BAYRAMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM.BAYRAMIN İKİNCİ GÜNÜ GÖRÜŞMEK ÜZERE DİYORUM

ALLAHA EMANET OLUN

5 yorum:

  1. heeey. ben zaten bayramda senin ankarada olacağını düşünüyordum.
    yollar kalabalıktı ha.
    hadi iyi yolculuklar güzel günler geçir.
    baban annenle de keyifli günler geçir.
    abinle de.
    neşeli huzurlu geçsin günlerin.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı güzel bayramların olsun canım,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Ah! Biz de seninle tanıştığımıza memnun olduk Seyyahgül Abla :) Maşaallah çok neşeli bayandın

    YanıtlaSil
  4. Seninde bayramın kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
  5. Sengül'üm
    Çok sevindim ağabeyinin geldiğine . Gözünüz aydın olsun. Ailenle ve sevdiklerinle beraber olacağın güzel bir bayram olsun. Anne ve babanın ellerinden öperim. sevgilerimle

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu