15 Ekim 2013 Salı

ANKARA'DA NEYHANEDE GÜZEL BLOGGERLARLA BULUŞMAMIZ

CUMARTESİ SABAHI ABİMİN RUSYADAN GELMESİ İLE BANA ANKARA YOLLARI GÖZÜKTÜ.ABİM GECE BEŞ GİBİ GELİNCE İLLEDE YOLA ÇIKALIM DİYE TUTTURDU.BEN BİLİYORUM BAŞIMA GELECEKLERİ AMA KIRAMADIK ÇIKTIK YOLA.
TAM BEŞ SAATTE BOLUYA VARDIK.NORMALDE BELKİ BU KADAR DERT ETMEM AMA KAFAMDA TİLKİLER DOLAŞIYOR.SAAT 4DE BULUŞMAYI PLANLADIĞIM GÜZEL İNSANLAR VAR.



BİR KAÇ GÜN ÖNCE DÜNDEN BUGÜNE  ARKADAŞIMIZIN BLOĞUNDAKİ BİR DAVET İLİGİMİ ÇEKMİŞTİ.ASLINA BAKARSANIZ DAVET ANKARALILARAYDI AMA BENDE O GÜN ANKARA DA OLACAĞIM İÇİN BALIKLAMA ATLAMIŞ BULUNDUM.
SAĞOLSUN YASEMİNCİM SAAT 4 DE BENİ SAAT KULESİNİN ALTINDAN ALDI VE NEYHANE YE DOĞRU YOLA KOYULDUK


ORTAM HUZURLU VE RAHATLATICI.AMA BENİ EN ÇOK ŞAŞIRTAN ŞEY REYHAN KOKULU MUTFAĞIMIN SAHİBİ  ŞEHRİNAZLA ORADA KARŞILAŞMAMIZ OLDU.ASLINA BAKARSANIZ AİLELERİMİZ BİRBİRLERİNİ TANIYORLAR AMA BİZİM TANIŞMAMIZ EPEY GEÇ OLDU





ÖMER FARUK KESKİN HOCADAN KISA BİR DİNLETİ VE BEN AYRILMAK ZORUNDA KALDIM.
KISA AMA DOLU DOLU BİR GÜN GEÇİRDİM
DİĞER ARKADAŞLARLADA TANIŞTIĞIMA ÇOK ÇOK MEMNUN OLDUM.YEŞİLSALATA,CAMİLA VE DİĞERLERİ.BLOGLARININ ADINI HATIRLAYAMADIĞIM İÇİN KUSURUMA BAKMASINLAR.BİRAZ ACELEYE GELDİ

YASEMİNCİM ÖZELLİKLE SANA SONSUZ TEŞEKKÜRLER.ALLAHA EMANET OL CANIM

10 yorum:

  1. her şeye yetişiyosun valla atom karınca.
    :)

    YanıtlaSil
  2. ATOM OLDUĞUM DOĞRUDA KARINCA KISMI TARTIŞILABİLİR :)
    TEŞEKKÜRLER ZİYARETİN İÇİN
    BU GÜN ÇOK YORGUNUM AMA YARIN ZİYARETE GELECEĞİM
    İYİ AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  3. :)

    ay bütün yazılarına geliyom ki zateeen.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAKLISIN SEN GELİYORSUN AMA BEN BU ARA ÇOK İHMAL ETTİM
      SENİN BLOGUNU AMA SÖZ TELAFİ EDECEĞİM
      HAYIRLI SABAHLAR

      Sil
  4. Ne kadar guzel, ben de bır suredır takıp ettıgım bır blowgun sahıbıyle aılelerımızın tanısık oldugunu farkettım bır kac gun once ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK HOŞ BİR DUYGU DEĞİLMİ
      HAYIRLI BAYRAMLAR

      Sil
  5. Asıl ben teşekkür ederim Sengül ablacım.
    Geldin ve çook mutlu ettin bizi. Reyhankokulu mutfağım ile karşılaşmanıza çok sevindim gerçekten. Hoş bir tevafuk oldu :)
    Allah'a emanet ol inşallah sende..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM HER ŞEY ÇOK GÜZELDİ
      TIPKI SENİN GİBİ:)

      Sil
  6. Ben neler kaçırmışım böyle :))
    Ablacım çok sevindim,kendim gitmiş gibi mutlu oldum.
    Baki dostlukların olsun inşAllah..
    Muhabbetle..

    YanıtlaSil
  7. bayram telaşından yazını şimdi görüyorum sengül ablacığım..gercekten çook güzel bir gündü.. iyiki gelmişsin, seni gördüğüme çook memnun oldun..yasemin'e de ayrıca teşekkür ediyorum... görüşmek üzere , çoook öpüyorum...

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu