11 Eylül 2013 Çarşamba

SEYYAH'TAN ORTAYA KARIŞIK


BU GÜN AKŞAMA KADAR O HASTANE SENİN BU HASTANE BENİM DOLAŞTIK KIZIMLA.KIZIMIN GÖĞÜS HASTALIKLARI DOKTORU DR.ORHAN DALKILIÇ MEDİCAL PARK'A GEÇMİŞ.İLK DEFA GİDİYORUM HASTANE DEĞİL ŞEHİR MUBAREK.ALLAH'TAN HİÇ BEKLEMEDEN HALLOLDU İŞİMİZ BU SEVİNDİRİCİ KISMI.BERANIN ASTIM KRİZİNE GİRMESİ İSE ÜZÜCÜ KISMI.BİR YIĞIN İLAÇ.ORADA İŞİMİZ BİTİNCE OPTİMUM'A UĞRADIK KARNIMIZI DOYURMAK İÇİN TABİ D&R YE UĞRAMADAN OLMAZ ACELE ALINAN VE SONRA NEDENSE PİŞMAN OLDUĞUM KİTABIM.İNŞALLAH OKUDUKTAN SONRA PİŞMANLIĞIM KALMAZ.



SONRA SIRA BANA GELDİ BENİM DOKTORUMDA MEDİPOLE GEÇMİŞ BU DOKTORLAR NEDEN YERİNDE DURMAZ ANLAMAM.İNSAN MEMNUNDA KALINCA MECBUR DOKTOR NEREYE SEN ORAYA.SONUÇ OLARAKDA ELİMİZ KOLUMUZ İLAÇ DOLDU.BUNLARIN YARISI KIZIMIN YARISI BENİM




MALUM MEDİPOL KOŞUYOLUNDA OLUNCA UZUN ZAMANDIR MEDHİNİ DUYDUĞUM AMA KEŞFETMEK BİR TÜRLÜ NASİP OLMAYAN CEVİZ AĞACINA GİTTİK.AMAN YARABBİM BİR GÜN ÖNCE ŞEKERİN ZARARLARI DİYE YAYIN YAP BİR GÜN SONRA BU RESİMLERİ KOY OLACAK İŞ DEĞİL GERÇEKTEN AMA  KENDİMİ RÜYA ALEMİNDE ZANNETTİM YAHU.BU NE ÇEŞİTTİR BU NE GÜZELLİKTİR.SÖYLENECEK ÇOKDA BİR ŞEY YOK.YOLUNUZ DÜŞERSE BEN ŞAHSIM ADINA UĞRAYIN DERİM.
,

EVET BUDA EVE GELİNCE KARŞILAŞTIĞIM EN GÜZEL SÜNNET MERASİMİ DAVETİYESİ.BAYILDIM BAYILDIM.İÇİNDEKİ YAZIDA DIŞINDAN GÜZEL


İŞTE SEYYAHIN BİR GÜNÜDE BÖYLECE BİTMİŞ OLDU.HEPİNİZE HAYIRLI AKŞAMLAR OLSUN İNŞALLAH.SAĞLICAKLA KALIN

8 yorum:

  1. Canım Seyyahım
    ilaçlardan bazıları tanıdık !!!! geldi. Hele Ventolin. Uzun bir süre oğlum kullanmıştı.
    SAna ve kızına acil şifalar dilerim. Malum bundan sonraki aylar allerjinin hortlayacağı aylar :(((
    geçmişler olsun canım
    umarım hastane sebep olmadan yine Ceviz ağacına gelirsiniz :)
    iyi akşamlar dileğiyle , sevgiler

    YanıtlaSil
  2. GÜLÜM İNŞALLAH BİR DAHAKİ CEVİZ AĞACI SENİNLE BULUŞTUĞUMUZ ZAMAN OLUR
    EN KISA ZAMANDA PROGRAMLAYALIM BUNU
    AYNEN ÖYLE MALESEF EN KÖTÜ MİRASIM KIZIMA
    ALLAHA EMANET OL CANIM

    YanıtlaSil
  3. Canımmmmmmm geçmişler olsun Rabbim esirgesin pastaya bayıldım afiyet şeker olsun öptüm kocaman.Hayırlı akşamlar birtanem....

    YanıtlaSil
  4. Gecmiş olsun ikinizide pastalar harika

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun. İnşallah yakın zamanda iyileşirsiniz..
    Sevgimle..

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun. Astım ve alerjinin mevsimi başladı. Hani yaşlı biri olsa aman şu sıralar çıkma sokağa otur evinde dersi de genç insana olacak şey değil. Bir de o gözünden ameliyat olan kızımızın durumunu merak ettim. Kesin sonucu yazdın mı, yoksa ben mi kaçırdım. Tatlı kısmını hızlı bir şekilde geçtim. :)) Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. coral. çok iyi yazar. başka kitabını okudum. bunu değil.

    çok geçmiş olsun.

    şeker evet haklısın.
    :)
    ceviz ağacı temam.
    keşfedilecektir.
    :)

    YanıtlaSil
  8. neyse günün sonunu iyi bitirmişsiniz
    ikinize de çok geçmiş olsun
    iyi okumalar...
    belki umduğundan da iyi çıkar
    kimbilir

    YanıtlaSil

Blog'umda en çok görmek istediğiniz konu